Sysvy 18 Huhuilu

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Sussun sysvy » 27.08.14 19:55

Anteeksi Sussu, paketti lähti myöhässä. Tänään laitoin paketin smartpostissa liikkeelle, joten ainoastaan äärimmäisen hyvällä tuurilla ehtii perjantaiksi. Anteeksi.

Laitoin emännälle lähetystunnuksen, joten voit seurata tilannetta halutessasi.

Sussun sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Helios! » 28.08.14 7:53

Paketet är på väg, och det borde vara framme i morgon! Du får försändelse kod från reptile ;)

Helios!
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Reptilen sysvy » 28.08.14 8:02

Reptile! Olen pahoillani, mutta lasten sairastelusta johtuen pääsen postiin vasta huomenna. Silloin lähtee viimeinen paketti sinua kohti, joten alkuviikolla voit odotella lähetystä saapuvaksi :)

Reptilen sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Taroun sysvy » 28.08.14 17:15

Tarou!!!

Pakettisi lähti eilen illalla (eli käytännössä siis tänään) Smartilla, mutta kotiin tullessani huomasin, että yksi osa taisi jäädä pois :(. Se osa tosin on helposti lähetettävissä myös s-postilla ja voisin sen tehdä paljastuttuani ja silloin sitä voi myös ehkä jonkin verran muokata :)

Taroun sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Reptile » 28.08.14 18:17

Reptilen sysvy kirjoitti:Reptile! Olen pahoillani, mutta lasten sairastelusta johtuen pääsen postiin vasta huomenna. Silloin lähtee viimeinen paketti sinua kohti, joten alkuviikolla voit odotella lähetystä saapuvaksi :)


Ei hätää :o)
  • 0

Hipsiäinen 01/07 ja Hapsiainen 05/11
Avatar
Reptile
 
Viestit: 8422
Liittynyt: 18.01.09 20:43
Paikkakunta: uusmaa

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Helios » 28.08.14 19:07

Helios! kirjoitti:Paketet är på väg, och det borde vara framme i morgon! Du får försändelse kod från reptile ;)


Oj, jag fick den koden, tack så mycket!!! :P Det är spännande att vänta det mystiska paketet. Är det svenska språk här ett tips??? (ja kukaan joka oikeasti osaa ruotsia, älkööt lukeko tätä.. Mulla on vaan projektina parantaa ruotsia.)
  • 0

Minä ja pojat 06/06 ja 04/09 sekä koira.
Avatar
Helios
Bannattu
 
Viestit: 1920
Liittynyt: 29.08.06 16:23
Paikkakunta: pkseutu

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja elluran sysvy » 29.08.14 14:36

Pakettisi on jätetty postin huomaan keskiviikko aamuna. Oletin ilman muutta että ehtii perille. Kurjaa ettei ehtinyt, on kuitenkin tuloillaan.

elluran sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Reptilen sysvy » 29.08.14 15:57

Reptile kirjoitti:
Reptilen sysvy kirjoitti:Reptile! Olen pahoillani, mutta lasten sairastelusta johtuen pääsen postiin vasta huomenna. Silloin lähtee viimeinen paketti sinua kohti, joten alkuviikolla voit odotella lähetystä saapuvaksi :)


Ei hätää :o)

No ei näköjään onnistunut postireissukaan tänään, joten mihin smartpostiin tahtoisit pakettisi, kun smartpostiin ehtisin sen vielä tänään käydä nakkaamassa?

Reptilen sysvy
 

Re: Sysvy 18 Huhuilu

ViestiKirjoittaja Reptile » 31.08.14 6:15

Reptilen sysvy kirjoitti:
Reptile kirjoitti:
Reptilen sysvy kirjoitti:Reptile! Olen pahoillani, mutta lasten sairastelusta johtuen pääsen postiin vasta huomenna. Silloin lähtee viimeinen paketti sinua kohti, joten alkuviikolla voit odotella lähetystä saapuvaksi :)


Ei hätää :o)

No ei näköjään onnistunut postireissukaan tänään, joten mihin smartpostiin tahtoisit pakettisi, kun smartpostiin ehtisin sen vielä tänään käydä nakkaamassa?

No nyt on varmaan myöhäistä mutta Kirkkonummen CM smarttiin :)
  • 0

Hipsiäinen 01/07 ja Hapsiainen 05/11
Avatar
Reptile
 
Viestit: 8422
Liittynyt: 18.01.09 20:43
Paikkakunta: uusmaa

Edellinen

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa