Suklaasysvy 2013 -huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja nipsu » 07.08.13 21:08

nipsun suklaakamu kirjoitti:Hei Nipsuseni!
Tykkäätkö leipoa? Entä pidätkö chilistä, appelsiinista tai banaanista?

Hei kamuseni :)
Tykkään kyllä leipoa. Viime aikoina on jäänyt vähemmälle kaiken kesätouhuilun lomassa, mutta ehdottomasti tykkään. Chilistä tykkään, jos ei ole liian täpäkkää. Jos on mulle liian vahvaa, niin mies tykkää. Appelsiini on oikein jees ja banaanikin ok.
  • 0

Avatar
nipsu
 
Viestit: 2706
Liittynyt: 27.04.09 9:51
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja Nellenin suklaasysvy » 08.08.13 13:21

Viesti unohtui matkasta [auts] Ei siinä onneksi ollut mitään kovin tärkeää... Kyseiset suklaat ovat siis ainakin meidän kulmilla uutuuksia, muutama viikko sitten bongasivat ensimmäisen kerran :) karamellimantelisuklaa on yksi omista lemppareistani, kiva että maistui!

Kiinnostuneille tiedoksi, että ainakin Kampin K-kaupasta sitä löytyy :)

Nellenin suklaasysvy
 

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja Iitaliinalle » 09.08.13 20:15

Iitaliina!!
Maistuiko suklaat?
Erityisiä toiveita viimeiseen pakettiin? :)

Iitaliinalle
 

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja rva w:n suklaakaveri » 10.08.13 9:04

Hei rva w!

Mitäs tehdään paketin kanssa? Käynkö ninjana oven takana vai pimpotanko rohkeesti ovikelloa lahjusten ja lasten kanssa toivoen kupposta kahvia? ;)

rva w:n suklaakaveri
 

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja rva W » 10.08.13 18:23

No sehän riippuu ihan siitä, että a) koska pimpottaisitte, b) mitä olisitte mieltä koirasta ja c) pitäisikö minun siivota? :mrgreen:
  • 0

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
Avatar
rva W
Bannattu
 
Viestit: 21562
Liittynyt: 26.07.10 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja rva w:n suklaakaveri » 10.08.13 18:54

rva W kirjoitti:No sehän riippuu ihan siitä, että a) koska pimpottaisitte, b) mitä olisitte mieltä koirasta ja c) pitäisikö minun siivota? :mrgreen:

Ilmoittelen ajoissa ja kyselen päiviä :) ja ei tartte siivoo eikä koirakaan haittaa :)

rva w:n suklaakaveri
 

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja rva W » 10.08.13 18:57

rva w:n suklaakaveri kirjoitti:
rva W kirjoitti:No sehän riippuu ihan siitä, että a) koska pimpottaisitte, b) mitä olisitte mieltä koirasta ja c) pitäisikö minun siivota? :mrgreen:

Ilmoittelen ajoissa ja kyselen päiviä :) ja ei tartte siivoo eikä koirakaan haittaa :)


Perjantaisin olemme pääsääntöisesti kotosalla ;)
  • 0

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
Avatar
rva W
Bannattu
 
Viestit: 21562
Liittynyt: 26.07.10 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja Iitaliinalle » 13.08.13 22:23

Voih... Ei oikein osunut nappiin lähetyksen sisältö. :cry:

Seuraavaan olisi tiedossa oma marjainen suosikkini, pieni mansikka-chili-luxus ja pehmeä samettinen tummahko löytö.
Laitetaanko tulemaan?

Iitaliinalle
 

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja Satuhahmollesuklaata » 13.08.13 22:44

Olipa harmillista kuulla, että suklaat saapuivat sinulle yhtenä könttänä. Itsekin mietin alussa, ettei tää kesä aivan paras aika suklaan lähettämiselle ole. No, jotain iloa näistä kylmenneistä säistä: viimeinen paketti toivottavasti pääsee perille sulamatta. Olisiko sinulla jotain toiveita viimeiseen pakettiin? Ehkä enemmän puhdasta suklaata? Huomaan tähän asti valinneeni vain jollain lailla höystettyjä, pitkälti omista makutottumuksistani johtuen oletettavasti.

Satuhahmollesuklaata
 

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja RautalanganSuklaat » 15.08.13 14:53

Rautalanka hoi, suklaata on taas matkalla sinnepäin :o)

RautalanganSuklaat
 

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja Katrinin umppalumppa » 15.08.13 16:17

Hei! En tiedä oletko jo arvannut kuka minä olen :) Pistin tänään paketin tulemaan ja siinä on selkeä vinkvink :) Kaikki tuotteet vinkvinkkiä lukuunottamatta on ostettu lähettäjän kohdalla olevan tarran takaa fbkista löytyvästä liikkeestä. Liike avattiin toukokuussa tänne meidän pieneen kyläpahaseen ja päätin tukea sitä tässä sysvyssä. Sattuu vielä oleen mun ystävän kauppa ja myyntiartikkelit osu tähän sysvyyn kun sormi nenään :)

Saate sanat jäi kirjoittamatta kun ystäväni niin innoissaan pakkaili pakettia :)
Toivon että olet nauttinut edes joistain herkuista mitä olen postitellut. Nyt saat jotain puhdasta ja jotain mysteeriä ( siis mulle ja myyjällekin) ja pientä bonusta vinkvinkin lisäksi :) Nauti hitaasti makustellen :)

Katrinin umppalumppa
 

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja Rva W:lle suklaata » 15.08.13 19:35

rva W kirjoitti:
rva w:n suklaakaveri kirjoitti:
rva W kirjoitti:No sehän riippuu ihan siitä, että a) koska pimpottaisitte, b) mitä olisitte mieltä koirasta ja c) pitäisikö minun siivota? :mrgreen:

Ilmoittelen ajoissa ja kyselen päiviä :) ja ei tartte siivoo eikä koirakaan haittaa :)


Perjantaisin olemme pääsääntöisesti kotosalla ;)

Harmillisesti tuli yksi peruuttamaton meno pe-su eli onko viikolla muuten mahdollista pimpotella ovikelloa vai suositaanko posteljoonia/salahiippailua postiluukulla?

Rva W:lle suklaata
 

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja Iitaliina » 15.08.13 19:52

Iitaliinalle kirjoitti:Voih... Ei oikein osunut nappiin lähetyksen sisältö. :cry:

Seuraavaan olisi tiedossa oma marjainen suosikkini, pieni mansikka-chili-luxus ja pehmeä samettinen tummahko löytö.
Laitetaanko tulemaan?


Hei! Älä nyt harmistu. Jos mä tykkään yleensä tummasta suklaasta, niin tyttö tykkää vielä tummemmasta :lol: Sitä sokeritonta lukuunottamatta kyllä maistuvat, inkasuklaata säästellään ja herkutellaan työ/koulupäivän jälkeen kotiin tultua. Laita vaan tulemaan jo valitut suklaat, eihän sitä voi maistamatta tietää, miltä ne mun suuhun maistuu [kuola] Odotan jo!
  • 0

Avatar
Iitaliina
 
Viestit: 5775
Liittynyt: 24.08.08 17:43
Paikkakunta: Mäen kupeelta Savosta

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja katrin » 15.08.13 21:11

Katrinin umppalumppa kirjoitti:Hei! En tiedä oletko jo arvannut kuka minä olen :) Pistin tänään paketin tulemaan ja siinä on selkeä vinkvink :) Kaikki tuotteet vinkvinkkiä lukuunottamatta on ostettu lähettäjän kohdalla olevan tarran takaa fbkista löytyvästä liikkeestä. Liike avattiin toukokuussa tänne meidän pieneen kyläpahaseen ja päätin tukea sitä tässä sysvyssä. Sattuu vielä oleen mun ystävän kauppa ja myyntiartikkelit osu tähän sysvyyn kun sormi nenään :)

Saate sanat jäi kirjoittamatta kun ystäväni niin innoissaan pakkaili pakettia :)
Toivon että olet nauttinut edes joistain herkuista mitä olen postitellut. Nyt saat jotain puhdasta ja jotain mysteeriä ( siis mulle ja myyjällekin) ja pientä bonusta vinkvinkin lisäksi :) Nauti hitaasti makustellen :)

Enpä ole arvannut, edellisessä paketissa ei ollut edes postileimaa, ja ensimmäisestä en tainnut muistaa tarkistaakaan. Olisin kyllä ostosten perusteella veikannut jotain suurempaa kaupunkia, joten pieleen olis sitten mennyt :)
Viimeisimmät on vielä odottamassa (ihan pienen palan levystä kyllä maistoin), mutta ensimmäinen suklaa oli kyllä tosi herkkua. Toivottavasti sitä saa täältäkin päin jostain.
  • 0

Lohikäärme ja sen kesyttäjä 04/08 ja 10/11
Avatar
katrin
 
Viestit: 2044
Liittynyt: 30.06.08 21:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Suklaasysvy 2013 -huhuilut

ViestiKirjoittaja Satuhahmo » 15.08.13 21:56

Satuhahmollesuklaata kirjoitti:Olipa harmillista kuulla, että suklaat saapuivat sinulle yhtenä könttänä. Itsekin mietin alussa, ettei tää kesä aivan paras aika suklaan lähettämiselle ole. No, jotain iloa näistä kylmenneistä säistä: viimeinen paketti toivottavasti pääsee perille sulamatta. Olisiko sinulla jotain toiveita viimeiseen pakettiin? Ehkä enemmän puhdasta suklaata? Huomaan tähän asti valinneeni vain jollain lailla höystettyjä, pitkälti omista makutottumuksistani johtuen oletettavasti.

Höystetty on aivan jees, itse ostan niitä harvemmin joten ihana löytää uusia makuja. Superonnistuneita valintoja ollu kaikki - mitä tietty kohdallani h:-) elpottaa et tykkään kaikesta hyvästä suklaasta, tai ainakin osaan arvostaa laatutuotetta vaik maku pistäiskin miettimään - ja nyt on ollu mautkin kohdillaan! Mies löysi yhden levyn, oli pakko kaivaa esiin luonteen jalommat puolet ja tarjota sillekin...

Ja sen uudelleenmuotoillun levyn kohtaloa älä sure, se oli ihan törkysen hyvää niinkin, onnistunut sekoitus :o) :-) -
  • 0

Aikuiset ihmisparsat ei ole kovin kuuluisia ystävällisyyksistään. Ne on kaikki mäskipunkeloita ja sottapottia. (IKJ)
Avatar
Satuhahmo
 
Viestit: 2234
Liittynyt: 21.10.08 17:38

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa