Sysvy 15 - HUHUU!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Miauku » 08.03.13 1:01

Dvd, cd vai kirja?
Just nyt kirja. Kaipaisin jotain iltalukemista.

Huumori vai draama?
Jos huumori on jotain kummeli/putous yms. tyylistä suomalaista niin ei ainakaan sitä. Vastaan siis että draama.

Yksin vai yhdessä?
Aika paha, öö en mä tiedä. Sanotaan että kaksin aina kaunihimpi.

Niin ja mä ihan unohdin kertoa niistä jäädykkeistä. Huomasin tuon edellisen vastauksen vasta liian myöhään ja jäädykkeet joutuivat ihan tavallisiin pakasterasioihin. Ens kerralla sitten tehdään söpömpiä. Tein puolikkaan annoksen kumpaakin makua. Marianne toimi loistavasti mutta turkinpippurille tapahtui jotain. Se turkinpippurirae muuttui sellaiseksi limaksi ja valui pohjalle jäädykkeen alle eikä jäätynyt pakkasessa ollenkaan. Maku oli silti hyvä, koostumus vaan vähän epäilyttävä. Ylijääneet turkinpippurit rouskuttelin menemään sellaisenaan :oops: Ja loput mariannet pääsi kakunkoristeeksi. Hyviä oli ja tehdään toistekin, voisi keksiä jotain muutakin makua testattavaksi.
  • 0

Avatar
Miauku
 
Viestit: 6429
Liittynyt: 26.08.08 9:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja mokkula 08:n sysvy » 08.03.13 13:38

Mokkulu 08! Ensin hyvää naisten päivää! Onko tämä teidän sisustustyyliä: http://www.huuto.net/fresco/kohteet/pak ... /258242701 tai onko täällä tyyliin sopivaa http://www.villahima.fi/
Eli vaaleata ja ruusuja vaiko rouheeta ja räväkkää?

mokkula 08:n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja mokkula08 » 08.03.13 18:47

mokkula 08:n sysvy kirjoitti:Mokkulu 08! Ensin hyvää naisten päivää! Onko tämä teidän sisustustyyliä: http://www.huuto.net/fresco/kohteet/pak ... /258242701 tai onko täällä tyyliin sopivaa http://www.villahima.fi/
Eli vaaleata ja ruusuja vaiko rouheeta ja räväkkää?



Hei kiitos ja samoin!

Molemmissa linkeissä on meidän tyyliä, ihania juttuja! :) vaalea on mun mieleen ja ne ruusutkin. Sellainen vanhahtava maalaistomantiikka höystettynä modernilla iskee. Mutta se valkoinen/vaalea on kyllä meidän kodissa vallalla.
  • 0

äiti '85, ihanat tyttäret 01/08 ja 07/10 (sekä isi'81)
mokkula08
 
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.09.09 7:12
Paikkakunta: jkl

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja mokkula 08:n sysvy » 12.03.13 11:39

Vielä yksi tarkennus, Miten tuo kosmetiikka puoli? käytätkö kosmetiikkaa ja mitä? Onko luonnonkosmetiikassa jotain mitä et voi käyttää tai "haistella" esim. kookos, vanilija, sitrus jne.

mokkula 08:n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja mokkula08 » 12.03.13 17:22

mokkula 08:n sysvy kirjoitti:Vielä yksi tarkennus, Miten tuo kosmetiikka puoli? käytätkö kosmetiikkaa ja mitä? Onko luonnonkosmetiikassa jotain mitä et voi käyttää tai "haistella" esim. kookos, vanilija, sitrus jne.


Käytän kosmetiikkaa. Sitä sun tätä, vähän kaikkea. :) olen aika kokeilunhaluinen. Mulla on aika herkkä ja kuiva iho. Luonnonkosmetiikasta koivu ja vastaavat on vähän nou nou (siitepölyallergia ilmeisesti vaikuttaa), muuten pystyn käyttämään kaikkea.
  • 0

äiti '85, ihanat tyttäret 01/08 ja 07/10 (sekä isi'81)
mokkula08
 
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.09.09 7:12
Paikkakunta: jkl

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja sysvy » 15.03.13 19:29

Tiinataina!
Sinulle on lähtenyt maksikirje maanantaina.. Eihän vain ole hukkunut matkalla?

sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja tiinataina » 15.03.13 19:41

^ postissa odottaa joku kirje hakemistaan, en ole vain muistanut/ehtinyt vielä hakea. Maanantaina sitten :D .
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Mennis77 hei! » 18.03.13 11:14

Hei!

Tänään lähtee postia tulemaan! Huomasin just, että unohdin sitten laittaa kirjoittamani viestin kuoreen mukaan... :oops: No viestistä viis, lähetyksen yhdestä tuotteesta saat vihjettä missä asun, siis jos haluat salapoliisityötä tehdä!

Mennis77 hei!
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Lyamin sysvy » 18.03.13 14:12

Huhuu Lyam!

Käytättekö jääkaappimagneetteja?
Entä tykkäävätkö lapset kirjoittaa?

Lyamin sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Lyam » 18.03.13 21:43

Lyamin sysvy kirjoitti:Huhuu Lyam!

Käytättekö jääkaappimagneetteja?
Entä tykkäävätkö lapset kirjoittaa?

Jääkaappimagneetteja löytyy, mutta aina niitä puuttuu kun lapset varaavat niitä piirustuksiinsa :grin:

Pojat harjoittelevat kovasti kirjoittamista. Esikoinen osaakin jo itsenäisesti kirjoittaa tuttuja sanoja ja keskimmäinenkin tunnistaa valtaosan kirjaimista.
  • 0

mielikuvitusta 08/07, temperamenttia 3/09, sekä arvoitus 12/10
Avatar
Lyam
Bannattu
 
Viestit: 5739
Liittynyt: 04.02.08 14:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Jonskulaisen sysvy » 19.03.13 15:02

Hei Jonskulainen!

Nyt on maaliskuun paketin viimeinenkin osanen kasassa, joten huomenna kiikutan paketin postiin. :D

Jonskulaisen sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 19.03.13 18:00

Jee! :D Innolla odottelen!
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7398
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Telluuuu! » 19.03.13 18:21

Kiva kuulla että tykkäsit paketista! Pikkuleppikset ovat fimosiivuja, "Polymeerisiivut kynsien koristeeksi, miniatyyriruokien koristeeksi, skräppäykseen, korujen tekoon jne"

Kierroksen viimeinen paketti on nyt mietinnässä. Tykkäätkö leffoista? Jos niin millaisista?
Olisiko sinulla jotain viime hetken vinkkejä?

Telluuuu!
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja tellu » 19.03.13 21:59

Kiitos. Vieläkin.

Tykkään elokuvista kaikenlaisista, enempi toimintaa ja jännää ja nyt ollaan kerätty piirettyjä, Itse ilkimys aivan loistava esimerkkinä ja shrek ym :lol: Stephen KIng on mun lemppari kirjailija, lukeminen vaan on jäänyt luvattoman vähälle. Twilight kirjoja yritän lukee, leffat löytyy. Uusikuu löytyi kirpparilta kirjana. Haaveissa on saada virkattua semmonen matto :lol: puutuu iso koukku matonkuteille vaan juuri tänään ihailin kaupassa värillisiä virkkuukoukuja ah miten ihania [kuola] Kiitos jo tulleista paketeista, älä stressaa kaikki mitä laitat varmasti ilostuttavat minua.
  • 0

Mä -74 ja uusisukki-69
hurjat tytötW -01 ja S -04 ja N -07 ja poika -09/11
Avatar
tellu
 
Viestit: 3699
Liittynyt: 25.08.06 16:52
Paikkakunta: Tuusula

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja mokkulan 08 » 20.03.13 16:34

mokkula 08 Paketti lähti smartina maanantaina...

mokkulan 08
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa