Sysvy 15 - HUHUU!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Jonskulaisen sysvy » 21.03.13 21:51

Hurjan kivaa, että paketti oli mieleinen. [onni] Minun täytyy myöntää, että minua vähän jännitti, onko paketti pettymys, kun sieltä paljastuukin vain kasa ruokatarvikkeita. :? Jos rakentelet pashaa ja kulitsaa antamieni reseptien mukaan, pitäisi tarvikkeista riittää laskelmieni mukaan molempiin. (Niin ja jos tarvit valmistamisessa "teknistä tukea" laita ihmeessä tänne viestiä niin autan parhaani mukaan!) :o)

Sitten vaan odottelen malttamattomana kuun vaihdetta, että pääsen lähettämään viimeisen paketin. :D Viimeiseen pakettiin vielä tarkentava kysymys herkuista: Erityisiä suosikkeja? Mitenkäs suklaat, eli maitosuklaata, valkoista vai tummaa suklaata? Suklaa mausteilla vai ilman?

Jonskulaisen sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 21.03.13 21:58

Oli kyllä tosi kiva paketti :) Tykkäsin kovasti! Mä en ole koskaan pashaa itse tehnyt, joten nyt aion kokeilla. Kulitsaa voisin maistaa myös :)

Suklaakysymys.. hmm.. Valkosuklaa on hyvää pelkästään, mutta maitosuklaa on parasta jos siellä on kokonaisia hasselpähkinöitä. Tumma suklaa käy leivontaan, mutta on jotain semmoisia tummia suklaita joista tykkään, joissa on jotain lisukkeita. Vadelma ja appelsiini ainakin sopii tumman suklaan kanssa hyvin.
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7412
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Hallan sysvy » 26.03.13 16:34

HALLA!!!!
Valitettavasti pakettisi lähtee vasta huomenna postiin. Pahoitteluni myöhästymisestä :)

Hallan sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja boyanin sysvy » 26.03.13 21:23

boyan mä löysin sun paketin mun pöydältä enkä ollutkaan vienyt sitä postiin, huomenna lähtee ANTEEKSI. Mutta tulossa on nyt en unohda enää.

boyanin sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Halla » 26.03.13 21:41

Hallan sysvy kirjoitti:HALLA!!!!
Valitettavasti pakettisi lähtee vasta huomenna postiin. Pahoitteluni myöhästymisestä :)

Ei haittaa :o) kyllä se ehtii
  • 0

Lapset 12/08 ja 08/12
Avatar
Halla
Bannattu
 
Viestit: 1050
Liittynyt: 15.09.08 9:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja HC Liinan sysvy » 27.03.13 10:09

Tuhannet pahoittelut, mutta tämän kuun paketti ei millään ehdi perille huomiseksi. :( Päivät lipuivat ohi ja en tajunnut huomioida pääsiäispyhien vaikutusta postin kulkuun. Anteeksi.

HC Liinan sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja HC Liina » 27.03.13 11:26

Eipä hätää!
  • 0

Varjoysvään puhelimella joten näppäilen välillä vahingossa peukkuja.
HC Liina
Bannattu
 
Viestit: 7517
Liittynyt: 03.09.07 0:16
Paikkakunta: Villi Länsi

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja emiliap » 27.03.13 13:43

Kopioin nyt itseäni tuosta(hehkutusketjusta), voin sitten helpommin keskustella sysvyni kanssa jos on tarvetta:

Kirjoittaja emiliap » 27.03.13 14:22
Voi mun sysvyni!
Juuri äsken sain paketin käsiini ja ihmettelin sen keveyttä. Postissakin se oli viipynyt melkein viikon, ainakin "leiman" perusteella.
Paketissa oli itellan terveiset: Hyvä asiakkaamme, oheisena lähetyksenne, joka on vahingoittunut postinkäsittelyssä. .... Mikäli lähetyksestä on kadonnut jotain tai sen sisältö on vaurioitunut, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä postin asiaksapalveluun. Pahoittelemme tapahtunutta.

Siis paketti oli tyhjä, eli koko sisältö on kadonnut taivaan tuuliin..

Mua harmittaa sekä sysvyni puolesta että omasta puolesta..


muoks.

Oudointa tässä nyt on se, että paketti on täysin ehjä. se ei ole rutussa eikä vääntynyt, kastunut tai muutenkaan vaurioitunut. onkohan siitä automaattisessa lähetystenkäsittelyssä lähtenyt teipit ja auennut?
  • 0

Viimeksi muokannut emiliap päivämäärä 27.03.13 13:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Valosydämet Puukkis 12/11 ja Taateli 3/14
Avatar
emiliap
Bannattu
 
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.05.11 7:45
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja *OA*:n sysvy » 27.03.13 13:45

Heippa *OA*!

pakettisi lähtee matkaan vähän myöhässä, koska olemme sairastelleet koko perhe kamalasti. Tulossa kuitenkin on!

*OA*:n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja *OA* » 27.03.13 14:20

*OA*:n sysvy kirjoitti:Heippa *OA*!

pakettisi lähtee matkaan vähän myöhässä, koska olemme sairastelleet koko perhe kamalasti. Tulossa kuitenkin on!

Ei haittaa, mutta jos se tänään lähtee vasta niin pitäisiköhän se lähettää meille kotiin suoraan. Pyhien takia ei kerkee tänne varmaan enään kun maanantaina me ollaan jo kotona.
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18052
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Noannan sysvy » 27.03.13 14:53

Huhuu Noanna! Mukavaa pääsiäisen odotusta ja kiva että pidit paketista!

Viimeistä pakettia alan kasaamaan ja siihen liittyen muutama kysymys.

Pidätkö lukemisesta, käsitöistä tai käsityölukemisesta?
Ristikko vai sudoku?
Tekemistä vai hemmottelua?

Noannan sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Noanna » 27.03.13 16:44

.
  • 0

Viimeksi muokannut Noanna päivämäärä 16.10.19 20:30, muokattu yhteensä 1 kerran
minä + elämäni miehet; 2006, 2008 ja niiden isä
Avatar
Noanna
 
Viestit: 5564
Liittynyt: 03.05.08 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja emiliap:n sysvy » 27.03.13 17:50

emiliap kirjoitti:Kopioin nyt itseäni tuosta(hehkutusketjusta), voin sitten helpommin keskustella sysvyni kanssa jos on tarvetta:

Kirjoittaja emiliap » 27.03.13 14:22
Voi mun sysvyni!
Juuri äsken sain paketin käsiini ja ihmettelin sen keveyttä. Postissakin se oli viipynyt melkein viikon, ainakin "leiman" perusteella.
Paketissa oli itellan terveiset: Hyvä asiakkaamme, oheisena lähetyksenne, joka on vahingoittunut postinkäsittelyssä. .... Mikäli lähetyksestä on kadonnut jotain tai sen sisältö on vaurioitunut, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä postin asiaksapalveluun. Pahoittelemme tapahtunutta.

Siis paketti oli tyhjä, eli koko sisältö on kadonnut taivaan tuuliin..

Mua harmittaa sekä sysvyni puolesta että omasta puolesta..


muoks.

Oudointa tässä nyt on se, että paketti on täysin ehjä. se ei ole rutussa eikä vääntynyt, kastunut tai muutenkaan vaurioitunut. onkohan siitä automaattisessa lähetystenkäsittelyssä lähtenyt teipit ja auennut?


Hei Emilia!

Ompa ärsyttävää! Ehdinkin jo ihmetellä, mikset ole vielä käynyt hehkuttamassa, kun postituksesta oli kulunut jo aika runsaasti aikaa. Mielestäni teippasin paketin melko hyvin mutta kaipa sitä kaikkea voi sattua [ol]

Sopisiko sinulle, jos tekisin viimeisestä paketista tosi ison tai että lähettäisin ihan reilusti huhtikuun aikana kaksi pakettia (se kai menisi paremmin sysvyn sääntöjen mukaan)? Minulle ei ole koskaan käynyt noin että jonkun paketin sisältö olisi HÄVINNYT, joten en osaa kyllä arvioida onko sisällön löytymisestä mitään takeita.

Ja jos haluat kysellä postista sisällön perään niin kai voin kertoa että sinulle oli tulossa go greenin salaattimix (siemeniä), luomuraakasuklaata ja tirsokkaan phs :o)

Tosi harmillista kyllä...olen pahoillani! :(

emiliap:n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja emiliap » 27.03.13 17:57

Harmittaa myös sinun puolestasi, postimaksukin meni ihan hukkaan kun pakettin sisältö katosi. :o)

Kivalta kuulostaa paketti, olisi ilahduttanut kovin! Minulle sopii huhtikuun paketin kohdalta kumpi vain, eihän tämä sinun vikasi ole! Soitan kyllä huomenna postiin ja hiukan ripitän niitä!
  • 0

Valosydämet Puukkis 12/11 ja Taateli 3/14
Avatar
emiliap
Bannattu
 
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.05.11 7:45
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Miaukun salainen » 28.03.13 11:16

Hei Miauku,

tämän kuun paketista ei nyt tullut ihan sellaista kuin ajattelin, toivottavasti se pääsee kuitenkin perille vielä tänään ja siitä on jotain iloa :) Tämän kuun sysvypaketiksi aikomasi paketti kun katosi silloin kun olin sitä postittamassa :(
Kauanko sinulla oli vielä laskettuun aikaan?

Miaukun salainen
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 68 vierailijaa

cron