Sysvy 16 huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Hömpsis » 28.07.13 10:57

lyrae

Minkäkokoisia vaatteita lapsesi käyttävät? Onko vaatepuolella jotain mitä puuttuu tai jolle olisi tarvetta?

T: Sysvysi

Hömpsis
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja lyrae » 28.07.13 23:00

Vaatekoot on isommalla 86-92 ja pienemmällä vielä 50-56. Ei tule mieleen, mitä vaatepuolelta puuttuis. Syksyyn en oo ehtiny varautua. :o)
  • 0

Minä, aviomies Sundo, mun puoliso A ja lapset L 06/11, A 07/13, I 9/20.

Ohjeet ovat niille, jotka eivät muuten osaa. - Puuha-Pete
Avatar
lyrae
 
Viestit: 3445
Liittynyt: 18.11.11 15:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Jolantan sysvy » 29.07.13 7:30

Jolanta!

Hei! [hei] Täällä sysvysi. Lueskelin esittelyäsi ja vähän vakoilinkin jo 8) Heti alkuun haluaisin esittää muutaman tarkentavan kysymyksen, että pääsisin suunnittelun alkuun kunnolla :) Tässä tulee:
-Mitä sinulla on meneillään puutarhassa ja pääsetkö puuhaamaan siellä nyt, kun sinulla on vauva?
-Millainen käsityötilanne ja -suunnitelmat sinulla on juuri nyt? Eli onko aikaa ja voimia käsitöille ja jos niin mitä käsitöitä olet viimeikoina tehnyt tai mitä suunnittelet tekeväsi?
-Kertoisitko hieman sisustuksenne tyylistä ja väreistä?
-Millä herkuttelet mieluiten?
-Tuleeko sinulle jotain lehtiä tai luetko lehtiä ylipäänsä?
-Sopiiko kierrätyslahjat ja kirppislöydöt?
-Nautitko ruoanlaitosta ja leivonnasta?

Siinä ne tärkeimmät tällä erää, mukavaa loppukesää! :D

Jolantan sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pennien sysvy » 29.07.13 10:44

Huhuu Pennie! :)

Kiitos esittelystä! Kysyisin kuitenkin vielä, että...

Minkä rotuinen teidän koira on?
Minkä kokoisesta pöytäliinasta haaveilet?
Juotko kahvia?
Minkälaisia kirjoja luet? Puuttuuko joku erityinen?
Minkälaisista elokuvista pidät?
Pidätkö salmiakista tai lakritsasta tai ylipäätään muista makeisista kuin suklaasta? :D

T. Sysvy

Pennien sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pennie » 29.07.13 10:56

Pennien sysvy kirjoitti:Huhuu Pennie! :)

Kiitos esittelystä! Kysyisin kuitenkin vielä, että...

Minkä rotuinen teidän koira on?
Minkä kokoisesta pöytäliinasta haaveilet?
Juotko kahvia?
Minkälaisia kirjoja luet? Puuttuuko joku erityinen?
Minkälaisista elokuvista pidät?
Pidätkö salmiakista tai lakritsasta tai ylipäätään muista makeisista kuin suklaasta? :D

T. Sysvy

Jee, huhuilua [onni]

Meidän koira on perro eli espanjanvesikoira. :)
Haaveilen pöytäliinasta meidän 180cm pitkään keittiön pöytään.
Juon kahvia erikoistapauksissa eli jos meille tulee joku kahvinjuoja kylään tai jos menen kylään jollekin, joka keittää hyvää kahvia :D Aina kerman kanssa.
Luen paljon erilaisia kirjoja, esim. Marian Keyes, Kaari Utrion vanhempi tuotanto, Väinö Linna, Twilight ja Harry Potter :D Twilighteja oon ajatellut kerätä itselleni englanniksi, mulla on vain Eclipse. Kaari Utrion vanhempia multa puuttuu paljon, etenkin niitä järkäleitä. Pirita, Karjalan tytär mulla on kai ainoa niitä vanhempia.
Tykkään niin hömpästä kuin vakavammistakin leffoista, kauhua tai muuta jänskää en enää uskalla katsoa :oops:
En kauheasti välitä salmiakista, paitsi siitä yhdestä sekoituspussista... lakua syöpöttelöen silloin tällöin. Hedelmäkarkkeja tai toffeeta maistelen joskus ja semmoiset marjaherkut on hyviä, niitä kuivattuja tai jugurtilla tms kuorrutettuja marjoja.

:o)
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Jolanta » 29.07.13 14:42

Jolantan sysvy kirjoitti:Jolanta!

Hei! [hei] Täällä sysvysi. Lueskelin esittelyäsi ja vähän vakoilinkin jo 8) Heti alkuun haluaisin esittää muutaman tarkentavan kysymyksen, että pääsisin suunnittelun alkuun kunnolla :) Tässä tulee:
-Mitä sinulla on meneillään puutarhassa ja pääsetkö puuhaamaan siellä nyt, kun sinulla on vauva?
-Millainen käsityötilanne ja -suunnitelmat sinulla on juuri nyt? Eli onko aikaa ja voimia käsitöille ja jos niin mitä käsitöitä olet viimeikoina tehnyt tai mitä suunnittelet tekeväsi?
-Kertoisitko hieman sisustuksenne tyylistä ja väreistä?
-Millä herkuttelet mieluiten?
-Tuleeko sinulle jotain lehtiä tai luetko lehtiä ylipäänsä?
-Sopiiko kierrätyslahjat ja kirppislöydöt?
-Nautitko ruoanlaitosta ja leivonnasta?

Siinä ne tärkeimmät tällä erää, mukavaa loppukesää! :D


-Mitä sinulla on meneillään puutarhassa ja pääsetkö puuhaamaan siellä nyt, kun sinulla on vauva?

Täytyy kyllä sanoa, että tämä kesä on ollut hiljaisempi puutarhassa kuin viime kesä :D (sitä edellisenä laitettiinkin vasta pihan pohjaa kuntoon), vauva ei oikein ole päivänukkuja, ainakaan näin helteisillä ilmoilla ulkona... Lisäksi meillä on tänä kesänä laitettu talon seinät uuteen uskoon ja tällä hetkellä kolajaa katolla, kun remppamiehet laittavat uutta katoa, niin joten niidenkin takia puutarhurointi on jäänyt entistäkin vähemmälle, esimerkiksi seinän viereen oli tarkoitus laittaa kasvihuone, joka jää sitten ensikevääseen. Aamuisin ehdin hiukan käydä kitkemässä kukkapenkkien rikkaruohoja ja kastelemassa, ennen kuin vauva herää. Pihasuunnittelua tässä pystyn kuitenkin tekemään ja mies on ollut sitten niiden toteuttajana. :lol: Nyt projekteina on rajata hyötypuutarhaosio, johon tulee 5 lavankaulusta, joista tällä hetkellä kahdessa on elämää, salaatteja, yrttejä ja kesäkurpitsaa. Lisäksi etupihan kukkapenkki on vaiheessa sekä takapihalle pitäisi vääntää jonkinlainen japanilaishenkinen kukkapenkki, ja muutenkin tykkään sellaisesta zeniläisestä kivikkomeiningistä. Etukuisti on myös rakennusvaiheessa.

-Millainen käsityötilanne ja -suunnitelmat sinulla on juuri nyt? Eli onko aikaa ja voimia käsitöille ja jos niin mitä käsitöitä olet viimeikoina tehnyt tai mitä suunnittelet tekeväsi?

Käsityörintamallakin hiukan hiljaista, vauvalle juuri aloitin neulomaan sukkia, mutta huusholli menee isommista projektista niin kamalaan kuntoon, etten uskalla juuri nyt mitään aloitella.

-Kertoisitko hieman sisustuksenne tyylistä ja väreistä?

Sisustustyyli meillä on sellainen moderni skandinaavinen höystettynä 50-luvulla. Värimaailma on musta-valko-harmaa-keltainen. Korite-esineet on laskettavissa yhden käden sormilla ja mieluummin niin. En varsinaisesti vastusta koriste-esineitä, mutta tykkään siitä, että kaikilla tavaroilla olisi jonkinlainen "tähellinen" funktio kuitenkin. Enkä ole erityisen hanakka pyyhimää pölyjä...

-Millä herkuttelet mieluiten?

Tällä hetkellä suosin luontaisia herkkuja, koska vaatteet, joita käytin ennen raskausaikaa pitäisi mahtua päälle talvella, eli yli 70% suklaata, pähkinöitä ja marjoja.

-Tuleeko sinulle jotain lehtiä tai luetko lehtiä ylipäänsä?

Tällä hetkellä taitaa tulla avotakka ja viherpiha. Luen enimmäkseen sisustus-ja puutarhalehtiä, joita ostelen kirppikseltä.

-Sopiiko kierrätyslahjat ja kirppislöydöt?

No ehdottomasti! Yritän itsekin hankkia mahdollisiman paljon käytettynä, kirppiksiä kiertelen useamman kerran viikossa, mikä varmaan olisi pitänyt mainita harrastuksenakin, mutta se on ilmeisesti jo niin pinttynyt elämäntapa ettei sitä osaa niin ajatella. :D

-Nautitko ruoanlaitosta ja leivonnasta?

Periaatteessa kyllä, mutta leipomukset menevät liian hyvin alas, joten olen hillinnyt leipomishalujani. Ruokaa laitan päivittäin, mutta olen aika arka kokeilemaan uutta vaikka soveltelen kyllä mieluusti vanhoja reseptejä ihan hyvällä menestyksellä jopa. Pyrin pitämään ruuat vähähiilarisina.

Jännittävää :D ...
  • 0

Jolanta
 
Viestit: 947
Liittynyt: 06.06.07 9:39
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Tiitun sysvy » 30.07.13 11:35

Tiitu!

Olipas kiva saada sinut sysvyksi :) Heräsi jotain lisäkysymyksiä:

- kelpaako itse neulottu? Villasukat, pipot tms? Jos, niin minkä kokoista käytät?
- luetko jotain lehtiä?
- millä herkuttelet?
- minkälaista musiikkia kuuntelet/soitat?
- mikä olisi ihanin hemmottelupaketti, jonka voisit saada?

:)

Tiitun sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja irQ » 30.07.13 11:38

Merkitsen vain!
  • 0

Mies 9/76 Mää 1/85,
R 1/12 ja S 6/14 ja O 03/20
ja kissat Elsa ja Anna 5/16
Avatar
irQ
 
Viestit: 4074
Liittynyt: 29.07.11 10:13
Paikkakunta: Rauma

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Boyanin sysvy » 31.07.13 1:41

Boyan! Muutama tarkentava kysymys joita putkahti mieleen yösydännä, utelen ehkä lisää vielä myöhemmin :D
-Onko käsityöpuolella jotain tarpeita, toiveita, himotuksia?
-Millaista kirjallisuutta luet ja onko toivelistalla tällä hetkellä joku tietty kirja tai genre? Luetko lehtiä ja tuleeko jotain ihan tilattunakin?
-Mitenkäs masuvauvan hankinnat? Puuttuuko jotain pientä mutta oleellista tai onko vauvatarvikeosastolla joitain ehdottomia hankittavia tai himotuksia?
-Juotko kahvia tai teetä?

Boyanin sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Mesore » 31.07.13 9:30

Minäkin merkkaan. :)
  • 0

M 4/11 ja L 7/15
Avatar
Mesore
 
Viestit: 7298
Liittynyt: 05.07.12 12:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Boyan » 31.07.13 9:57

Boyanin sysvy kirjoitti:Boyan! Muutama tarkentava kysymys joita putkahti mieleen yösydännä, utelen ehkä lisää vielä myöhemmin :D
-Onko käsityöpuolella jotain tarpeita, toiveita, himotuksia?
-Millaista kirjallisuutta luet ja onko toivelistalla tällä hetkellä joku tietty kirja tai genre? Luetko lehtiä ja tuleeko jotain ihan tilattunakin?
-Mitenkäs masuvauvan hankinnat? Puuttuuko jotain pientä mutta oleellista tai onko vauvatarvikeosastolla joitain ehdottomia hankittavia tai himotuksia?
-Juotko kahvia tai teetä?


Kun pääsisin tekemään niitä käsitöitä... ;) Aika ei oikein just nyt meinaa nimittäin riittää. Saumuria olen tässä himoinnut, mutta siihen ei taida sysvy-budjetti ihan taipua. :lol:

Luen.. perusromanttista hömppää, Kaari Utrio on suosikkeja; toivelistaltakin löytyy hänen kirjojaan - kannattaa tosin kysyä etukäteen, jos joku Utrion kirja löytyykin. Lisäksi tykkään kovasti fantasiasta. Ja paljon kaikkea muutakin tulee luettua. :D Lehtiä jaksan lukea tällä hetkellä tosi vähän, en niitäkään jotka tulevat kotiin. :?

Masuvauva on vielä aika hankinnaton. Vaippoja olen hiljaksiin yrittänyt keräillä, vaatteita samoin. Nyt en ole ehtinyt kirppiksellekään aikoihin. Pieniä vaatteita meillä on tosi vähän, kun ehdittiin niistä hankkiutua eroon suurimmaksi osaksi.

Juon kahvia ja teetä, tosin vähemmän nyt raskausaikana.
  • 0

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Avatar
Boyan
 
Viestit: 9579
Liittynyt: 18.05.11 16:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Suri » 31.07.13 9:59

Merkkaan!
  • 0

Inessiivi -10 & Adessiivi -12. Tiimissä myös oman elämänsä renessanssi-ihminen ja katti.

There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen)
Avatar
Suri
 
Viestit: 7799
Liittynyt: 19.01.11 17:59
Paikkakunta: Helsinski

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja tellu » 31.07.13 18:10

merkkaan
  • 0

Mä -74 ja uusisukki-69
hurjat tytötW -01 ja S -04 ja N -07 ja poika -09/11
Avatar
tellu
 
Viestit: 3699
Liittynyt: 25.08.06 16:52
Paikkakunta: Tuusula

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja elluran sysvy » 31.07.13 21:05

ellura!

Sysvysi täällä hei! :D Kiitos esittelystäsi, se oli oikein perusteellinen ja ideoista ei ole pulaa. :mrgreen: Tiedustelen vielä ainakin että

- Mitä/millaisia lehtiä luet/tilaat, mistä lehdestä pitäisit?
- Onko sinulla tietty suosikkiteemerkki tai -laatu?
- Roikkuuko jääkaapin ovessasi erinäinen määrä papereita?
- Toivoisitko saavasi jotain neulottua itsellesi tai lapsellesi, vai teetkö mieluummin itse?
- Pidätkö intialaisesta ruuasta?
- Pidätkö kukka-aiheista?

Aloitellaan näillä, utelen mahdollisesti myöhemmin lisää. :)

elluran sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja ellura » 31.07.13 22:06

Jee, mua on huhuiltu [onni]

-Mulle tulee tällä hetkellä Meidän perhe ja Viherpiha, sekä Soundi. Käsityöpuolen lehdet ois mieleen, samoin jotkut ruokajutut ja miksei vaikka Tiede-lehti. Perusnaistenlehtiä tulee anopilta :D
-Mustat teet on mun juttu ja en voi sietää mitään hedelmäesanssijuttuja. Assamia kuluu, samoin earl greytä, satunnaisesti myös joku maustettu valkoinen tee maistuu hyvälle sekä chait (tässä menee vihreäkin tee :D).
-Kyllä roikkuu :D
-Tykkään tehdä itse, mutta itselle tulee tehtyä luvattoman vähän. Joku kiva pipo keilapallon kokoiseen päähän ois ihana syksyksi tai säärystimet.
-Rakastan intialaista ruokaa.
-Kyllä mä kukka-aiheistakin tykkään.
  • 0

ellura
Bannattu
 
Viestit: 2104
Liittynyt: 14.10.08 15:53
Paikkakunta: Kanta-Häme

Seuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa