Sysvy 15 - HUHUU!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Jonskulaisen sysvy » 22.02.13 12:32

Hei taas Jonskulainen!

Täällä ollaan jo ihan tulisilla hiilillä, sillä kärsivällisyys ei kuulu minun suurimpiin hyveisiin. Olisipa siis jo maaliskuu, niin pääsisin lähettämään seuraavan pakettisi. :o) Seuraavat paketit ovat jo melko valmiita, mutta muutamia kivoja juttuja voi vielä lisäillä ja siksi ajattelinkin kysyä vielä vähän vinkkiä.

- Pidätkö sienistä?
- Kerroit pitäväsi muumeista, löytyykö kaikki muumikirjat?
- Entäs Patti Smith, onko sinulla kaikki levyt ja kirjat?
- Onko teillä pihaa tai puutarhaa? Jos on, olisiko keväiset istutettavat mieleisiä?
- Luetko lehtiä? Tuleeko teille tilattuna aikakausilehtiä?
- Onko jotain erityistä mitä toivoisit paketteihin?

Jonskulaisen sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja *OA* » 22.02.13 18:07

*OA*:n sysvy kirjoitti:*OA*!

Tämmöiset viimehetken kyselyt. :)

Juotko kahvia/teetä?
Millä herkuttelet?
Kerroit ompelevasi mutta neulotko myös?
Onko sinulla tällähetkellä joitain keskeneräisiä käsityöprojekteja?

Huhuilua [onni]

Perjaatteessa juon kahvia enemmän kuin teetä, teetäkin siis juon kyllä jos ei ole ollut kahvia tarjolla. Mutta nyt tämän pienen salamatkustajan vuoksi en ole 2vk juonnut kahvia ollenkaan. Ompelen paljon, neuloin myös mutta käsiongelmien vuoksi se on nyt pannassa kokonaan niinkuin virkkaaminen. Joten tyydytän käsityöhimoni tyydytän ompelemalla.
Keskeneräsiä projekteja.. No niitähän on vaikka kuinka :lol: Ainut joka on niin kesken että kankaat on leikattu, on yhden nojatuolin verhoilu ja ajatuksissa on paljon kaikkea muuta. Kuten yhdestä -80 luvun päiväpeitosta muokata lapsille kylpytakit. Ideoita ja tarpeita on kauheesti, aika ei vaan meinaa aina riittää. Ja olen nyt tänä vuonna vielä KLY hallituksessakin niin aika on vielä enemmän tiukillaan ollut.
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18049
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja emiliap:n sysvy » 25.02.13 15:03

Hei emiliap!

Onpa ilahduttavaa kuulla että pidit paketista! Minun täytyy kyllä tuottaa pettymys, sillä oikeasti paketin lähetti mieheni, jonka piti alunperin tuoda se sinulle. Hän ei kuitenkaan ehtinyt (tai uskaltanut) työreissullaan pakettia sinulle tipauttaa, joten kävi sitten postittamassa.
Mukavaa seuraavan paketin ja kevään odotusta!

emiliap:n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja FannyM:n sysvy » 25.02.13 15:42

Fanny M [hei]

Tänään lähti kirje matkaan ykkösessä, unohdin vain saatekirjeen laittaa matkaan [auts] Tämän kuun teema varmaan valkenee heti avatessa, sitä en siis tässä selvittele erikseen. Mutta seuraavaa ja viimeistä pakettia varten pari värikysymystä.
Mikä väri on lempivärisi? Mitä värejä teillä on kotona, keittiössä, astioissa ja huonekaluissa?

FannyM:n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja emiliap » 25.02.13 15:53

emiliap:n sysvy kirjoitti:Hei emiliap!

Onpa ilahduttavaa kuulla että pidit paketista! Minun täytyy kyllä tuottaa pettymys, sillä oikeasti paketin lähetti mieheni, jonka piti alunperin tuoda se sinulle. Hän ei kuitenkaan ehtinyt (tai uskaltanut) työreissullaan pakettia sinulle tipauttaa, joten kävi sitten postittamassa.
Mukavaa seuraavan paketin ja kevään odotusta!


Oh, kyllä meinasinkin juuri tänne tulla kirjoittamaan kuinka syö naista, kun ei vaan keksi kuka täältä mua sysvyttää ja ainoa vaihtoehto olisikin ollut vattu1, mutta sitten hän olisikin valehdellut mulle päin naamaa.. :)
  • 0

Valosydämet Puukkis 12/11 ja Taateli 3/14
Avatar
emiliap
Bannattu
 
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.05.11 7:45
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 25.02.13 18:19

Jonskulaisen sysvy kirjoitti:Hei taas Jonskulainen!

Täällä ollaan jo ihan tulisilla hiilillä, sillä kärsivällisyys ei kuulu minun suurimpiin hyveisiin. Olisipa siis jo maaliskuu, niin pääsisin lähettämään seuraavan pakettisi. :o) Seuraavat paketit ovat jo melko valmiita, mutta muutamia kivoja juttuja voi vielä lisäillä ja siksi ajattelinkin kysyä vielä vähän vinkkiä.

- Pidätkö sienistä?
- Kerroit pitäväsi muumeista, löytyykö kaikki muumikirjat?
- Entäs Patti Smith, onko sinulla kaikki levyt ja kirjat?
- Onko teillä pihaa tai puutarhaa? Jos on, olisiko keväiset istutettavat mieleisiä?
- Luetko lehtiä? Tuleeko teille tilattuna aikakausilehtiä?
- Onko jotain erityistä mitä toivoisit paketteihin?


Hups, oli lipsahtanut tämä ohi :)

- jos tarkoitat syötäviä sieniä, niin tykkään kyllä. Miehellä oli viime syksynä sienimania, ja meillä on edelleen sieniä pakkasessa ja kuivattuna kellarissa aika lailla.. Myös sieni kuviona on kiva.
- meillä on ne ihanimmat, Kuka lohduttaisi Nyytiä ja Kuinkas sitten kävikään. Lisäksi on jotain kokoelmia ja sarjakuvakirjoja. MEillä ei ole yhtäkään varsinaista Tove Janssonin romaania, muistaakseni, vaan kaikki on näitä uusia muiden kirjoittamia.
- mulla ei oo yhtäkään Patti Smithin levyä tai kirjaa alkuperäisenä! Puhelimessa on Easter, Wave, Horses ja Radio Ethiopia, mutta yhtäkään oikeaa levyä ei ole. Ihan kakaroita olen lukenut (tykkäsin hurjasti!), mutta mitään kirjojakaan ei ole.
- on piha ja puutarha, tykkäisin kasvatella kaikkea, mutta olen liian laiska niitä sitten hoitamaan. Esim joka vuosi istutetaan perunat ja sitten syksyllä mennään viikatteen kanssa etsimään niitä sieltä heinikosta..
- luen lehtiä, nyt tulee vaan Me Naiset ja sekin taitaa loppua parin vkon sisällä. Ostin just Kotolivingin, ja se on huippu lehti. Oon harkinnut Meidän perheen, Kotivinkin tai Kodin kuvalehden tilaamista taas, mutta en ole asian eteen mitään tehnyt.
- mulle kelpaa mikä vaan :) Paitsi että sen viime paketissa lähettämäsi kortin kanssa sain inspiraation. Ostin mustan muistikirjan ja aion liimata sen valokuvan siihen päälle. Mä tarvisin siihen puuvillapitsiä vielä, eikä ainakaan omista eikä äitin varastoista löytynyt ;) Mä olen ostellut viime aikoina paljon kankaita, mutta esim trikoopipo tms ois aika kiva myös :)
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7394
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja *OA* » 26.02.13 15:03

*OA* kirjoitti:
*OA*:n sysvy kirjoitti:*OA*!

Tämmöiset viimehetken kyselyt. :)

Juotko kahvia/teetä?
Millä herkuttelet?
Kerroit ompelevasi mutta neulotko myös?
Onko sinulla tällähetkellä joitain keskeneräisiä käsityöprojekteja?

Huhuilua [onni]

Perjaatteessa juon kahvia enemmän kuin teetä, teetäkin siis juon kyllä jos ei ole ollut kahvia tarjolla. Mutta nyt tämän pienen salamatkustajan vuoksi en ole 2vk juonnut kahvia ollenkaan. Ompelen paljon, neuloin myös mutta käsiongelmien vuoksi se on nyt pannassa kokonaan niinkuin virkkaaminen. Joten tyydytän käsityöhimoni tyydytän ompelemalla.
Keskeneräsiä projekteja.. No niitähän on vaikka kuinka :lol: Ainut joka on niin kesken että kankaat on leikattu, on yhden nojatuolin verhoilu ja ajatuksissa on paljon kaikkea muuta. Kuten yhdestä -80 luvun päiväpeitosta muokata lapsille kylpytakit. Ideoita ja tarpeita on kauheesti, aika ei vaan meinaa aina riittää. Ja olen nyt tänä vuonna vielä KLY hallituksessakin niin aika on vielä enemmän tiukillaan ollut.

Huomasin vasta nyt tuon herkuttelukysymyksen, anteeksi :oops: Olen kaikki ruokainen herkkujen suhteen, ainota mitä en osaa syödä sellasenaan on pähkinät mutta lapset taas tykkäävät niistä ja varsinkin esikoinen eli ei nekään hukkaan menisi. Mutta kaikki karkit uppoo kyllä, suklaita saattaa mies verottaa jonkin verran kyllä :)

Mutta siis tulin infoamaan tätä: 21-31.3 olemme reissussa. Sinne voi lähettää kyllä, smartatakkin voi mutta silloin valitsethan postin toimituspaikaksi. Jos haluat tuonne lähettää ensi kuun paketin niin laita emännän kautta viestiä niin laitan osoitteen :)
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18049
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Katemman sysvy » 26.02.13 16:16

Katemma! Olen kovin pahoillani, mutta saan kirjeesi lähtemään vasta huomenna sairastumiseni vuoksi. :oops: [hali]

Katemman sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Katemma » 26.02.13 21:19

Katemman sysvy kirjoitti:Katemma! Olen kovin pahoillani, mutta saan kirjeesi lähtemään vasta huomenna sairastumiseni vuoksi. :oops: [hali]

Ei haittaa :o)
  • 0

Lapset -04 -06 -08

Ole se muutos, minkä haluat maailmassa nähdä. - Gandhi
Katemma
 
Viestit: 2928
Liittynyt: 22.08.06 12:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja *OA*:n sysvy » 28.02.13 14:47

Heippa *OA*!

Pakettisi on lähtenyt matkaan jo eilen, ja toivottavasti se on viimeistään huomenna perillä! :o)

*OA*:n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja *OA* » 28.02.13 15:01

Kiitoksi tiedosta, tulee siis huomenna kaiketi koska tän päivän posti toi mukanaan vaan turhaa roskapostia :)
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18049
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Katemma » 01.03.13 11:04

Katemma kirjoitti:
Katemman sysvy kirjoitti:Katemma! Olen kovin pahoillani, mutta saan kirjeesi lähtemään vasta huomenna sairastumiseni vuoksi. :oops: [hali]

Ei haittaa :o)

Mä en nyt pääse tätä kuittaamaan kun en ole kotona mutta palaan asiaan kun pääsen kotiin :)
  • 0

Lapset -04 -06 -08

Ole se muutos, minkä haluat maailmassa nähdä. - Gandhi
Katemma
 
Viestit: 2928
Liittynyt: 22.08.06 12:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja pennien sysvy » 02.03.13 19:34

Puuhelmiä vai lasihelmiä?

pennien sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Pennie » 02.03.13 20:19

pennien sysvy kirjoitti:Puuhelmiä vai lasihelmiä?

Hmm... riippu missä yhteydessä mut enempi tykkään puuhelmistä :)
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Miaukun sysvy » 07.03.13 20:57

Moi!

Dvd, cd vai kirja?
Huumori vai draama?
Yksin vai yhdessä?

Miaukun sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa