Sysvy 17 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja *OA* » 21.01.14 10:11

Tänne huhuilemaan taas :)
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18049
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja sysvy » 21.01.14 12:42

*OA*

Kiva saada sinut sysvyksi!

Pari kysymystä:

jos laitan sinulle tulemaan jotain neulottua, haluatko lisää sukkia vai lapaset? Kokotietoja tarvisin sitten myös :)

Onko sinulla jotain kirjoja, mitä haluaisit, vai saanko laittaa ihan mitä vain dekkareita tms?

sysvy
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja *OA* » 21.01.14 15:52

sysvy kirjoitti:*OA*

Kiva saada sinut sysvyksi!

Pari kysymystä:

jos laitan sinulle tulemaan jotain neulottua, haluatko lisää sukkia vai lapaset? Kokotietoja tarvisin sitten myös :)

Onko sinulla jotain kirjoja, mitä haluaisit, vai saanko laittaa ihan mitä vain dekkareita tms?

Jee heti alkuun huhuilua [onni]

Mut en mä osaa päättää, tumput ois ehkä paremmat mutta kun villasukatkin on niin ihania (mä en oo nyt 2-3kk kulkenut kun vaan villasukissa ja kiskonut ne vilkkumaan saappaan varren altakin että muutkin näkee väriä harmaudessa). Saat itse päättää koska kummatkin olis mieluisia, jalka on 25cm pitkä ja käden mitat: pituus 17cm, leveys 19cm ja peukku 5cm. Värikkäät saa olla oli kummat tahansa [onni]

Mä luen dekkareita, Scarpetta-sarjassa kelpaa vaan tietyt kovakantisina kun melkein kaikki löytyy jo. Mutta esim Michael Connelly kirjottaa hyviä dekkareita joissa on Haller (asianajaja) ja Bosch (poliisi) ja niistä mulla on vaan pari suht uutta ja niitä voi kivasti lukee ihan epäjärjestyksessäkin. Kaikkea saa lähettää jos on jotain samantyylistä kun noi edellämainitut, en kyl kauheen nirso ole mutta aika tuntuu loppuvan kesken aina :lol: Mutta jos saa nirsoilla niin mieluummin kovakantisina jos löytää kivan kirjan, pysyy paremmassa kunnossakin mulla.
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18049
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Hapsis! » 21.01.14 16:45

Hapsis [pusi] pompin täällä innoissani, saan olla sysvysi! 8) Pari pikkukyssäriä ensin. Onko leipominen mieluisaa? Entä ruoanlaitto? Tykkäätkö jostain pienestä ja nätistä, vai onko kaikki "koristeet" vain turhaa tavaraa? Millaista sisustusta tavoittelet? Onko pihanlaittoon vielä suunnitelmia tulevalle keväälle? Innostaako se vai onko enempi "pakkopullaa"? Luetko lehtiä ja/tai kirjoja (jos kyllä niin mitä?)

Hapsis!
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Mesore » 21.01.14 17:18

Merkkaan :)
  • 0

M 4/11 ja L 7/15
Avatar
Mesore
 
Viestit: 7310
Liittynyt: 05.07.12 12:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja tarou! » 21.01.14 20:03

Hei tarou, huippua olla sysvysi! Muutama kysymys heti alkuun :)

Kiinnostaako puutarhanhoito?
Juotko lämpimiä juomia, mitä?
Luetko? Mitä?
Mitä tekisit, jos saisit useamman tunnin omaa aikaa?
Jos olisin neuloja :D, mitä toivoisit? Jalan koko? Päänympärys?
Millaista kosmetiikkaa/ihonhoitoa käytät?

tarou!
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja tarou » 21.01.14 22:15

Jee ! :D


puutarhanhoito kiinnostaa hiukan juu , tyyliin yksi pieni kasvimaa /kesä ja ehkä pari kukkastakin jos oikein viitseliäs olen ,eli jotain pientä laitan varmaan keväällä , lähinnä hyötykasveista olen kiinnostunut, mun unelma olisi niin iso kasvimaa että sadosta jäisi talven varallekin, mutta olen niin aloittelija vielä että hyvä jos saan sieltä pikkukasvimaaltakin jotain syötävää :D etupihan oven vieressä on kiva pitää jotain pientä nättiä kukkasta kesällä. Meillä on myös omenapuita, luumupuita ja marjapuskia mistä sentään on jotain satoa riittänyt talveksikin.

lämpimiä juomia en kauheesti juo. en edes kahvia enää juurikaan kun siitä tulee huono olo (saattoi esittelyssä vielä olla en muista)
nojoo, glögiä juon :mrgreen:

koitan lukea pari synnytysaiheista kirjaa nyt kevään aikana , hypnosynnytys ja se ina mayn kirja. aika harvoin luen.

useamman tunnin omaa aikaa :D koskahan se ois viimeksi ollut.mutta olen itseasiassa miehelle puhunut että jos ois aikaa jossain kohtaa haluisin käydä kirjastossa yksin, menisin vaan ja jäisin lueskelemaan jotain kirjaa. se ois kivaa. kotona varmaan nauttisin hiljaisuudesta, mietiskelisin. lähtisin metsään koiran kanssa. muttajuu , mulla ei juuri ole tällä hetkellä omaa aikaa paitsi kun käyn salilla ja lapset ovat sen aikaa lapsiparkissa ja sit illalla tietty lasten mentyä nukkumaan.

itselle ainakin villasukkia :mrgreen: vauvalle tarvis jotain potkupukua tai villapukua tms lämmikettä kun tää talo on aika viileä talvella .. ekaa potkareita aloin jo neulomaan mutta on varmaan kesä ennen kuin se on valmis .. jalankoko on n. 40 päänympärys 56,5.

kosmetiikka/ihonhoito: ööh.. en juuri mitään :oops: mustaa saippuaa ja kookosöljyä jos jotain rasvaa tarvii ..deodorantiksi pitäisi keksiä jotain kun mokoma kristallikivi deo ei näköjään toimi raskausaikana :/
  • 0

meidän pienet:
9/09 , 6/12 ,8/14
Avatar
tarou
 
Viestit: 7584
Liittynyt: 04.03.10 23:45
Paikkakunta: Turku

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Boyanille :) » 21.01.14 23:39

Heippa Boyan :o) Pari kysymystä täältäkin!
Onko sinulla imetysdieettiä/allergioita vai voitko syödä kaikkea mitä huvittaa? Entä laktoosi-intoleranssia?
Onko vauvalle riittävästi villahousuja vai peräti liikaa? Entä onko liinailutöppösille tai lasten tai aikuisten villasukille/pipoille/hatuille tarvetta? Kengän ja pään koot tarvitsisin 8)

Boyanille :)
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Boyan » 22.01.14 0:00

Hui jee. [onni]

Imetysdieettiin kuuluu tällä erää ruis, kala ja linssit. Laktoosin kanssa olen sinut.

Pieniä lyhytlahkeisia villahousuja on monet, mutta olen alkanut kaivata pitkälahjeisia tässä. Ja nuo s-kokoiset alkavat olla aika napakoita.

Vauvalla on runsain mitoin villasukkia ja liinailutöppösetkin löytyvät. Lasten laatikot pullistelevat villasukkia, mutta omat jalat ottaisivat mieluusti uudet sukat vastaan. ;) Sukkakoko 37-38. Joku kiva hattu voisi olla kiva. :o) Mun pää on ihan normaalin kokoinen. Lapsetkin tietty arvostaisivat kivoja hattuja, pienimmän villamyssyt alkavat käydä jo nafteiksi. Pitää päänympäryksiä tarkistaa vielä. Ja itse asiassa miehen hattu on järkyttävä, eli sekin voisi arvostaa.
  • 0

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Avatar
Boyan
 
Viestit: 9579
Liittynyt: 18.05.11 16:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Mesoren sysvy » 22.01.14 13:49

Kävin vähän stalkkaamassa, josko olisin nähnyt mitä aikaisemmilla sysvy kierroksilla olet saanut, mutta ei onnistunut. No toivottavasti ei tule samoja juttuja. Sitten kysymyksiin:
Tuleeko teille mitä lehtiä? Luetteko ylipäätään lehtiä? Sitten sinun koko tietoja ( voit laittaa emännän kautta, jos et tähän halua vastata) eli päänympärys, jalankoko, vaatekoko? Saako muuta perhettä muistaa vai toivotko ensisijaisesti itsellesi pakettien sisältöä? Puuttuuko kodistanne jotain jota kaipaat?

Mesoren sysvy
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Mesore » 22.01.14 16:53

Jei, huhuilu! :D

Tykkään tiedelehdistä, ennestään meille tulee National Geograpihic. Tieteen Kuvalehteä oon aikaisemmin tilannut ja tykännyt, mut mielelläni tutustuisin johonkin uuteenkin lehteen. :)

Vaatekoko on xs(yläosat) tai s(alaosat). Kenkäkoko on 36 ja sukat saa olla vielä vähän pienemmät. Päänympäryksestä ei ole hajua, enkä nyt löytänyt mittanauhaa tähän hätään, mut oon aika pienipäinen. :D

Saa olla muistamisia myös lapselle, miehelle ei tarvii. :mrgreen: Lapsi tykkää dinosauraksista, avaruudesta, muumeista ja ruuanlaitosta. :D On suunnilleen kokoa 98.

Hmmm, en keksi mitä meidän kodista puuttuisi. :D Järjestystä? Tilaa? Aikaa? Uusi sohvakaan ei taida mahtua sysvypakettiin. :mrgreen: No keittiöpyyhkeitä ei ainakaan ole liikaa, ja yks päivä haaveilin taskullisesta essusta. Haluaisin myös ripustaa seinille jotain tauluja tai julisteita, mutten ole saanut aikaiseksi/löytänyt oikein sopivia.
  • 0

M 4/11 ja L 7/15
Avatar
Mesore
 
Viestit: 7310
Liittynyt: 05.07.12 12:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Tiinatainan sysvy » 22.01.14 20:29

Heippa Tiinataina 8)

Ihan huippua saada lahjoa juuri sinua :o) ! Ongelmana ei ole niinkään mitä keksisin, vaan miten rajaisin ideoita.

Mutta muutama kysymys kuitenkin :D
- Neulotko myös vai keskitytkö lähinnä ompelemiseen?
- Olisiko sinulla etsinnässä jotain ohjetta tai kaavaa, jossa voisin yrittää sinua auttaa?
- Onko mittanauha aina hukassa, tai lojuvatko nuppineulat joka puolella kun neulatyyny puuttuu vai kaipaatko jotain aivan muuta?
- Onko puutarhakärpänen iskenyt? Kaipaisitko sinne jotain?
- Puuttuuko kotoasi jotain sellaista mitä sysvypaketista voisi löytyä?
- Haluatko, että keskityn vain sinuun? vai voisiko joku koko perheen juttu olla kiva? tai saako esim. vauvaa muistaa? tai koiraa? (tai jos haluat, että huomioin isompia lapsia, niin sitten sinun pitää auttaa kunnon vinkeillä :lol:)
- Kelpaako käytetty (siistiä tottakai!) - onko jotain tiettyä mitä olet yrittänyt kirppiksiltä metsästää?

(tai laittaisinko sitten pakettiin sen kookoksentuoksuisen mintunvihreän kynttilän :mrgreen: ?)

Jess tämä on kivaa!

Tiinatainan sysvy
 

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja Hapsis » 22.01.14 21:11

Hapsis! kirjoitti:Hapsis [pusi] pompin täällä innoissani, saan olla sysvysi! 8) Pari pikkukyssäriä ensin. Onko leipominen mieluisaa? Entä ruoanlaitto? Tykkäätkö jostain pienestä ja nätistä, vai onko kaikki "koristeet" vain turhaa tavaraa? Millaista sisustusta tavoittelet? Onko pihanlaittoon vielä suunnitelmia tulevalle keväälle? Innostaako se vai onko enempi "pakkopullaa"? Luetko lehtiä ja/tai kirjoja (jos kyllä niin mitä?)


Uijuijui [onni]
Leipominen on tiettyyn pisteeseen saakka mieluisaa, eli en jaksa mitään suurempia kommervenkkejä vaan aika tavan pulla/piirakka linjalla yleensä. Yritin kyllä miehelle selittää että jos se ostais mulle yleiskoneen niin leipoisin enemmän. As If :lol:
Koristeita en juurikaan harrasta, nyt meil on koristeeksi luokiteltavaa vain yksi tuliaiseksi tuotu rumpu ja esikoisen mulle ostama egyptiläinen koti suojeleva kissa. Eli ei oo oikein meijän juttu.
Sisustuksessa aika "suoralinjaista" ja semmosta joka on helppo pitää siistinä. Eli mahdollisimman vähän tavaraa näkyvissä. Ei ihan onnistu näillä henkilömäärillä mut kovasti yritän. Pihaa en aio juurikaan laittaa, ehkä ruukkuun jotain rehuja (jos äiti lupais vaikka hoitaa ne kun mä tapan kuitenkin) ja sit vois yrittää vähän salaattia kasvatella jänikselle.
Lehtien ja kirjojen lukemisessa mulla on nyt joku ihme suvantovaihe. En oo lukenut mitään piiiiiitkään aikaan. Mutta sit kun luen niin oon nenä kiinni kirjassa enkä kuule enkä nää (tää on ehkä yks syy miks en oo lukenu). Hömppää. Rakastan hömppää.

Olinpa miä vaikea :lol:
  • 0

"Simppeli, soljuva ja järkeenkäyvä, mutta kun kaivelee pintaa syvemmältä, se onkin oletettua enemmän mutkalla"
Avatar
Hapsis
 
Viestit: 13186
Liittynyt: 22.08.06 11:07
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja tiinataina » 23.01.14 9:30

Tiinatainan sysvy kirjoitti:Heippa Tiinataina 8)

Ihan huippua saada lahjoa juuri sinua :o) ! Ongelmana ei ole niinkään mitä keksisin, vaan miten rajaisin ideoita.

Mutta muutama kysymys kuitenkin :D
- Neulotko myös vai keskitytkö lähinnä ompelemiseen?
- Olisiko sinulla etsinnässä jotain ohjetta tai kaavaa, jossa voisin yrittää sinua auttaa?
- Onko mittanauha aina hukassa, tai lojuvatko nuppineulat joka puolella kun neulatyyny puuttuu vai kaipaatko jotain aivan muuta?
- Onko puutarhakärpänen iskenyt? Kaipaisitko sinne jotain?
- Puuttuuko kotoasi jotain sellaista mitä sysvypaketista voisi löytyä?
- Haluatko, että keskityn vain sinuun? vai voisiko joku koko perheen juttu olla kiva? tai saako esim. vauvaa muistaa? tai koiraa? (tai jos haluat, että huomioin isompia lapsia, niin sitten sinun pitää auttaa kunnon vinkeillä :lol:)
- Kelpaako käytetty (siistiä tottakai!) - onko jotain tiettyä mitä olet yrittänyt kirppiksiltä metsästää?

(tai laittaisinko sitten pakettiin sen kookoksentuoksuisen mintunvihreän kynttilän :mrgreen: ?)

Jess tämä on kivaa!


Jännää :D !! Neulon helppoja juttuja ja ompelen ja koukkukin pysyy jotenkin kutenkin käsissä. Tällä hetkellä ei ole mitään akuuttia tarvetta, mutta jos joku hyväksi todettu kaava löytyy otan ilolla vastaan. Ja, joo mitta nauha on aina kadoksissa ja neulatyynykin löytyy aina kun löytyy :lol: . Minä käytän vain käsivarteen pudotettavaa neulatyynyä, jos se ei ole kädessä pistän itseäni. Kotona on kaikkea liikaakin, mutta kovasti ilahtuisin helpoista resepteistä joista sais vaihtelua meidän arkiruokaan ja vaikka kasvisruokaresepteistä. En juurikaan kasvisruokaa tee, mutta helppo ja nopea kiitos en ole mikään keittiön kodin hengetär vaan järkilähtee piperryksestä :lol: . Joo, haluan että keskityt vain minuun :mrgreen: ! Ilman muuta kierrätetty kelpaa , tällä hetkellä yritän metsästää kirpusta 3v silkkistä huppulakkia. Sitä en kuitenkaan paketista odota, mutta iteppä kysyit :lol: .Ja laita vain mintunvihru/kookoksen tuoksuinen kynttilä, poltan sen lyhdyssä portailla :lol: .
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Sysvy 17 huhuilut

ViestiKirjoittaja monsteran sysvy » 23.01.14 14:23

Hei monstera :o)

Tässä pikaseen esittelyäsi lukiessa tuli mieleen että:
-mitä luet? Tuleeko teille jotain lehtiä?
-saako lapsia muistaa jotenkin? Onko heillä mahdollisesti jotain allergiaa?
-millä herkuttelet itse?
-entä ruoka, oletteko sekasyöjiä vai kasvissyöjiä? Tykkäätkö itse tehdä ruokaa vai hoitaako sen puolen miehesi?

monsteran sysvy
 

Seuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 144 vierailijaa