Sysvy 18 Huhuilu

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Tuulisan sysvy » 24.06.14 19:38

Hei tuulisa!

Muutama kysymys seuraavan paketin pohtimista helpottamaan:

Mikä on lastesi mielipuuhaa?
Kestoillaanko teillä, ja jos, niin millä tuotteilla?
Minkä kirjan haluaisit lukea, mutta et ole vielä ehtinyt?

T: Sysvysi

Tuulisan sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Cinere! » 26.06.14 15:24

Cinere!

Tiskirätti oli Novitan bambulankaa, unohtui laittaa viestiin :oops:

Cinere!
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja tuulisa » 26.06.14 16:02

Tuulisan sysvy kirjoitti:Hei tuulisa!

Muutama kysymys seuraavan paketin pohtimista helpottamaan:

Mikä on lastesi mielipuuhaa?
Kestoillaanko teillä, ja jos, niin millä tuotteilla?
Minkä kirjan haluaisit lukea, mutta et ole vielä ehtinyt?

T: Sysvysi

Oi, muakin on huhuiltu [onni]
Lapset rakastavat etenkin piirtämistä, maalaamista, askartelua, tarroja ym. sellaista puuhaa.
Meillä kestoillaan vaippojen merkeissä, sekä kestorättien ja -talouspaperein. Minäkin kestoilen taas sitten joskus kun kuukautiskierto käynnistyy. Kesto-wc-paperista olen pienesti alkanut haaveilemaan kun olen kauhistellut paperinkulutusta...
Lukemattomien kirjojen lista on loputon, mahdoton siis vastata :lol: Oikeasti tahtoisin lukea vaikka mitä, enimmäkseen kotimaista kaunokirjallisuutta, mutta aikaa lukemiseen tuntuu olevan tosi vähän. Mitä kirjaa luet nyt -ketjussa taitaa olla suuri osa viime vuonna lukemistani kirjoista mainittu, ja tänä vuonna en ole tainnut vielä yhtäkään kirjaa lukea loppuun asti. Kesken on Katja Kallion Säkenöivät hetket, ollut jo monta viikkoa... :oops:
  • 0

Viisi lasta vuosilta 2007-2015
Avatar
tuulisa
 
Viestit: 6068
Liittynyt: 27.10.07 21:03
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Helioksen sysvy » 01.07.14 12:48

Kiva kuulla, että tykkäsit lahjakortista :o) Täytyy myöntää, että itse jännitin aika paljon mitä tykkäät, jotenkin kun on niin fiksatoitunut siihen ajatuksen että pitää olla jotain "tavaraa".

Helioksen sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja lyamin sysvy » 03.07.14 18:21

Heippa, kiva että paketista oli iloa. Mansikat on hyviä tuoreina ja kuivattuna ;) Minulla katos punainen lanka jonnekkin edellistä kootessa ja siksi oli vähän sekainen. Mutta seuraava paketti; otettaisko kuule lähiruoka ja luomu teemaksi? Mitäs tykkäisit paketista josta löytyisi ehkä reseptejä? Kuivatuotteita ruoanlaittoon? Entäs jos jotain nestemäistä laittaisi niin saako olla kunnolla maustettua jopa tulista?

Muuten, olisitko unikko jos kukka oisit?

lyamin sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Lyam » 04.07.14 11:45

lyamin sysvy kirjoitti:Heippa, kiva että paketista oli iloa. Mansikat on hyviä tuoreina ja kuivattuna ;) Minulla katos punainen lanka jonnekkin edellistä kootessa ja siksi oli vähän sekainen. Mutta seuraava paketti; otettaisko kuule lähiruoka ja luomu teemaksi? Mitäs tykkäisit paketista josta löytyisi ehkä reseptejä? Kuivatuotteita ruoanlaittoon? Entäs jos jotain nestemäistä laittaisi niin saako olla kunnolla maustettua jopa tulista?

Muuten, olisitko unikko jos kukka oisit?


Lähiruoka ja luomu kuulostaa oikein hyvältä teemalta :) Kuivatuotteet kiinnostaa, kuivattuja suppilovahveroita löytyy kuitenkin järjetön kasa omasta takaa ;). Reseptit ovat erittäin pop! Mausteista tykätään ja tulinenkin on meille aikuisille mieleistä!

Hmmm.. unikko... kaunis ja myrkyllinen :grin:.
  • 0

mielikuvitusta 08/07, temperamenttia 3/09, sekä arvoitus 12/10
Avatar
Lyam
Bannattu
 
Viestit: 5739
Liittynyt: 04.02.08 14:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Lyamin sysvynen » 05.07.14 19:49

Lyam kirjoitti:
lyamin sysvy kirjoitti:Heippa, kiva että paketista oli iloa. Mansikat on hyviä tuoreina ja kuivattuna ;) Minulla katos punainen lanka jonnekkin edellistä kootessa ja siksi oli vähän sekainen. Mutta seuraava paketti; otettaisko kuule lähiruoka ja luomu teemaksi? Mitäs tykkäisit paketista josta löytyisi ehkä reseptejä? Kuivatuotteita ruoanlaittoon? Entäs jos jotain nestemäistä laittaisi niin saako olla kunnolla maustettua jopa tulista?

Muuten, olisitko unikko jos kukka oisit?


Lähiruoka ja luomu kuulostaa oikein hyvältä teemalta :) Kuivatuotteet kiinnostaa, kuivattuja suppilovahveroita löytyy kuitenkin järjetön kasa omasta takaa ;). Reseptit ovat erittäin pop! Mausteista tykätään ja tulinenkin on meille aikuisille mieleistä!

Hmmm.. unikko... kaunis ja myrkyllinen :grin:.

Ai niin se on myrkyllinenkin :D Itse ajattelin lähinnä sitä tyylikkääksi ja ei turhan prameilevaksi :)

Hei, jos tahdot niin voithan lähettää yhä sen muokatun esittelyn jonka alunperin meinasit lähettää, jos se siis kovin on erillainen kun tämä vanha versio.

Lyamin sysvynen
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja *OA*n sysvy » 07.07.14 8:34

Heinäkuu vauhdissa jo :)
Onko teillä vaippatarvetta? Ompeletko vaippoja itse?
Mikä on mielipuuhaasi helteellä? Entä sadepäivinä?
Käytätkö rinnanlämmittimiä? Entä käytetäänkö teillä vaippavillahousuja?

*OA*n sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Lyam » 07.07.14 8:50

Lyamin sysvynen kirjoitti:
Lyam kirjoitti:
lyamin sysvy kirjoitti:Heippa, kiva että paketista oli iloa. Mansikat on hyviä tuoreina ja kuivattuna ;) Minulla katos punainen lanka jonnekkin edellistä kootessa ja siksi oli vähän sekainen. Mutta seuraava paketti; otettaisko kuule lähiruoka ja luomu teemaksi? Mitäs tykkäisit paketista josta löytyisi ehkä reseptejä? Kuivatuotteita ruoanlaittoon? Entäs jos jotain nestemäistä laittaisi niin saako olla kunnolla maustettua jopa tulista?

Muuten, olisitko unikko jos kukka oisit?


Lähiruoka ja luomu kuulostaa oikein hyvältä teemalta :) Kuivatuotteet kiinnostaa, kuivattuja suppilovahveroita löytyy kuitenkin järjetön kasa omasta takaa ;). Reseptit ovat erittäin pop! Mausteista tykätään ja tulinenkin on meille aikuisille mieleistä!

Hmmm.. unikko... kaunis ja myrkyllinen :grin:.

Ai niin se on myrkyllinenkin :D Itse ajattelin lähinnä sitä tyylikkääksi ja ei turhan prameilevaksi :)

Hei, jos tahdot niin voithan lähettää yhä sen muokatun esittelyn jonka alunperin meinasit lähettää, jos se siis kovin on erillainen kun tämä vanha versio.

Oikeasti unikko on ihana kukka, kaunis! Kyllä tuo vanha esittely pitää yhä paikkansa, sama henkilö täällä yhä :).
  • 0

mielikuvitusta 08/07, temperamenttia 3/09, sekä arvoitus 12/10
Avatar
Lyam
Bannattu
 
Viestit: 5739
Liittynyt: 04.02.08 14:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja *OA*n sysvy » 18.07.14 19:58

Huuhuuu *OA* ;)

*OA*n sysvy kirjoitti:Heinäkuu vauhdissa jo :)
Onko teillä vaippatarvetta? Ompeletko vaippoja itse?
Mikä on mielipuuhaasi helteellä? Entä sadepäivinä?
Käytätkö rinnanlämmittimiä? Entä käytetäänkö teillä vaippavillahousuja?

*OA*n sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja *OA* » 18.07.14 21:02

*OA*n sysvy kirjoitti:Huuhuuu *OA* ;)

*OA*n sysvy kirjoitti:Heinäkuu vauhdissa jo :)
Onko teillä vaippatarvetta? Ompeletko vaippoja itse?
Mikä on mielipuuhaasi helteellä? Entä sadepäivinä?
Käytätkö rinnanlämmittimiä? Entä käytetäänkö teillä vaippavillahousuja?

Herranen aika, tää on mennyt ohi kun ysvään pikaseen vaan tabletilla tai kännyllä (läppis meni rikki, mut nyt on taas uus alla). Anteeksi :oops:

Vaippatarvetta ei varmaan ole jos mieheltä kysytään ;) L kokosia mahtuu pinoon ja olen nyt kyllä harjoittelemassa itse vaippojen ompelua, tarkoituksena ommella uusia yövaippoja koossa L ja XL ja niihin ostin juuri tarvikkeita. Mä niin haluan tehdä siitä postittamastasi porkkanajoustiksesta joko vaippoja ja sit kuitenkin houkuttelis ommella lyhyt lahkeinen ja lyhyt hihainen jumppis Rokotiilille. Jos vaan jostain löydän siihen kaavan.
Mielipuuhaa sateella ja helteellä on ommella jos kyse on vain minusta, tai sitten lukea kirjaa, kännypelailla :lol: Lasten kanssa taas, no sadesäällä käytiin keväällä usein SeaLifessa kun sinne on kausikortit meillä. Tai leipominen, uu me tykätään lasten kanssa leipoa pullaa. Parhaimmat pullat syntyy kookoskermasta ja korvapuustityyliin mutta väliin laitetaan sitä mitä kaapeista löytyy. Kuule just syötiin vikat pakkasesta joissa oli välissä kookoshiutaleita, mustikoita ja kanelia :lol: Sit me retkeillään tohon meidän omaan surkeeseen pihaan, muksut on innoissaan aina kun ruoka syödään muualla kun omassa ruokapöydässä. Askarrellaankin silloin tällöin mutta useamminkin pitäs, jotenkin multa tuntuu loppuvan aiheet vaikka noi kaks ois onnellisia vanhoihinkin ideoihin eli kernaasti saa vaikka antaa uusia idiksiäkin ;)
Mä en oo aikoihin käyttänyt liivinsuojia tai lämmittimiä, tein niitä raskausaikana kasan ja nyt ne pölyttyy nurkissa. Villavaippahousuja käytetään, ei meillä tavishousuja olekkaan kun yhdet. HH woolit on ollu hyviä päivisin ja öisin on ollut Pensaspavun ja Tirsokkaan kuoret, öisin tarttee jämäkät villikset siis ja päivisin riittää ohuemmat kaverit
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18047
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja monsteran sysvy » 23.07.14 20:27

Tämä paketti jäikin yllättävän viime tippaan, kun oli vaikeuksia keksiä juttuja. Tai keksin, mutten millään ole saanut ommeltua, joten voi olla, että itsetehdyt jutut jää väliin näistä paketeista. Toivottavasti kuitenkin paketti ilahduttaa. Laitan sen smartpostiin heti huomenna!

monsteran sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja sysvy » 24.07.14 8:30

Rva W!!

Sinulle on pakketti tulossa, mutta siitä unohtui kortti tai ylipäätään joku viesti :D Se on kuitenkin minulta!

t. sysvy

sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja rva W » 24.07.14 8:32

Juu, äsken juuri postipoika toi sen, kirjoitinkin jo hehkutusketjuun ;)
  • 0

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
Avatar
rva W
Bannattu
 
Viestit: 21562
Liittynyt: 26.07.10 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja viikatteen sysvy » 28.07.14 12:11

Huhuu viikate, odottelen yhtä juttua pakettiisi vielä ja voi olla että ei ehdi kuun loppuun mennessä - pahoittelen, ja paketti lähtee niin pian kuin mahdollista!

viikatteen sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa