Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Elinen tonttu » 21.12.13 15:38

Noniiin! Nyt näkyy. Laitoin sen julkaistumaan automaattisesti aamuyöllä. Tovi sillon hämmästeltiin että mahtaako se olla minkä vyöhykkeen aikaa ja silleen. Noh ei näköjään sit minkään vyöhykkeen :roll:

Elinen tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Iitaliinan tonttu! » 21.12.13 16:56

Iitaliina!

Sen lapun oli tarkoitus olla aaton paketissa, ja aatto on muistaakseni numeroitu :D Sen siitä saa, kun tekee pikkuapulaisen kanssa. Voitko unohtaa aattoon asti lukeneesi sitä :D

Iitaliinan tonttu!
 

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Iitaliina » 21.12.13 17:43

Voin unohtaa :D Mä vähän mietinkin, että jännä tällainen paljastus, jonka olis voinut avata heti alussakin. Onneksi paketti tuli valituksi vasta nyt, niin ei sen isompia paljastuksia enää tullut :D Aaton paketti vielä odottaa pari päivää avaamistaan.
  • 0

Avatar
Iitaliina
 
Viestit: 5785
Liittynyt: 24.08.08 17:43
Paikkakunta: Mäen kupeelta Savosta

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Eline » 21.12.13 22:25

Jep. :) Kiitos kovasti. Noitahan vois kokeilla pienelle... :o) Tekasin myös blogin ohjeen voitaikinan tänään kun pakasteesta oli hävinnyt torttutaikinat teille tietämättömille ja joulutorttuja oli saatava! :D
  • 0

E 4/12 <3 & A 5/14 <3 & Ee 11/17 <3
Eline
 
Viestit: 3191
Liittynyt: 27.12.10 12:12
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Pullakanan tonttu » 23.12.13 16:09

On tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin :) musta kontaktimuovi on liitutaulumuovia ja voit leikata sen mieleiseksesi ja liimata keittiön oveen tai ihan mihin haluat :)

Pullakanan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Iniwin tonttu » 23.12.13 16:52

iniwi kirjoitti:Mun hehkut hävis :shock: Nyt ehin jo copy-pastea iltalehteäkin tähän väliin joten otan sit taas huomenna listan tähän. Tänään tuli geisha-suklaata. maiskis!

Mullakaan ei oo mitään käsitystä mun tontusta. Mun vinkit on
- postitus kaupungin toiselta laidalta. Ja on hankkinut kierrätyskeskuksesta kalenterin täytettä. (Sellainen siis on myös itä-Vantaalla...)
- Paketti seikkaili postin huomassa sillon alkuun ja sen metsästys-yrityksissä selvisi että tontulla oli jotain herkkis-hormonitoimintaa aktiivisemmalla tolalla, eli rohkeasti oletin siinä kohta että synnytys olisi lähitulevaisuudessa tai lähimenneisyydessä.
- tonttu neuloo
Pari arvausta on mulla ollut, mutta sitten on tullut jotain mikä sulkee melko suurella todennäköisyydellä pois.


:D

Mä voin helpottaa hiukan.. Mä olin oikeesti ollu 4o asteen kuumeessa edelllisenä yönä sekä lapseni oli myös kipeänä, lopputuloksena oli angiina kummallakin. Mä jouduin siis myös kipeänä hoitamaan lapsukaisia, joten epätoivo purkautui kaiken väsyneisyyden ja unenpuutteen ynnä muun mun arkielämän sähläyksen mukana mukamas puuttuvaan/hukkuneeseen kalenteriin. Sorry, ei hormoneja. Edellinen synnytys oli 4,5 vuotta sitten. :D Mutta mähän paljastun ihan kohtapuoliin.. :D Kiitos, kun jaksoit hehkuttaa joka päivä [onni] Oot ihana.

Iniwin tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja iniwi » 23.12.13 17:21

Ja nyt mä lärään hehkutus-ketjussa allekirjoituksia läpi :mrgreen: ootteko muuten huomannu miten järkyttävän moni on synnyttänyt vuonna -12 :shock:
Mutta yksi joka kävi epäilyksenä aiemminkin on laittanut allekirjoitukseensa kyllä vuoden -09.. mmmh'
  • 0

M-8/09, T-1/11, T-5/13
Avatar
iniwi
 
Viestit: 6812
Liittynyt: 16.01.12 12:56
Paikkakunta: Vandal in Candyland

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Niiskiksen tonttunen » 24.12.13 2:44

Hei niiskuneiti85!

Oli tosi kiva tehdä sinulle kalenteria ja erityisen mukavaa oli kun näytti, että se oli myös sinulle mieleinen. [onni]

Mitäköhän vihjaisin henkilöllisyydestäni... Tonttu asuu sinua etelämmässä, tykkää melko lailla samoista väreistä ja tienaa roposensa sinullekin tutulla alalla... 8)

Niiskiksen tonttunen
 

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Mellin tonttu » 24.12.13 15:26

Melli!
Kica että pidit kalenterista ja ihanaa joulua! Korteista käytetään vain se toisen puolen kirjain, joka on "selkeämmällä" ja isommalla fontilla.

Mellin tonttu
 

Edellinen

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa

cron