Sysvy 17 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja monsteran sysvy » 19.03.14 23:55

Iltaa :) Kuori on tänään lähtenyt matkaan ykkösessä ja saattaapi huomenna siis kolahtaa postiluukusta :)

monsteran sysvy
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Mesoren sysvy » 20.03.14 9:33

Mesoren sysvy kirjoitti:
Mesoren sysvy kirjoitti:Kävin vähän stalkkaamassa, josko olisin nähnyt mitä aikaisemmilla sysvy kierroksilla olet saanut, mutta ei onnistunut. No toivottavasti ei tule samoja juttuja. Sitten kysymyksiin:
Tuleeko teille mitä lehtiä? Luetteko ylipäätään lehtiä? Sitten sinun koko tietoja ( voit laittaa emännän kautta, jos et tähän halua vastata) eli päänympärys, jalankoko, vaatekoko? Saako muuta perhettä muistaa vai toivotko ensisijaisesti itsellesi pakettien sisältöä? Puuttuuko kodistanne jotain jota kaipaat?


Olen vähän huolissani. EIkö paketti ole löytänyt luoksesi?? :(


Nyt paketti on tulossa Matkahuollon kautta Suvantokadun Valintataloon...

Mesoren sysvy
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja monstera » 20.03.14 9:48

monsteran sysvy kirjoitti:Iltaa :) Kuori on tänään lähtenyt matkaan ykkösessä ja saattaapi huomenna siis kolahtaa postiluukusta :)


[onni]
  • 0

Avatar
monstera
 
Viestit: 7806
Liittynyt: 23.03.09 12:09
Paikkakunta: Turku

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Kuunkajon sysvy » 22.03.14 9:24

Tiedoksesi että huumaavalta tuoksuva kirje lähti tänään matkaan!

Kuunkajon sysvy
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Mesore » 22.03.14 11:11

Mesoren sysvy kirjoitti:
Mesoren sysvy kirjoitti:
Mesoren sysvy kirjoitti:Kävin vähän stalkkaamassa, josko olisin nähnyt mitä aikaisemmilla sysvy kierroksilla olet saanut, mutta ei onnistunut. No toivottavasti ei tule samoja juttuja. Sitten kysymyksiin:
Tuleeko teille mitä lehtiä? Luetteko ylipäätään lehtiä? Sitten sinun koko tietoja ( voit laittaa emännän kautta, jos et tähän halua vastata) eli päänympärys, jalankoko, vaatekoko? Saako muuta perhettä muistaa vai toivotko ensisijaisesti itsellesi pakettien sisältöä? Puuttuuko kodistanne jotain jota kaipaat?


Olen vähän huolissani. EIkö paketti ole löytänyt luoksesi?? :(


Nyt paketti on tulossa Matkahuollon kautta Suvantokadun Valintataloon...


Jee, siellä se nyt ois oottamassa et ehtisin hakemaan. :D Jännää!
  • 0

M 4/11 ja L 7/15
Avatar
Mesore
 
Viestit: 7298
Liittynyt: 05.07.12 12:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Pennien sysvy » 23.03.14 19:50

Heippa Pennie!

Pakettisi on täällä vielä vähän kesken :oops: , yritän saada sen piakkoin matkaan. Pari kysymystä olisi vielä tätä ja seuraavaakin pakettia ajatellen:
-haluatko paketit ihan itsellesi vai saako lapsia muistaa? Olisiko lapsilla jotain toiveita?
-juotko teetä tai kahvia ja jos juot niin minkälaista?

Pennien sysvy
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Pennie » 24.03.14 5:51

Pennien sysvy kirjoitti:Heippa Pennie!

Pakettisi on täällä vielä vähän kesken :oops: , yritän saada sen piakkoin matkaan. Pari kysymystä olisi vielä tätä ja seuraavaakin pakettia ajatellen:
-haluatko paketit ihan itsellesi vai saako lapsia muistaa? Olisiko lapsilla jotain toiveita?
-juotko teetä tai kahvia ja jos juot niin minkälaista?

Onhan tässä vielä maaliskuuta jäljellä :o)
Haluaisin pääasiassa itselle :oops: mutta jotain pientä lapsille vois olla kivakin kun eivät nyt ole osallistuneet mihinkään vaihtoihin. En kyllä yhtään osaaa sanoa, mitä... pienin on hulluna tarroihin, isoilla niitä on jopa liikaa. :lol:
juon kahvia vain juhlissa tms. Mustaa teetä joka päivä, tykkään myös joistakin vihreistä, erityisesti japanilaisista. :mrgreen:
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Kuunkajon sysvy » 26.03.14 13:27

Kiva että tykkäsit pavuista! Tarkoitukseni oli kirjoittaa viesti vielä mukaan, mutta kiireessä jäi. En siis kahvipavuista(kaan :lol: ) tiedä mitään, joten paketti tuli valittua fiiliksen ("lähes paikallista") ja paketin perusteella. Toisaalta kahvipapujen etsiskely pisti miettimään, että ehkä sitä itselleenkin voisi hankkia kahvimyllyn, saisi varmasti tuoreempaa ja parempaa kahvia...

Kuunkajon sysvy
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja *OA* n sysvy » 26.03.14 17:24

*OA*!

On se saippuaa, jäi kirjoittamatta viestiin siitä mitään. Lasten kanssa tehtiin jokin aika sitten saippuaa, niin ajattelin laittaa sitä sulle myös. Itsetehty mysli oli meillä ainakin menestys, kerro sitten oliko hyvää, mä en ole itse ehtinyt edes maistaa sitä vielä :D

*OA* n sysvy
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja *OA* » 26.03.14 21:17

*OA* n sysvy kirjoitti:*OA*!

On se saippuaa, jäi kirjoittamatta viestiin siitä mitään. Lasten kanssa tehtiin jokin aika sitten saippuaa, niin ajattelin laittaa sitä sulle myös. Itsetehty mysli oli meillä ainakin menestys, kerro sitten oliko hyvää, mä en ole itse ehtinyt edes maistaa sitä vielä :D

Tää itse tehty mysli on ihan ÄLYTTÖMÄN hyvää. Nam! Just parhaillaan syön sitä turkkilaisen jogurtin ja mango-appelsiinikaurajuoman kanssa... [kuola]
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18044
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 27.03.14 10:11

Kuunkajon sysvy kirjoitti:Kiva että tykkäsit pavuista! Tarkoitukseni oli kirjoittaa viesti vielä mukaan, mutta kiireessä jäi. En siis kahvipavuista(kaan :lol: ) tiedä mitään, joten paketti tuli valittua fiiliksen ("lähes paikallista") ja paketin perusteella. Toisaalta kahvipapujen etsiskely pisti miettimään, että ehkä sitä itselleenkin voisi hankkia kahvimyllyn, saisi varmasti tuoreempaa ja parempaa kahvia...


Hmmm lähes paikallista. Arvaukseni osui siis aika lähelle oikeaa. Minun tulee harvoin ostettua noita luksus papuja vaikka niitä ei edes hirveästi kulu. Oli mahtavaa, kun tuossa paketissa oli paahtajan nimestä alkaen kaikki tiedot! Ja se maku NAM! Suosittelen kahvimyllyä. Mm.verkkokaupassa voi testailla eri myllyjä ja helppokäyttöisyyden lisäksi kannattaa todellakin kuunnella millaista ääntä mylly pitää.
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1729
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Pellavan sysvy » 28.03.14 13:37

kiva että tykkäsit kirjasta :D sysvyltä saattaisi löytyä myös jatko-osaa jos sinua kiinnostaa , joten älä lue jatko-osa kirjaa vielä :wink:

Pellavan sysvy
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja tiinatainan sysvy » 28.03.14 15:20

Tiinataina!!!

Pakettisi lähti vasta tänään matkaan smartpostilla :oops: . Toivottavasti kuitenkin on perillä maanantaina!

JOS minulla olisi asiaa Karnaluksiin, niin mitä pientä sieltä mahtaisit haluta :mrgreen:

tiinatainan sysvy
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja tiinataina » 28.03.14 19:23

Jee, kivaa :D ! Mulla ei ole koskaan ollut pitsiketjua, se olis kiva ylläri. En kyllä tiedä onko niitä karnaluksissa :lol: . Täytyypä alkaa stalkkaamaa kuka matkustelee lähiaikoina :mrgreen: .
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja pennien sysvy » 30.03.14 17:02

Heippa Pennie!

Tyttöjen lempivärejä voisin vielä kysellä tai onko jotain inhokkeja?

pennien sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa