vihamiehet ja ystävät-toiminto

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

vihamiehet ja ystävät-toiminto

ViestiKirjoittaja varovainen » 12.12.13 2:06

Jos merkitsee jonkun vihamieheksi, niin näköjään kyseisen nikin viestit on tekstien lomassa piilotettuna muttei kokonaan estettynä. Mutta entäs omat viestit? Jos blokkaan jonkun, niin minä en näe hänen viestejään, mutta näkeekö hän minun viestini normaalisti? Onko mahdollista jotenkin estää kaikkien viestien tai vaikka päiväkirjan tahi muun henkilökohtaisen postauksen luku tietyiltä nikeiltä vai onko ainoa keino vain olla kertomatta itsestään mitään todellista?

Ja mikä on ystävä-toiminnon funktio? Ainakaan itse en havainnut sen käytöllä mitään näkyvä vaikutusta.

varovainen
 

Re: vihamiehet ja ystävät-toiminto

ViestiKirjoittaja Lillukka_ » 12.12.13 7:06

Vihamies-toiminto ei estä siun viestien näkymistä. Siihen ei taida olla keinoa olemassa.
Jos epäilee jonkun tietyn nikin olevan täällä vain stalkkaamassa, kannattaa laittaa viestiä modeille.
  • 0

Avatar
Lillukka_
 
Viestit: 15924
Liittynyt: 22.08.06 15:44
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: vihamiehet ja ystävät-toiminto

ViestiKirjoittaja eksä » 13.12.13 23:12

Lillukka_ kirjoitti:Jos epäilee jonkun tietyn nikin olevan täällä vain stalkkaamassa, kannattaa laittaa viestiä modeille.


Näin juuri. Ja jos olet ns nimekäs ysvläinen, sisäpiiriä, voit tuota tekosyynä käyttäen vaatia oikeestaan kenen tahansa kokonaan bannaamista koko foorumilta. [jep]

eksä
 

Re: vihamiehet ja ystävät-toiminto

ViestiKirjoittaja nindada » 14.12.13 8:32

^ No eikä voi. :roll: Tai yrittäähän voi toki, mutta eiköhän siinä oma uskottavuus mene jos alkaa suoraan tuollaista vaatimaan.
  • 4

nindada
 
Viestit: 15286
Liittynyt: 11.01.11 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: vihamiehet ja ystävät-toiminto

ViestiKirjoittaja iniwi » 17.12.13 22:48

Mua edelleen kiinnostasi tietää ketkä on ne nimekkäät sisäpiiriläiset ja mistä mä saan selville sen vannottavan valan ja hankin ruskean kaapuni??? Mäkin haluun sisäpiiriin, mä oon aina ollut vaan se dorka.
  • 12

M-8/09, T-1/11, T-5/13
Avatar
iniwi
 
Viestit: 6812
Liittynyt: 16.01.12 12:56
Paikkakunta: Vandal in Candyland

Re: vihamiehet ja ystävät-toiminto

ViestiKirjoittaja Pupunkäpälä » 31.12.13 22:47

Noista ystävistä en tiedä sen enempää, mutta oman profiilin/yv -näkymän laidassa näkyy ne ystävät silleen linkkinä tai silleen. Kokeilin kerran yhden lisätä, vaikken muuten näitä toimintoja käytä. Eli voisi ajatella, että ystäviin voi olla kätsää lisätä vaikkapa sellainen, jolle laittaa usein yksityisviestejä, niin ei tartte kaivaa viestiketjua vanhoista yksäreistä tai palstalta jotain ko. henkilön viestiä/profiilia, vaan saa siitä suoraan. En sit tiiä, onko muuta vaikutusta.
  • 0

Itsekäs ja itsepäinen, riitaisa ja lempeä.
Avatar
Pupunkäpälä
 
Viestit: 32244
Liittynyt: 26.04.09 13:17
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Re: vihamiehet ja ystävät-toiminto

ViestiKirjoittaja varovainen » 01.01.14 2:17

eksä kirjoitti:
Lillukka_ kirjoitti:Jos epäilee jonkun tietyn nikin olevan täällä vain stalkkaamassa, kannattaa laittaa viestiä modeille.


Näin juuri. Ja jos olet ns nimekäs ysvläinen, sisäpiiriä, voit tuota tekosyynä käyttäen vaatia oikeestaan kenen tahansa kokonaan bannaamista koko foorumilta. [jep]


Oi eksä, nyt sua on kyllä huijattu! Mutta, kunpa voisikin! Heti menisin sanomaan, että tuli mun jälkeen eikä mahdu mun hiekkalaatikolle ja lapiota en varmasti ainakaan lainaa. Mutta siitäkin huolimatta että olen täällä roikkunut aivan ensipäivästä lähtien, en siltikään kuulu sisäpiiriin, tanhupiiriin, lähipiiriin, ilmapiiriin tahi muuhun sellaiseen piirileikkiin jotta voisin tämmöistä mistään pyytää. Ehkä leikin väärien tyyppien kanssa? Tai voisiko olla kuitenkin niin, että se ei vaan ole mahdollista?

Kyllä musta olis oikeasti kiva, että paikka joka on ollut vuosikausia henkireikä ja kontakti ulkomaailmaan, samanhenkisiin ihmisiin, pysyisi myös sellaisena, enkä joutuisi sensuroimaan itseäni kuoliaaksi. Mutta olen kuitenkin sitä mieltä että viisaampi väistyy ja jos hiekkalaatikko on liian pieni niin täytyy vaihtaa laatikkoa tai kasvaa isoksi. Ja tämä siksi, että ysv on reilu paikka. Jos olet ihmisiksi ja leikit nätisti, saat jäädä. Tapellakin saa, mutta riidat sovitaan. Mutta jos siltikään et mahdu samalle foorumille, niin tehdään johtopäätöksiä. Jollei palstalainen itse tajua, niin modet ohjaa. En ole ainoa, jolle tulee eteen tilanne, jossa palstalle tulee joku jolle ei ihan kaikkea haluaisi jakaa. Joku IRL-elämästä. Palstalaiseksi, ei vain stalkkeriksi, mutta tietysti jotkut tekstit luetaan tarkemmin... Se on nettielämää ja siihen kai pitää sopeutua, ysvilläkin. Tässä kohtaa tehdään sitten niitä johtopäätöksiä. :wink:


Mutta se, että käyt eksänä täällä tämmöistä lukemassa ja kommentoimassa tuollaisin sanoin kertoo kyllä pelottavasti sinusta. Onko häädetty pois? Ja silti käyt lukemassa, hakemassa kenties jotain? Miksiköhän sinua pyydettiin lähtemään? Jos olisin se "sisäpiiriläinen" joka sinua halusi välttää, mua pelottaisi just nyt ihan tosissaan.


t: ap varovainen

varovainen
 

Re: vihamiehet ja ystävät-toiminto

ViestiKirjoittaja eksä » 08.01.14 0:31

varovainen kirjoitti:
eksä kirjoitti:
Lillukka_ kirjoitti:Jos epäilee jonkun tietyn nikin olevan täällä vain stalkkaamassa, kannattaa laittaa viestiä modeille.


Näin juuri. Ja jos olet ns nimekäs ysvläinen, sisäpiiriä, voit tuota tekosyynä käyttäen vaatia oikeestaan kenen tahansa kokonaan bannaamista koko foorumilta. [jep]


Oi eksä, nyt sua on kyllä huijattu! Mutta, kunpa voisikin! Heti menisin sanomaan, että tuli mun jälkeen eikä mahdu mun hiekkalaatikolle ja lapiota en varmasti ainakaan lainaa. Mutta siitäkin huolimatta että olen täällä roikkunut aivan ensipäivästä lähtien, en siltikään kuulu sisäpiiriin, tanhupiiriin, lähipiiriin, ilmapiiriin tahi muuhun sellaiseen piirileikkiin jotta voisin tämmöistä mistään pyytää. Ehkä leikin väärien tyyppien kanssa? Tai voisiko olla kuitenkin niin, että se ei vaan ole mahdollista?

Kyllä musta olis oikeasti kiva, että paikka joka on ollut vuosikausia henkireikä ja kontakti ulkomaailmaan, samanhenkisiin ihmisiin, pysyisi myös sellaisena, enkä joutuisi sensuroimaan itseäni kuoliaaksi. Mutta olen kuitenkin sitä mieltä että viisaampi väistyy ja jos hiekkalaatikko on liian pieni niin täytyy vaihtaa laatikkoa tai kasvaa isoksi. Ja tämä siksi, että ysv on reilu paikka. Jos olet ihmisiksi ja leikit nätisti, saat jäädä. Tapellakin saa, mutta riidat sovitaan. Mutta jos siltikään et mahdu samalle foorumille, niin tehdään johtopäätöksiä. Jollei palstalainen itse tajua, niin modet ohjaa. En ole ainoa, jolle tulee eteen tilanne, jossa palstalle tulee joku jolle ei ihan kaikkea haluaisi jakaa. Joku IRL-elämästä. Palstalaiseksi, ei vain stalkkeriksi, mutta tietysti jotkut tekstit luetaan tarkemmin... Se on nettielämää ja siihen kai pitää sopeutua, ysvilläkin. Tässä kohtaa tehdään sitten niitä johtopäätöksiä. :wink:


Mutta se, että käyt eksänä täällä tämmöistä lukemassa ja kommentoimassa tuollaisin sanoin kertoo kyllä pelottavasti sinusta. Onko häädetty pois? Ja silti käyt lukemassa, hakemassa kenties jotain? Miksiköhän sinua pyydettiin lähtemään? Jos olisin se "sisäpiiriläinen" joka sinua halusi välttää, mua pelottaisi just nyt ihan tosissaan.


t: ap varovainen


Hupsista, taisipa osua herkkään paikkaan! :shock: En kutsuisi itseäni aktiiviksi, vakioksi ehkä silti. Taukoa olen miettinyt pitkään, osasyynä se minkä mainitsin. Viestiä kirjoittaessani harkitsin tunnusten sulkemista kokonaan. Ehkä jäänkin vielä seurailemaan tilannetta, vaikka käynkin enää harvoin...

eksä
 


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron