Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Noannan tonttu » 17.12.14 16:25

Moikka Noanna!

Aatonaaton ison paketin avaaminen jo nyt on erittäin OK. :)

Noannan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Noanna » 17.12.14 18:16

.
  • 0

Viimeksi muokannut Noanna päivämäärä 16.10.19 20:24, muokattu yhteensä 1 kerran
minä + elämäni miehet; 2006, 2008 ja niiden isä
Avatar
Noanna
 
Viestit: 5552
Liittynyt: 03.05.08 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja jafulin tonttu » 17.12.14 21:02

Tonttu on tilannut suihkusaippuan (ellen väärin muista sillä voi pestä myös hiukset) Iherbin ihmeellisestä maailmasta. Jos tilaat muista tsekata tullirajakäytäntö tarkkaan googlesta ensin. :o)

jafulin tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Sarbe » 19.12.14 11:09

Sarben tonttuli kirjoitti:Ne on herkkukeksejä. Tontulla on vaan huono käsiala... :lol: Ja kyllä, taikina leviää pellillä kovasti. Jätä siis isot välit, tai ajattele suosiolla sitä enemmän levynä kuin yksittäisinä kekseinä. Maku on kyllä mainio, tonttu lupaa!

hahahah okei. Leviäviä keksejä siis :D
  • 0

minä/84 ja mun likka 6/08
Sekä karvainen ystävämme ess Oreo 02/20
Avatar
Sarbe
 
Viestit: 2173
Liittynyt: 09.09.07 7:33
Paikkakunta: Naantali

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Sarben tonttuli » 19.12.14 14:21

Tässä ohje origamikurkeen. Lopussa kannattaa kuitenkin avata siivet taittamisen sijaan vetämällä niiden kärjistä varovasti, jolloin linnun keskivartalo pullistuu. :o)

Linnut ovat aika kauniita vaikka ikkunaan ripustettuina. Meillä lapsi myös leikkii niillä paljon. Leikkaamalla paperin neljään osaan saa neljä pikkuista poikasta. :lol:

Sarben tonttuli
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja tiinatainan tonttu » 19.12.14 15:31

Kiva että tykkäsit lapasista! Piti laittaa viesti mukaan, mutta unohtui, että jos ne tuntuu pieniltä niin märkänä niitä saa venytettyä sopiviksi :)

tiinatainan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja tiinataina » 19.12.14 15:51

tiinatainan tonttu kirjoitti:Kiva että tykkäsit lapasista! Piti laittaa viesti mukaan, mutta unohtui, että jos ne tuntuu pieniltä niin märkänä niitä saa venytettyä sopiviksi :)


Ne olivat just sopivat [onni] ja aivan ihanat :D !! Mun täytyy vissiin kaivaa kangas kasaani ja tehdä noihin mätsäävä pipo olisko vaikka tämä hyvä :lol:
http://majapuu.valmiskauppa.fi/joustofr ... -2786.html (anteeksi ruma linkki ).
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Fiinan tonttu » 19.12.14 20:23

Fiina

Mahtavaa että tykkäsit lapasista [heart]. Ne on ommeltu vanhasta, huovutetusta villapaidasta ja tosiaan, tontun kotipajassa valmistuneet ihan sinua varten.

Sienestä en ole ihan varma ja mietinkin samaa itsekin :lol:, päädyin kuitenkin oman sienen kohdalla ottamaan sen pois pussista mutta miksei se toimisi pussinkin kanssa :)

Fiinan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Noannan tonttu » 21.12.14 9:42

Moikka Noanna taas!

Tiskirättihän se. :D Virkattu Novitan Bambu-langasta. Tuli kalenterin lähetyksen jälkeen mieleen, että olishan sitä voinut vaikka jonkun pienen viestilapun laittaa pakettiin. Oli vissiin niitä pikkutunneilla pakattuja paketteja se. :lol:

Noannan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja mamahjon tonttuska » 21.12.14 16:57

Hei mamahjo! Arvasit oikein, koru on tosiaan Amnestyn lusikka-koru. :) Uskoisin sen kestävän avaimenperänä, tutullani on ollut (erittäin kovalla käytöllä olevassa) laukussa sivuvetskarissa. On kestänyt hienosti.

mamahjon tonttuska
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Sarben tonttu » 21.12.14 22:10

Kookoskuorintaa kannattaa vähän sulatella vaikka mikrossa tai kuuman vesihanan alla ennen käyttöä. Se on parhaimmillaan vartalokuorintana. Lopuksi kannattaa huuhtaista purut pois ihan vaan vedellä, niin että kookosöljy jää ihoa hoitamaan.

Ja kannattaa tarkkailla postia nyt vielä ennen joulua, sillä siellä saattaa olla jokin pikkiriikkinen paketti tässä joku päivä. But it's bigger on the inside...

Sarben tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja epelin tonttu » 22.12.14 11:07

Epeli kirjoitti:Mä avasin luukun jo nyt, kun aamulla hässäköidään taas mummolaan. Paketista löytyi aivan ihanat villahousut! Mun vauvani ei kyllä enää montaa kertaa noihin mahdu kun se on sellaista jykevä sorttia, mutta onneksi näin. On meinaan tontulla ajoitus kohdallaan, koska mun lapset on eilen iltapäivällä saaneet uuden serkun, jonka tuurilla näen huomiselle reissulla. Ja oon pohtinut pääni puhki, että mitä ihanaa ja järkevää lahjaa vien. Noi housut on niiiiiiin mun siskon vauvan näköiset ja saavat varmasti hyvän kodin.


hauskaa! Ekat pöksyt mitä meinasin laittaa oli valtavat! ja mistään en saanut selville onko teillä pientä ja siroa vai vähän massiivisempaa pyllyä siellä. Laskeskelin että nuo pienemmät on iän puolesta ehkä varmempi, eipähän jää pitkiksi ajoiksi nurkkiin pyörimään tarpeettomana :lol: Mutta pääasia että käyttöä löytyy :o)

epelin tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Epeli » 22.12.14 11:57

^ :D

Joo, tää kuopus oli 6 kk -neuvolassa saman kokoinen kuin esikoinen 1-vuotisneuvolassa. :lol: Vähän lyhyempi, mutta kompensoi olemalla hiukan painavampi. Hassua, kun ei tuo ryömivä vauva tunnu yhtään niin isolta kuin se vuodentakainen taapero. ;)
  • 2

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Avatar
Epeli
 
Viestit: 10341
Liittynyt: 01.04.13 15:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja selmiinan tonttu » 22.12.14 15:28

Saat sinä sitä savea juodakkin mutta kauneudenhoitoon sitä meinasin. Joulunstressejä helpottamaan kun ottaa aikaa itselleen :)

Toivottavasti kalenteri on ollut mieluisa, ainakin se on siltä vaikuttanut kun hehkutuksia on lukenut :) Unohdin aaton luukkuun laittaa vinkin mutta koitan muistaa vaikka tänne laittaa vihjeen ellet ole päätellyt sitä vielä jostain muusta

selmiinan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Selmiina » 22.12.14 19:44

^Hyvä ettei ole tarkoitus juoda, jos se olisi ollut tarkoitus olisin kilttinä tyttönä niin tehnyt vaikka hampaat irvessä :mrgreen: . Googletuksen tulos vain vähän säikäytti :lol: . Tykkään naamioista, illalla aion käyttää tämän.

Kalenteri on ollut oikein mieluisa, tämä oli tosiaan ensimmäinen vuosi minulle ja ehdottomasti haluan vastaavan uudestaan. Olen 99% varma henkilöllisyydestäsi, mutta vielä en arvaustani paljasta :)
  • 1

Avatar
Selmiina
 
Viestit: 6300
Liittynyt: 30.04.07 12:25
Paikkakunta: Pk-seutu

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 73 vierailijaa