Foorumi ei päästä läpi postauksia

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Foorumi ei päästä läpi postauksia

ViestiKirjoittaja Scoolina » 27.03.13 22:57

Säännöllisin väliajoin foorumi ei päästä läpi tekstejäni (parin kuukauden välein ehkä). Kone väittää että yhteyttä ei saada sivustoon. Voin kuitenkin selata sivustoa, joten nettiyhteys toimii. Kun näitä pulmia tulee täällä ysvillä, voi kuitenkin kirjoittaa muille foorumeille. Tietokoneen uudelleen käynnistys/sammutus ei auta tähän pulmaan, "error-tila" jatkuu usein päiviä.

Missä vika? Mahdottoman ärsyttävää kun ei ainoatakaan tekstinpätkää saa postattua. Mitä voin tehdä seuraavalla kerralla kun foorumi blokkaa mun postaukset?
  • 0

Minä & mies -82, jälkikasvua 06/09, 3/12 & 3/14
Scoolina
Bannattu
 
Viestit: 861
Liittynyt: 10.11.09 16:34
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Foorumi ei päästä läpi postauksia

ViestiKirjoittaja RiaKat » 27.03.13 23:29

Mulla on ollut vähän samaa vikaa monta kuukautta, paitsi että ei tule mitään ilmoitusta yhteyden puuttumisesta, vaan teksti vaan katoaa, kun painaa esikatselu tai lähetä. Tämä siis Chromella ja alkuun Firefoxillakin, mutta nyttemmin jostain syystä Firefoxilla taas toimiikin.
  • 0

Linnunpoika 10/10, toinen tulossa 08/18 ja kaksi kissaa, Etämies hengessä mukana. :)
Avatar
RiaKat
 
Viestit: 526
Liittynyt: 18.04.12 3:06
Paikkakunta: Vesilahti

Re: Foorumi ei päästä läpi postauksia

ViestiKirjoittaja Administrator » 28.03.13 8:45

Jos josku virheviesti tulee näkyviin, niin laittakaa mulle vaikka yv:nä copy-paste siitä tekstistä, niin voin yrittää vähän selvitellä syytä.
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3282
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 95 vierailijaa