Sysvy 15 - HUHUU!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Usvan sysvy » 11.02.13 22:49

USVA

Mitkä ovat lempiherkkujasi?
mitä pihallanne kasvaa?
mitä tykkäät lukea?
Minkälaisista käsitöistä erityisesti pidät? vaatepuolta vaiko sisustukseen?
tuleeko teille jotain lehtiä? mitä?
Kun kerrot ettet ole hyvä ruuan etkä puutarhan laitossa niin tarkoitatko ettet pidä niistä vai olisko näihin liittyvästi joku tervetullutta ylläriä?

Usvan sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja tellu » 12.02.13 12:18

tellu, huhuu1 kirjoitti:Moi tellu!
Olet ollut ajatuksissa :D Pari kyssäriä:
- Tykkäisitkö käsityö- tai askartelutarvikkeista, vai mielummin valmiista jutuista?
- Tilaatko lehtiä?
- Saako paketissa olla "terveellisiä" herkkuja?
- Haluatko lisätä jotain esittelyysi?



OIH :o) mua huhuillaan.

Tykkään tarvikkeista enemmän, mutta kaikki valmiitkin ovat ihania.

Mulle tulee MOda ja hyvä terveys ja kunto plus mutta kaikissa on tilaus jaksot päätetty tälle keväälle.

Saa olla terveellisiä herkkuja.

Äh mitä mä lisään. Nyt kun olen kotiäitinä lastenhoitajan paikalta :D kestoillaan ja ihastellaan vaippoja. Ruokapiiriläisenä olen ollut nyt kohta vuoden. Tykkäisin uusista ihanista leivontaresepteistä ja ruokaresepteistä. Noitakin kerään ihan pikkaisen. Leivon mielelläni siis ja teen paljon. Nyt juuri tutustun hernerouheeseen ja sen mahdollisuuksiin.

Mä en juo tällä hetkellä kahvia ollenkaan se jäi raskauden aikana. Teetä juon satunnaisesti ja sekalaisesti käytän pusseja ja irtoteetä, mustaa tai vihreeetä.

Jänskättää tää niin kivasti [onni] ja kauhee paniikki saanko omani onnistumaan mun sysyvylle 8)
  • 0

Mä -74 ja uusisukki-69
hurjat tytötW -01 ja S -04 ja N -07 ja poika -09/11
Avatar
tellu
 
Viestit: 3699
Liittynyt: 25.08.06 16:52
Paikkakunta: Tuusula

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Usva » 12.02.13 16:14

Usvan sysvy kirjoitti:USVA

Mitkä ovat lempiherkkujasi?
mitä pihallanne kasvaa?
mitä tykkäät lukea?
Minkälaisista käsitöistä erityisesti pidät? vaatepuolta vaiko sisustukseen?
tuleeko teille jotain lehtiä? mitä?
Kun kerrot ettet ole hyvä ruuan etkä puutarhan laitossa niin tarkoitatko ettet pidä niistä vai olisko näihin liittyvästi joku tervetullutta ylläriä?


Mie olen lähestulkoon kaikkiruokainen herkkujen suhteen, tosin joku chilillä maistettu suklaa ei oikein nappaa. Suklaa ja salmiakki on varmoja nakkeja nyt ainaski. :mrgreen:

Pihalla kasvaa rutosti rikkaruohoa ja mun rikkaruohona pitämää nokkosta (liika on aina liikaa, vallankin kun se kasvaa rehottaa lasten leikkipihan puolella :( ), kukkia laitan yleensä ruukkuihin (valmiit taimet kaupasta tai anopilta, ei ole tilaa kasvattaa ite), kasvimaalla on muutama rivi mansikoita, perunaa ja herneitä, porkkanoita jne.

Tykkään lukea suht kepeää kirjallisuutta, tosin harvoin jaksan alkaa lukea kun sitä omaa rauhaa ei juurikaan ole, historialliset romskut on kivoja ja esim. sisustuslehtiä ostan silloin tällöin

Käsitöitä teen harvoin, neulon pipoja tai huiveja ja ompelen jotain pieniä juttuja. Hyvät laitteet miulla on, aika ja inspiraatio puuttuu ja totta puhuen uskallus ommella kun niin harvoin ompelen mitään isompaa. Nyt pitäis saada ommeltua pieniä kestorättejä naamanpesuun, nenäliinoja ja isompana projektina kauppakassi, ohje on aika lailla hebreaa niin en ole uskaltanut mennä haaveilua pidemmälle.

Lehtiä tulee jonkin verran, Me Naiset (pakollinen hömppä :oops: ), Suomen Kuvalehti, Meidän Mökki ja koirajuttuja.

Kokkaaminen ei ole minun intohimoja, en jaksa vääntää mitään hienoja juttuja ja olen onneton maustamaan... Leivonnassa vähän sama. Ja pihahommissa, pakolliset jaksan tehdä ja siinäpä se. Ennen kyllä tein, mutta nyt pikkuapulaiset vie aikaa niin paljon että en jaksa kun ei pysty rauhassa tekemään. En osaa yksilöidä mikä olisi hyvä/tarpeellinen juttu, mutta usko pois, ilahdun varmasti kaikesta! :mrgreen:
  • 0

Mie -74, poika -06 ja tyttö -08 (työhullu mies -67 joskus kotona) sekä lauma koiria. Siinäpä me.
Usva
 
Viestit: 5079
Liittynyt: 03.09.06 16:10
Paikkakunta: Pohjoinen Suomi

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Pennie » 14.02.13 11:26

Sysvyni! Sain oudon pakettikortin. Voisitko ilmoitella, saattaako se olla sinulta? En usko että on (minulla on muitakin "epäiltyjä", joita pidän vähemmän luotettavina kuin ysvin ihania sysvyjä) mutta kysäisen nyt kuitenkin kun yritän selvittää ennenkuin lähden maksamaan (siinä oli lunastusleima).
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Kuunkajon sysvy » 14.02.13 13:55

Kuunkajo!

Pari kysymystä:
Luetko lehtiä tai kirjoja? Tuleeko sinulle jotain lehtiä? Juotko mieluummin kahvia vai teetä vai jotain muuta?

Kuunkajon sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja PinnSvin » 14.02.13 15:22

Tänään tuli eka paketti ja mukana oli kysymyksiä :)
Tässä vastaukset niihin
Käytän kyllä koruja, aina mulla on kaulassa vihkikorumme ja sitten isältä joskus vuosia sitten saamani horoskooppikoru samassa ketjussa. ranteessa aina diabetestunnuskoru. Bolaa käytän satunnaisesti.
korvareijät on, mutta koruja niissä en ole pitänyt viimeisen vuoden aikana kuin kerran. Viimeks kun koitin niin en saanu toiseen korvaan vaikka kuin yritin.
ja viimeiseksi, ei ollu liian imelä kyllä tuo ihana pöllökortti :lol:
  • 0

Uusioperhe-elämää
Kuva
Avatar
PinnSvin
 
Viestit: 3105
Liittynyt: 06.08.07 20:58
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Pennie » 14.02.13 17:20

Pennie kirjoitti:Sysvyni! Sain oudon pakettikortin. Voisitko ilmoitella, saattaako se olla sinulta? En usko että on (minulla on muitakin "epäiltyjä", joita pidän vähemmän luotettavina kuin ysvin ihania sysvyjä) mutta kysäisen nyt kuitenkin kun yritän selvittää ennenkuin lähden maksamaan (siinä oli lunastusleima).

Asia selvisi! Ei ollut sysvypaketti, kuten arvelinkin :)
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Miaukun sysvy » 14.02.13 20:06

Vuokaset riittävät kokemukseni mukaan juuri ohjeen mukaiseen määrään. :D Toivottavasti maistuvat!

Miaukun sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Vattu1 » 14.02.13 21:12

Hei, en vastannut sysvyni kysymyksiin!
Kortissa kyselit millaisia koruja pidän. Noh, tykkään koruista ylipäätään. Korvikset on yleensä napit mutta isot. Oon hieman sellainen blingbling fani vaikken yliöveristä tykkääkään. Helmet on kivoja mutta enemmän tulee pidettyä riipuksia. Isokokoiset on tosijees mutta ylipäätään tykkään koruista ja käytän niitä :)
  • 0

Vadelman (03/11) ja Raparperin (08/14) mutsi
tarinoita sopeutumisesta ja arjesta Norjanmeren rannalla --> http://byggeetlivibodo.blogspot.no/

ISO:AP 2 birds (tai argus) koossa 2-3 tai renkula :)
Avatar
Vattu1
Bannattu
 
Viestit: 1491
Liittynyt: 11.05.11 20:10
Paikkakunta: Nord-Norge

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 17.02.13 16:39

Kuunkajon sysvy kirjoitti:Kuunkajo!

Pari kysymystä:
Luetko lehtiä tai kirjoja? Tuleeko sinulle jotain lehtiä? Juotko mieluummin kahvia vai teetä vai jotain muuta?


Minua on huhuiltu. Luen paljon työmatkoilla dekkareita, hömppää ja muutakin kirjallisuutta. Meille tulee Aku ankka, tm rakentaja, kodinkuvalehti, golflehtiä,

Juon expressoa ja siitä tehtyjä kahvijuomia ja omistan kahvimyllyn eli kahvipavutkin käy. Teestä mustatee ja maustettu vihreä tee suosikkeja. Vanilija aromia kaikissa muodossa inhoa. Mate tee ei sovi vatsalleni.
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1729
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Noanna » 17.02.13 16:48

.
  • 0

Viimeksi muokannut Noanna päivämäärä 16.10.19 20:30, muokattu yhteensä 1 kerran
minä + elämäni miehet; 2006, 2008 ja niiden isä
Avatar
Noanna
 
Viestit: 5569
Liittynyt: 03.05.08 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Fanny M » 17.02.13 18:10

FannyM:n sysvy kirjoitti:Tulipa mieleen, englanti varmasti taipuu mutta miten hyvin luet muita kieliä ja mitä muita kieliä?

Oi pahus, anteeksi! En ole käynyt ysvillä hetkeen, enkä edes muistanut tätä ketjua. [auts]

Englanti sujuu erinomaisesti, sillä valtaosa neuleohjeistani on englanniksi, ja luen pääosin englanninkielisiä kirjoja. Ruotsia luen sujuvammin kuin puhun (olen itse asiassa lukenut Harry Potterit ja Belgariadin/Malloreonin ruotsiksi), saksankielisestä neuleohjeesta saan selvää, ranskasta ymmärrän vain muutamia fraaseja, ja latinassa vahvin osa-alue on naisen anatomia. :mrgreen:
  • 0

"Jos iloitset älä sitä muille jaa / Ole yksin oman surusi kantaja."
Avatar
Fanny M
 
Viestit: 8142
Liittynyt: 10.04.07 19:57
Paikkakunta: PK

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Hapsiksen sysvy » 21.02.13 15:45

8) Musta-valkoinen, puna-valkoinen vai sini-valkoinen?

Hapsiksen sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Hapsis » 21.02.13 18:41

Hapsiksen sysvy kirjoitti:8) Musta-valkoinen, puna-valkoinen vai sini-valkoinen?



hmmm... mustavalkoinen :D (kauheen vaikee valita)
  • 0

"Simppeli, soljuva ja järkeenkäyvä, mutta kun kaivelee pintaa syvemmältä, se onkin oletettua enemmän mutkalla"
Avatar
Hapsis
 
Viestit: 13189
Liittynyt: 22.08.06 11:07
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja *OA*:n sysvy » 22.02.13 8:51

*OA*!

Tämmöiset viimehetken kyselyt. :)

Juotko kahvia/teetä?
Millä herkuttelet?
Kerroit ompelevasi mutta neulotko myös?
Onko sinulla tällähetkellä joitain keskeneräisiä käsityöprojekteja?

*OA*:n sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa