Sysvy 16 huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Nipsun sysvy » 15.09.13 13:16

Heipsan Nipsu :)

Vielä tahtoisin tarkennusta esittelyviestiisi. Kerroit, että tykkäät tehdä käsitöitä. Mitä kaikkea teet? Ymmärtääkseni ainakin neulot sukkia. Neulotko mielelläsi jotain muuta? Virkkaatko, ompeletko, huovutatko? Puuttuuko sinulta jotain tarvikkeita tai tahtoisitko kokeilla jotain uutta juttua?

Nipsun sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja nipsu » 16.09.13 9:24

Nipsun sysvy kirjoitti:Heipsan Nipsu :)

Vielä tahtoisin tarkennusta esittelyviestiisi. Kerroit, että tykkäät tehdä käsitöitä. Mitä kaikkea teet? Ymmärtääkseni ainakin neulot sukkia. Neulotko mielelläsi jotain muuta? Virkkaatko, ompeletko, huovutatko? Puuttuuko sinulta jotain tarvikkeita tai tahtoisitko kokeilla jotain uutta juttua?

Hei ihana Sysvyni :)

Juu, käsitöitä tykkään tehdä. Ompelen, nyt etenkin joustofrotee- ja villavaatteita lapsille. Neulon sukkia ja muita ei liian isoja juttuja. Virkkaan harvoin mutta toisinaan saan vimman. Huovutan lähinnä pikkujuttuja, leikkiruokia, koristeita jne.

Eniten ompelen. Viimeksi tein muutaman pehmoeläimen ja pari paitaa esikoiselle. Seuraavaksi olisi tarkoitus surruuttaa roolivaatteita lasten leikkeihin ja katos leikkikauppaan. Syksyisin alkaa yleensä myös puikot heilua.

Uudet jutut kiehtovat ja mielelläni kokeilen uutta :) Käytössä kuluvia käsityötarvikkeita ei kai koskaan ole liikaa (napit, nepparit, vetoketjut, resorit, kuminauhat ja monet muut). 

Toivottavasti tämä auttoi edes vähän:)
  • 0

Avatar
nipsu
 
Viestit: 2706
Liittynyt: 27.04.09 9:51
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kiikkun sysvy » 24.09.13 16:36

Kiikku, sinun pakettisi kerkesin tän päivän postiin :o)

Kiikkun sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Jolantan sysvy » 25.09.13 11:40

Jolanta! Toivottavasti toka paketti on tullut perille. Se on lähetetty perjantaina smartina, joten olisi pitänyt maanantaina jo olla perillä :)

Jolantan sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja mesoren sysvy » 30.09.13 12:47

MESORE toivottavasti posti tulee tänään, on meinaan matkalla. Täälläpääässä jännätään onko paketti hyvä ja ehtiikö edes sulle.

mesoren sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja kiikun sysvy » 02.10.13 19:12

Heipä hei Kiikku [hei]

Karkkiaskit tosiaan olivat lapsille, unohdin kokonaan laittaa mitään viestiä pakettiin mukaan :oops:

Nyt mielessä on kolmas paketti. Mites korujen laita on? Käytätkö mitään koruja? Korviksia, kaulakoruja, käsikoruja? Onko allergiaa materiaalien suhteen? Tässä nämä tällä erää, katsotaan mitä saan vastaukseksi ja mitä saadaan aikaiseksi pakettiin :o)

kiikun sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja kiikku » 02.10.13 20:12

Lapset kiittää :)

Olen äärettömän huono korujen käyttäjä. Korvikset vaihdan ehkä kerran vuodessa, kaulakoruja käytän maksimissaan jossain juhlissa ja käsissä mulla on ainoastaan kihla- ja vihkisormukset. Kesällä käytän nilkkaketjuja. Ne onkin ainoat korut, mitä vaihtelen ja ostelen uusia ja taas uusia. Mutta sitten taas toisaalta... Mä olen kuin harakka. Rakastan kaikkea kiiltävää, joten kyllä mulla koruja on aika paljonkin. Ne on vaan rasiassa. Allergioita ei ole. Korujen väreinä mieluisia ovat kulta ja kromi. Värikkäistä jutuista en kauheasti pidä, eikä hopeasta yksinään.
  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
Avatar
kiikku
 
Viestit: 10124
Liittynyt: 22.08.06 11:31
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja kiikun sysvy » 10.10.13 12:47

Tuli mieleen tässä että riittääkö nuo silmukkamerkit? Olen niitä tehnyt "hiukan" liikaa eli löytyisi vielä jos on tarvetta ;)

kiikun sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pennien sysvy » 13.10.13 17:30

Hei Pennie!

Oikein ihanaa syntymäpäivää! [onni]

T. Sysvysi

Pennien sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja kiikku » 13.10.13 18:37

kiikun sysvy kirjoitti:Tuli mieleen tässä että riittääkö nuo silmukkamerkit? Olen niitä tehnyt "hiukan" liikaa eli löytyisi vielä jos on tarvetta ;)


Hui, miten multa on tämmönen menny ihan kokonaan ohi. Anteeksi. Kyllä noi merkit mulle riittää, mutta toki niitä saa lähettää lisääkin. Oli ne niin nättejä [onni]
  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
Avatar
kiikku
 
Viestit: 10124
Liittynyt: 22.08.06 11:31
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Jolantan sysvy » 19.10.13 10:51

Jolanta hohoi! Utelisin, että löysikö paketti perille?

T: salainen höpösysvysi :D

Jolantan sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Jolanta » 19.10.13 11:11

^Paketti perillä! Oikein mukavia juttuja sisällä, mutta en ole ehtinyt siitä kommentoimaan pojan synttäreitten järjestelukiireitten vuoksi, mutta koitan ehtiä illalla tai huomenna! :o)
  • 0

Jolanta
 
Viestit: 947
Liittynyt: 06.06.07 9:39
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pennie » 19.10.13 14:11

Pennien sysvy kirjoitti:Hei Pennie!

Oikein ihanaa syntymäpäivää! [onni]

T. Sysvysi

Kiitos näin jälkikäteen!! :o) Olen vähentänyt ysväilyä enkä huomannut ajoissa onnittelua, mutta lämmittää muistaminen näin jälkikäteenkin :)
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kiikkun sysvy » 25.10.13 14:47

Hei Kiikku

paketti on postissa ja laitan lähetystunnuksen vielä emännän kautta :)

Kiikkun sysvy
 

Re: Sysvy 16 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja irQn sysvy » 29.10.13 8:33

irQ, sysvypakettisi lähtee tänään postiin. Anteeksi viivästys :oops:

irQn sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa