Sysvy 18 Huhuilu

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja shivani » 03.06.14 10:07

Shivanin sysvy kirjoitti:Moi Shivani! Kiitos esittelystä!
Tässä olisi vielä muutamia kysymyksiä:
- Luetko lehtiä tai kirjoja? Jos niin millaisia? Tilaatko jotain lehteä?
- Tykkäätkö tehdä puutarhahommia?
- Harrastatko käsitöitä tai askarteletko??
- Onko jotain erityistä, jota et haluaisi / haluaisit löytää paketista?
Kiitos! :D

-Lukeminen on tällähetkellä hyvin satunnaista. lehtiä luen huonosti, mutta kirjoja tulee luettoa enemmän. dekkarit uppoaa parhaiten esim. Leena Lehtolainen, Seppo Jokinen ja Sidney Sheldon. näiden lähes koko tuotanto löytyy jo kirjahyllystä, mutta ehkä se antaa osviittaa tyylistä. :D luen myös "kevyttä aivot narikkaan" kirjallisuutta. tällä hetkellä menossa Vaimo 22. eli ns. 5markan kirjallisuun on myös ok. Lapsille luen paljon kaiken laisia lastrenkirjoja. äänikirjat on mun juttu nykyään kun ei tahdo olla aikaa itse lukemiselle. Lehtiä mulle tulee suuri käsityö, meidän perhe, katso ja gloria.
- Puutarhan hoidosta en ymmärrä mitään, enkä erityisesti välitä. minulla on kyllä kaksi kukkapenkkiä vaiheessa (ilman istutuksia)
-Käsitöitä en juurikaan tee. Joskus saatan innostua tekemään esim hameita itselleni, mutta noin pääpiirteittäin ei kuulu suosikkeihin. Askartelut taas on kovinkin lähellä sydäntä. erityisesti korttiaskartelut. niihin olisikin kiva saada uusia ideoita, varsinkin sellaisia missä voisi hyödyntää myös lasten osallistumista. Ja vielä, vaikka en itse käsitöitä teekkään niin arvosta suuresti kaikkea itse tehytyä ja sellaiset tulevat varmasti käyttöön.
-hmm... paketista EN halua löytää kahvia (koska meillä ei kukaan käytä) myös voimakkaat maut esin chili, minttu yms. ei ole minun juttu. en myöskään halua kosmetiikaa (meikkejä, rasvoja yms). Shamppoot, saippuat, kylpyvaahdot ovat tervetulleita. Mieluusti haluaisin löytää paketista käyttötavaraa (esim. tee, herkut, kynttilät, saippua yms.), itsetehtyjä juttuja, älypelit, helpot ristikot, sudokut yms. tulee varmasti myös käyttöön. yksi asia mistä haaveilen (mutta en ole raaskinut ostaa) on kelluva teeankka. :oops:

toivottavasti tämä auttoi pohdinnoissa, vaikka mulle tulikin sellainen olo että oon vaikee... :?
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja vilippu » 03.06.14 10:47

vilipun sysvy kirjoitti:Moi vilippu!

Kiitos värikkäästä esittelystäsi! Tässä vielä muutama kysymys:

- Juotko teetä? Jos juot niin millaisesta teestä pidät? Millaisesta et pidä?
- Onko teillä kenties jotain vaippatarpeita? Minkälaisia vaippoja vauviksesi käyttää?
- Mitä tykkäät lukea? Esim. lehdet, kirjat...
- Käytätkö koruja? Millaisia? Millaisia koruja et siedä?


Värikkäästä :lol: sekava se ainakin oli :D

En oikeastaan juo juurikaan teetä, jos juon niin yleensä piparminttuteetä tms yrttiteetä. En pidä erityisemmin teen mausta.

L-koon vaippoja voisi olla enemmän, märällä sisäpinnalla olisi paras, mutta coolmax käy myös. Etutarra tai sivunepit. Päivisin käytössä taskuvaipat/aiot, öisin sisävaippa ja villahousut.

Olen melko laiska ollut viimeaikoina lukemaan kirjoja, mutta nyt luin pari elämänkertaa (Kellokosken Prinsessa ja Spede), olivat ihan mielenkiintosia. Jotain koukuttavaa hyvin kirjoitettua, elämänkertoja, tositapahtumiin perustuvia, joskus myös kevyttä ihmissuhdehömppää, myös maatalouteen/verhoiluun/entisöintiin liittyvät tietokirjat kiinnostaa ja ristikkosanakirjat. Fantasiasta en niinkään pidä (tyyliin Taru Sormusten Herrasta jne.)
Lehdille olen melko kaikkiruokainen (no mitkään meikkivinkit tai julkkisjuorut tmv. ei kiinnosta), ristikkolehtiä kotiin tulee jo, muita en tilaa.

Käytän koruja, pidän yksinkertaisista koruista, hopeaa, puuta, nahkaa, käsintehtyjä, luonnonkiviä, sellaisia "rouheita", ei mitään siroja koruja. En pidä kultakoruista/kullanvärisistä, kimalluksista tai siroista hilperryksistä :D Sormuksia käytän harvemmin, koska atopian takia iho sormissa niin huonona.

Kysele toki lisää jos jotain jäi puuttumaan :o)
  • 0

A 7/10, pikku-A 10/13 sekä karvaisia kavereita
vilippu
 
Viestit: 4729
Liittynyt: 03.01.14 18:22
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja rva W » 03.06.14 12:19

sysvy kirjoitti:saako sinulle neuloa? Jos, niin mitä ja mitä kokoa?
Luetko kirjoja, lehtiä, tms? Minkälaista tekstiä?
Onko jotain toiveita, mitä haluaisit paketista löytää?


Saa neuloa, oman mielikuvituksen mukaan ;) Eli ei mitään tiettyjä toiveita.

Luen aika paljon, varsinkin scifiä ja fantasiaa. Muukin kirjallisuus kyllä uppoaa, kunhan ei ole kuivakkaa asiatekstiä. Lehtiä luen satunnaisesti kahvilassa, kampaajalla ja kylässä, eli tosi harvoin ostan mitään kotiin. Lähinnä naistenlehtiä.

Ei tule ainakaan ihan heti mieleen mitään tiettyä toivetta mitä paketista haluaisin löytää. Tai no, kuluva käyttötavara on aina ihan tervetullutta.
  • 0

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
Avatar
rva W
Bannattu
 
Viestit: 21562
Liittynyt: 26.07.10 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Elluran sysvy » 04.06.14 14:32

ellura

Sinulla oli ihana esittely teksti ja ideoita alkoi vilistä heti mielessä, sitten kuitenkin iski se "entä jos en osaakaan tehdä mieluista pakettia" -pelko :D
Tässä muutama lisä kysymys:

- Mitä ja kenelle tykkäät omella? onko jotain suosikki/inhokki materiaaleja?
- Minkä tyylisiä koruja tykkäät käyttää?
- Oletko koskaan tutustunut Mate-haudukkeeseen?
- Mitä haluaisit paketista löytytvän? mitä sieltä ei missään nimessä ole kivaa löytää (älypelit, kynttilät ja servetit tiedän jo :D )

Elluran sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja ellura » 04.06.14 21:37

Ihanaa, mua on huhuiltu! [onni] Ei paniikkia hei, kaikki pieni ilostuttaa ihmeesti olen kuitenkin aika helppo, vaikka esittäytyminen onkin aika hmm "tarkka"? Mä olen sysvyillyt jo pari kertaa ja olen oppinut muiden esittelyistä millaisia juttuja kannattaa laittaa. :D

-Ompelen lähinnä lapselle, itselle, tai siskontytöille (miehellekin vähän). Trikoota kuluu, jonkun verran myös puuvillakankaita ja satunnaisesti kaikenlaista muutakin. Keinokuidut ei oikein innosta, muuten ei niin tarkkaa. Tykkään printtikuoseista ja värikkäistä ja dramaattisista jutuista.
-Käytän eniten korviksia, jotka saa olla ihan isotkin ja niissä saapi olla joku juttu. Hakusessa olisi tällä hetkellä rannekorut, joko metallirenkaita/ketjuja tai sit jotkut helmijutut. Sävyt tummia ja niitä esittelyssä mainittuja :D
-Olen tutustunut mateen eikä se ole herättänyt erityisen suuria väristyksiä suuntaan tai toiseen :D
-No korut on tietty kivoja, herkut, jotkut lehdet/kirjat kans, ööh siemenet ehkä? Käsityötarvikkeet on kivoja kans! Kaikki ihan täysin odottamatonkin on hauskaa. No hmm, en oikein osaa keksiä muita inhokkeja tai ei-toivottuja juttuja kuin nuo jo mainut, paitsi sudokut ja esanssiteet!
  • 0

ellura
Bannattu
 
Viestit: 2104
Liittynyt: 14.10.08 15:53
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Elluran sysvy » 05.06.14 7:51

ellura

Kiitos nopeasta vastauksesta. nuo auttoivat paljon eteenpäin.

Vielä tuohon ompeluun, Ompelet siis lähinnä vaatteita? minkä tyylisiä? Minkä kokoinen lapsesi on?
Päivitetään vieläpä lehtitilauksesi. Mitä lehtiä sinulle jo tulee?

Elluran sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja LauraKoon sysvy » 05.06.14 9:02

Kiitos esittelystä :D Muutama tarkentava kysymys :)
1. Haluatko paketteja vain itsellesi vai saako muitakin muistaa?
2. Mitä lehtiä sinulle tulee?
3. Mitä kokoa vauva käyttää?
4. Kestoillaanko teillä?

LauraKoon sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja ellura » 05.06.14 15:09

Elluran sysvy kirjoitti:ellura

Kiitos nopeasta vastauksesta. nuo auttoivat paljon eteenpäin.

Vielä tuohon ompeluun, Ompelet siis lähinnä vaatteita? minkä tyylisiä? Minkä kokoinen lapsesi on?
Päivitetään vieläpä lehtitilauksesi. Mitä lehtiä sinulle jo tulee?


Lähinnä vaatteita tulee tehtyä juu, aika sellaista peruskäyttövaatetta: hattuja, paitoja, housuja, mekkoja, hameita. Oon sillei vähän laiska että yhdistelen mieluummin kivoja kankaita/printtejä/resoreja jne. sen sijaan että tekisin hienoja applikointeja tai muuta piperrysyksityiskohtaa. Jonkinlainen kesäkassi on kyllä suunnitelmissa lähitulevaisuuteen. Lapsi on nyt about kokoa 98-104, tollanen metrinpätkä :D Tällä hetkellä talouteen tulee vain Meidän perhe-lehti, anopilta sit joskus jotain vanhoja naistenlehtiä.
  • 0

ellura
Bannattu
 
Viestit: 2104
Liittynyt: 14.10.08 15:53
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja viikatteen sysvy » 05.06.14 16:59

Hei viikate, muutama kysymys!

Juotko teetä, kahvia, mitä?
Mitä luet? Tuleeko teille lehtiä, mitä?
Miten te syötte, sekaruokaa? Leivotko? Onko teidän perheessä ruoka-aineallergioita?

Aloitetaan näistä ;) On kiva olla sysvysi!

viikatteen sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja LauraKoo » 05.06.14 20:38

LauraKoon sysvy kirjoitti:Kiitos esittelystä :D Muutama tarkentava kysymys :)
1. Haluatko paketteja vain itsellesi vai saako muitakin muistaa?
2. Mitä lehtiä sinulle tulee?
3. Mitä kokoa vauva käyttää?
4. Kestoillaanko teillä?


1. Kaikkia saa toki muistaa, jos tahtoo. Varmasti ilahtuvat.
2. Kaksplus, Meidän perhe ja Valitut palat
3. Vauva käyttää kaikkea koosta 74-> hankitaan yleensä jo 80-senttisiä vaateita.
4. Sekä äiti että vauva kestoilee. Vauva on L-kokoa, äiti laittaa kestoja housuihin ja tissiliiveihin :wink:
  • 0

Isoveli 02/06
Keskiveli 03/08
Pikkuveli 10/13
Vau-veli 06/15
Avatar
LauraKoo
Bannattu
 
Viestit: 2652
Liittynyt: 22.08.06 19:34
Paikkakunta: Jyväskylästä luoteeseen

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja viikate » 06.06.14 21:42

Hei kivaa, minäkin pääsin tänne :D

Juotko teetä, kahvia, mitä?
Juon nykysin teetä, kofeiinittomia (tai imetysteetä :mrgreen: ). Mies juo kahvia siitäkin edestä.

Mitä luet? Tuleeko teille lehtiä, mitä?
Ööh.. En luen tällähetkellä juurikaan mitään kun aika ei riitä, ennen luin paljonkin. Aika sekalaisesti.. Tykkään historiasta ja dokkareista ja elämänkerroista. Lehtiä meille ei tuu, paitsi miehen ammattilehdet. En ole oikein sellainen "naistenlehtien"lukijatyyppi.

Miten te syötte, sekaruokaa? Leivotko? Onko teidän perheessä ruoka-aineallergioita?
Joo, sekaruokaa. Leivon..kyllä..jos vaan ehtisin :). Lähinnä nykysin tyyliin sämpylää ja pullaa :oops: . Allergioita..no joo, mä olen siitepölyn kautta ristiallerginen pähkinöille, herneille yms vastaaville. Muilla ei (enää) oo onneksi mitään.

:) kysy vaan jos tarvii..mä hoksasinkin että esittelyni oli vähän suppea :oops:
  • 0

kaksi suurta onnea, Äkäpussi 11/09 ja Otus 8/13
sekä enkelit, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa
Avatar
viikate
Bannattu
 
Viestit: 5407
Liittynyt: 08.07.10 20:16
Paikkakunta: kuopio

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Lyam » 07.06.14 7:53

Nyt vasta pääsen merkkaamaan ketjun :)
  • 0

mielikuvitusta 08/07, temperamenttia 3/09, sekä arvoitus 12/10
Avatar
Lyam
Bannattu
 
Viestit: 5739
Liittynyt: 04.02.08 14:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Kreetan sysvy » 07.06.14 15:53

Hei Kreetta!

Muutama kysymys näin kierroksen aluksi! Teetkö käsitöitä? Käytätkö koruja?

Kreetan sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Kreetta » 07.06.14 20:08

Kreetan sysvy kirjoitti:Hei Kreetta!

Muutama kysymys näin kierroksen aluksi! Teetkö käsitöitä? Käytätkö koruja?


Teen joo käsitöitä, mutta vähän ajoittain. Syksyllä ja talvella neuletöitä (sellaisia nopeasti valmistuvia, sukkia ja pipoja ja sitä rataa) ja jotain pientä ompelua silloin tällöin.

Korujen käyttö taitaa olla vähän samanlaista... Tykkään koruista mutta jokapäiväisessä käytössä näin kotona ollessa on vaan korvikset. Töissä olen käyttänyt lähes joka päivä jotain rannekorua ja/tai kaulakorua.
  • 0

Ostan Bamse-lehdet 1-4/2014, tarjoa yv:llä :)
Avatar
Kreetta
Bannattu
 
Viestit: 865
Liittynyt: 31.08.12 17:02
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Lyamin sysvynen » 08.06.14 21:38

Hei Lyam!

Muutama idea poiki esittelyä ja vanhoja viestejäsi lukiessa. Mietin kuitenki että tykkäätkö hoitaa ihoa kuorinnalla? Onko teillä atopiaa tai muuten herkkää ihoa, sinulla tai jollakin perheenjäsenellänne? Onko käsityönurkkauksesi järjestyksessä ja kaikille oma säilytyspaikka? Miten herkkuje laita, laitetaanko tulemaa jotain vai keksitäänkö paketteihin jotain muuta jolla hemmotella hermoja?

Lyamin sysvynen
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 86 vierailijaa