Sysvy 15 - HUHUU!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja emiliap:n sysvy » 26.04.13 17:31

Laitoin emännän kautta tunnuksen, on siis noudettavissa :o)

emiliap:n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Mennis77:n sysvy » 28.04.13 18:04

Mennis77, sinulle lähtee postia huomenna. Pahoittelen toimituksen myöhäistä ajankohtaa, tää kuukausi on mennyt sairastelujen merkeissä niin sysvyilyt ovat jääneet mielessä vähän taka-alalle.

Mennis77:n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Mennis77 » 29.04.13 19:15

Ok! Eipä haittaa myöhäinen ajankohta. Olin itsekin tällä kierroksella viime tingassa. On ollut niin valtavasti ohjelmaa viime aikoina.
  • 0

Mennis77
 
Viestit: 1637
Liittynyt: 22.08.06 21:29
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Jonskulaisen sysvy » 30.04.13 10:23

Pakettisi lähti perjantaina maksikirjeenä, toivottavasti ehtii täksi päiväksi perille. :o)

Jonskulaisen sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 30.04.13 10:57

Ok, toivottavasti on tullut tänään :) Oon töissä, niin näen postin vasta illalla.
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7347
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja *OA*n sysvy » 01.05.13 18:17

Moi *OA*!

Pistin miehen postittamaan pakettiasi viimeviikolla mutta tuo ryökäle oli unohtanut koko jutun ja paketti löytyi auton takapenkiltä. Laitan tulemaan ykkösluokassa niin on toivottavasti perjantaina sinulla! Anteeksi kamalasti!

*OA*n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja *OA* » 01.05.13 18:19

*OA*n sysvy kirjoitti:Moi *OA*!

Pistin miehen postittamaan pakettiasi viimeviikolla mutta tuo ryökäle oli unohtanut koko jutun ja paketti löytyi auton takapenkiltä. Laitan tulemaan ykkösluokassa niin on toivottavasti perjantaina sinulla! Anteeksi kamalasti!

Miehet :lol: Ja tieks, näin on mun mielestä jollain toisellaki kierroksella käynny eli tätä on liikkeellä kun pistää miehen tekemään jotain, saa tehdä itse sen perässä uudelleen ;) :lol:
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18044
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Daalian sysvy » 03.05.13 10:25

DAALIA!

Saithan tekstarilla saapumisilmoituksen? Katselin, että oli perillä 30.4 (anteeksi että oli taas viime tipassa, mutta tällä tahallista kun halusin viikonlopun reissusta jotain mukaan pakettiin).

Nyt piti tsekata olisitko jo hakenut, mutta en mistään (juuri nyt) löydä seurantatunnusta. Etsin kyllä käsiini jos et saapumisilmoitusta ole saannut! Mutta siis haettavissa on postistasi.

Daalian sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja *OA*:n sysvy » 06.05.13 18:04

*OA*!

pakettisi on vihdoin ja viimein matkalla! Unohteleva mies+unohteleva minä ollaan kyllä hyvä kombonaatio!

Pitäisi toivonmukaan olla huomenna perillä. Laitan emännän kautta lähetystunnusta tulemaan! :)

*OA*:n sysvy
 

Edellinen

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa