Saanko järjestää YSV:llä hyväntekeväisyyshuutokaupan?

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Saanko järjestää YSV:llä hyväntekeväisyyshuutokaupan?

ViestiKirjoittaja Dagny » 17.08.13 16:04

Mulla olisi muutama merkkivaate (muutama lasten ja pari aikuisten) jotka ajattelin myydä YSVillä ja käyttää saamani rahat äitiyspakkausprojektimme hygieniatarvikkeisiin. Haluaisin nimenomaan huutokaupata tavarat saadakseni korkeimman tuoton. Saanko tehdä vaikkapa myydään -osioon kustakin tuotteesta ketjun, jossa viestein saisi huutaa tuotteita ja myisin ne sitten eniten tarjoavalle? Myisin noin 5 tuotetta.
  • 0

Jalo 12/06, Sulo 7/10 ja Ilo 7/19.
Avatar
Dagny
 
Viestit: 17296
Liittynyt: 22.08.06 9:56
Paikkakunta: Tampere

Re: Saanko järjestää YSV:llä hyväntekeväisyyshuutokaupan?

ViestiKirjoittaja Dagny » 23.08.13 13:53

Odottelen vastausta. Myös yv ylläpitoon laitettu ja se on luettu mutta vastausta en ole saanut.
  • 0

Jalo 12/06, Sulo 7/10 ja Ilo 7/19.
Avatar
Dagny
 
Viestit: 17296
Liittynyt: 22.08.06 9:56
Paikkakunta: Tampere

Re: Saanko järjestää YSV:llä hyväntekeväisyyshuutokaupan?

ViestiKirjoittaja ToveS » 23.08.13 14:07

En oikein käsitä miksei se kävisi?
Ainoa mikä voisi tulla vastaan on keräyslupa(?), mutta mä miellän YSV:llä ainakin, että tällainen perustuu lähinnä luottamukseen. Omia tuotteitaanhan saa joka tapauksessa myydä mihin hintaan tahtoo joka tapauksessa (jos joku ostaa) ja kaipa kirpparilla saisi ilmoittaa, että myy jonkun tuotteen huutokauppana. Toki jos joku tarjoaa enemmän, koska raha menisi tähän projektiin se on sitten luottamuskysymys. (Mutta oikeasti tuskin on kyse mistään "maksan 1000 euroa nenälinasta taitellusta origami-joutsenesta" tyyppinen hyväntekeväisyyshuutokauppa...)
  • 0

Avatar
ToveS
 
Viestit: 11635
Liittynyt: 22.08.06 11:24
Paikkakunta: Helsinki - Maunula

Re: Saanko järjestää YSV:llä hyväntekeväisyyshuutokaupan?

ViestiKirjoittaja Dagny » 23.08.13 14:31

Ajattelin tehdä kullekin tuotteelle oman ketjun kirppisosioon ja siihen voisi euron korotuksilla huutaa. Lähinnä mietin just sitä että saako tällä tekniikalla myydä. Aiemminkin olen myynyt täällä hyväntekeväisyyteen, mutta silloin on ollut kyseessä "osta heti" -hinnat.
  • 0

Jalo 12/06, Sulo 7/10 ja Ilo 7/19.
Avatar
Dagny
 
Viestit: 17296
Liittynyt: 22.08.06 9:56
Paikkakunta: Tampere

Re: Saanko järjestää YSV:llä hyväntekeväisyyshuutokaupan?

ViestiKirjoittaja ToveS » 23.08.13 14:41

Dagny kirjoitti:Ajattelin tehdä kullekin tuotteelle oman ketjun kirppisosioon ja siihen voisi euron korotuksilla huutaa. Lähinnä mietin just sitä että saako tällä tekniikalla myydä. Aiemminkin olen myynyt täällä hyväntekeväisyyteen, mutta silloin on ollut kyseessä "osta heti" -hinnat.


Edelleen jotenkin ajattelen, että niin saisi tehdä ihan tavallisestikin myymilleen tuotteille... Tai no, okei ehkä se itseasiassa tosiaan olisi vähän halpa keino pitää oma ilmoitus esillä kun se ei ole siellä tapana, eli olisi ärsyttävää jos yksi myyjä myisi sillä tavalla omia tuotteitaan.

Mun puolesta tuo kyllä käy yksittäisistä hyväntekeväisyyskohteista, mutta tietty kai siihen olisi hyvä olla ylläpidon lupa.
  • 0

Avatar
ToveS
 
Viestit: 11635
Liittynyt: 22.08.06 11:24
Paikkakunta: Helsinki - Maunula

Re: Saanko järjestää YSV:llä hyväntekeväisyyshuutokaupan?

ViestiKirjoittaja enni_o » 23.08.13 16:29

Mä olen kans sitä mieltä, että toki saa.
  • 0

T 09/09
Avatar
enni_o
 
Viestit: 3476
Liittynyt: 07.01.10 0:25
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Saanko järjestää YSV:llä hyväntekeväisyyshuutokaupan?

ViestiKirjoittaja Administrator » 26.08.13 14:45

Pahoittelut että vastaamiset kestää, mutta todetaan myös täältä että antaa palaa vaan.
  • 1

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3282
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa