Sysvy 15 - HUHUU!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja tellu » 03.02.13 9:29

merkkaan ketjun.
  • 0

Mä -74 ja uusisukki-69
hurjat tytötW -01 ja S -04 ja N -07 ja poika -09/11
Avatar
tellu
 
Viestit: 3699
Liittynyt: 25.08.06 16:52
Paikkakunta: Tuusula

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja neurotic » 03.02.13 11:28

neuroticin sysvy kirjoitti:Neurotic!
Sain kunnian olla sysvysi :) Pari kysymystä tuli mieleen. Askarrellaanko teillä? Haluatko pakettien olevan täysin itsellesi vai voiko jossain niistä olla mahdollisesti hieman yhteistä myös lapsille? Pääasiassa kaikki on joka tapauksessa sinulle :D Kokeiletko mielelläsi uusia reseptejä vai toteutatko mielummin omia bravuurejasi keittiössä? Mitä odotat tulevalta keväältä?


Jee huhuilua! :o)

Meillä askarellaan jonkun verran kyllä :) Ja mielellään saa mukana olla lapsille jotain! :o)

Mä oon todella kokeileva kokki ja mun mielestä on ihanaa etsiä ja kokeilla uusia reseptejä. Keväältä odotan eniten oikeastaan sitä itse kevättä. Ilma lämpenee ja kantaminenkin lisääntyy. Meillä on tapana tehdä keväisin paljon metsäretkiä ja niitä lapsetkin odottaa innolla :)
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
Avatar
neurotic
 
Viestit: 3474
Liittynyt: 20.10.10 12:43
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja mokkula 08:n sysvy » 03.02.13 14:03

mokkula 08 !!
Saako olla mukana kierrätystavaraa?
Lasten vaatekoko? ja heitä ilmeisesti saa muistaa paketissa?
Kahvi jauhettuna vai papuina? :wink:
Harrastatteko koko perheen voimin jotain?

mokkula 08:n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Jonskulaisen sysvy » 04.02.13 11:09

Jonskulainen!!!

Minusta on ollut tosi kiva päästä suunnittelemaan paketteja sinulle ja monta ideaa olen jo saanutkin, mutta haluaisin vielä kysyä muutaman tarkentavan kysymyksen. :D

Kerroit harrastavasi neulomista. Mitä yleensä neulot? Onko sinulla jotain lempilankaa tai -materiaalia, esim. bambu tai 100% villa? Puuttuuko sinulta jotain tarvikkeita tai onko jotain mitä erityisesti kaipaisit lisää?

Kerroit pitäväsi ruoanlaitosta, millaisesta ruoasta pidät? Mausteisesta, etnisestä, pataruoista, kasvisruoasta? Pidätkö valkosipulista?

Käytätkö koruja?

Juotko kahvia tai teetä? Jos juot, millaisesta teestä tai kahvista pidät?

Vietättekö pääsiäistä? Jos vietätte, mitä perheenne pääsiäisperinteisiin kuuluu? Onko koristeluita, entä erityisiä pääsiäisruokia?

Jonskulaisen sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 04.02.13 16:05

Jonskulaisen sysvy kirjoitti:Jonskulainen!!!

Minusta on ollut tosi kiva päästä suunnittelemaan paketteja sinulle ja monta ideaa olen jo saanutkin, mutta haluaisin vielä kysyä muutaman tarkentavan kysymyksen. :D

Kerroit harrastavasi neulomista. Mitä yleensä neulot? Onko sinulla jotain lempilankaa tai -materiaalia, esim. bambu tai 100% villa? Puuttuuko sinulta jotain tarvikkeita tai onko jotain mitä erityisesti kaipaisit lisää?

Kerroit pitäväsi ruoanlaitosta, millaisesta ruoasta pidät? Mausteisesta, etnisestä, pataruoista, kasvisruoasta? Pidätkö valkosipulista?

Käytätkö koruja?

Juotko kahvia tai teetä? Jos juot, millaisesta teestä tai kahvista pidät?

Vietättekö pääsiäistä? Jos vietätte, mitä perheenne pääsiäisperinteisiin kuuluu? Onko koristeluita, entä erityisiä pääsiäisruokia?


Vau, mua on huhuiltu [onni]

Neulon sukkia, pipoja, huiveja, muksuille villapaitoja. Käytän paljon Novitan 7 Veljestä, koska mulla on työn alla virkattu torkkupeitto.. Tarvin siihen seiskaveikan jämiä, joten jos niitä löytyy, niin kaikenväriset kelpais! Tykkään kyllä melkein kaikesta langasta, tekokuitu ei iske. Tykkään kovasti Cascaden 220-langasta, jos itselleni teen. Ohuemmatkin langat kyllä käy.

Teen aika lailla perusruokaa, tykkään kyllä mausteista. Ehkä eniten teen semmosta alusta asti ruokaa, pikään hauduttaen, ja perusmakuja. Mä kyllä tykkäisin mausteista, valkosipulista yms, mutta muksut ei hirveesti tykkää.

Käytän koruja, mulla on pieni ranne, ympärys maks 15 cm, joten rannekorujen pitää olla pieniä. Tykkään myös kaulakoruista ja rintakoruista.

En juo kumpaakaan, en kahvia enkä teetä.

Pääsiäisenä käydään trullittelemassa ja syödään karkkia. Paljon. Syödään lammasta timjamin kanssa ja käydään pääsiäiskokolla. Yleensä ollaan ystäväperheen kanssa yhdessä, joko heillä tai meillä.

Kysele ihmeessä lisää :)
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7394
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja boyanin sysvy » 05.02.13 9:04

BOYAN

Oletko pipo tai kaulaliina ihminen?

Askarteletteko? Saako lapsia muistaa?

Kokkailetko? Leivotko?

Luetko lehtiä? Tilaatko?

Saako olla kierrätys tavaraa? TSI juttuja?

KAhvia vai teetä?

Vaihoehtolääketiede, miten siihen suhtaudut?

t: Salainen Sysvysi 8)

boyanin sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja FannyM:n sysvy » 05.02.13 9:26

Tulipa mieleen, englanti varmasti taipuu mutta miten hyvin luet muita kieliä ja mitä muita kieliä?

FannyM:n sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Boyan » 05.02.13 11:21

boyanin sysvy kirjoitti:Oletko pipo tai kaulaliina ihminen?

Periaatteessa olen, mutta molempia on jo liikaa. :o)

boyanin sysvy kirjoitti:Askarteletteko? Saako lapsia muistaa?

Itse askartelen tosi vähän, mutta esikoinen väkertää jos jotakin. Lapsia saa toki muistaa, mutta ollaan hautautumassa tavaravyöryyn eli ei mielellään mitään muovikrääsää tai vastaavaa. :o)

boyanin sysvy kirjoitti:Kokkailetko? Leivotko?

Teen paljon ruokaa ja leivon erittäin mielelläni!

boyanin sysvy kirjoitti:Luetko lehtiä? Tilaatko?

Luen niitä, joita tilaan - yritän säästää lukuintoa nykyään kirjoille. Tällä hetkellä meille tulee ammattijärjestölehtien lisäksi Suuri Käsityö, Novita, Ihana, ehkä Kodin Kuvalehti (en muista, onko tilaus jo päättynyt), Aku Ankka, Prinsessa-lehti.

boyanin sysvy kirjoitti:Saako olla kierrätys tavaraa? TSI juttuja?

Ehdottomasti kyllä.

boyanin sysvy kirjoitti:KAhvia vai teetä?

Molempia. Ostin juuri pressopannun ja nyt keitän kahvin siinä (eli pannujauhatusta :D ) ja seuraavan kerran, kun mennään Ikeaan, ostetaan myös teelle pressopannu.

boyanin sysvy kirjoitti:Vaihoehtolääketiede, miten siihen suhtaudut?

Avoimin mielin. Koko ikäni olen kouluttautunut länsimaisen lääketieteen parissa, mutta holistinen ajattelutapa homeopatioineen, vyöhyketerapioineen ym kiinnostaa kovasti ja olen ammattimielessä opetellutkin tiettyjä akupisteitä. Homeopatia olisi seuraavana listalla. Selvisiköhän tästä nyt, miten siihen suhtaudun. :lol:

Kivaa, kun huhuilit! Johan tässä alkaa taas jännittää. :o)
  • 0

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Avatar
Boyan
 
Viestit: 9579
Liittynyt: 18.05.11 16:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja mokkula08 » 07.02.13 17:22

mokkula 08:n sysvy kirjoitti:mokkula 08 !!
Saako olla mukana kierrätystavaraa?
Lasten vaatekoko? ja heitä ilmeisesti saa muistaa paketissa?
Kahvi jauhettuna vai papuina? :wink:
Harrastatteko koko perheen voimin jotain?



Ohoi, en ollut ollenkaan huomannut (kiitos sysvyemäntä huomautuksesta :)).

Saa olla kierrätystavaraa. Lasten koot on 104 ja 128. Kahvi jauhettuna.
Hmm... Ihan yhteisiä koko perheen harrastuksia ei ole. Mutta äiti ja tytöt tykkää leipoa ja askarrella yhdessä. Iskä sitten enemmän liikkuu/urheilee lasten kanssa. :)
  • 0

äiti '85, ihanat tyttäret 01/08 ja 07/10 (sekä isi'81)
mokkula08
 
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.09.09 7:12
Paikkakunta: jkl

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja tellu, huhuu1 » 10.02.13 14:44

Moi tellu!
Olet ollut ajatuksissa :D Pari kyssäriä:
- Tykkäisitkö käsityö- tai askartelutarvikkeista, vai mielummin valmiista jutuista?
- Tilaatko lehtiä?
- Saako paketissa olla "terveellisiä" herkkuja?
- Haluatko lisätä jotain esittelyysi?

tellu, huhuu1
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja emiliap:n sysvypysvy » 10.02.13 15:19

Hei emiliap!

Pidätkö lukemisesta? Leivotko ja jos niin mitä? :)

emiliap:n sysvypysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja emiliap » 10.02.13 16:21

[onni] mua on huhuiltu! Luen tosi mielelläni (aina kun on aikaa) ja oikeastaan mitä vain. Viimeisimpänä olen nyt lukenut fifty shades-trilogian.

Leipominen on mahtavaa ja kokeilen mielelläni uusia reseptejä niin suolaisista kuin makeistakin (makeaa leivon mieluiten). Vähän on ruokavaliorajoitteita, siinä mielessä että vehnää koitan välttää ja turhaa hiivaakin.

Toivottavasti vastasin ok, puhelin ysväys ja imetys ei ole paras yhdistelmä. :)
  • 0

Valosydämet Puukkis 12/11 ja Taateli 3/14
Avatar
emiliap
Bannattu
 
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.05.11 7:45
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Tellulle vielä! » 10.02.13 20:18

Tellu hei,
juotko kahvia, teetä? Lemppareita tai inhokkeja?

Tellulle vielä!
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Jafulin sysvy » 11.02.13 19:34

Huhuu Jafuli,
Oli kiva lukea esittelysi. Muutama kysymys olisi.
Tykkäätkö lukea lehtiä? Tuleeko teille jotain lehtiä kotiin?
Ilmeisesti käytetyt tavarat kelpaa jos löytyy jotakin sopivaa?
Saako lapsia mahdollisesti muistaa?
Tykkäätkö retrohenkisistä, (mahdollisesti) värikkäistä eläinten kuvista?

Jafulin sysvy
 

Re: Sysvy 15 - HUHUU!

ViestiKirjoittaja Jafuli » 11.02.13 21:39

Ihanaa, mua on huhuiltu! [onni]

Mä rakastan lukemista ja tavallisesti luen kotona oikeastaan vaan kirjoja, mutta nyt univelkaisena kotiäitinä mun aivokapasiteetti ei meinaa oikein riittää romaanien lukemiseen. :( Lähtee jännimmästäkin dekkarista hohto, kun joutuu lukemaan saman sivun kolmeen kertaan tai palaamaan 20 kertaa katsomaan, että ai kuka toi Barbara nyt muka oli. :roll: Lehdet on siis tällä hetkellä hyvää korviketta kirjoille, lyhyisiin artikkeleihin mäkin jaksan keskittyä. 8) Meille on aiemmin tullut oikeastaan vaan Hesari, mutta nykyään ei tule sitäkään. Kaikista likaisimmat juorulehdet (seiskat, hymyt sun muut) ei oikein nappaa ja akkainlehdet ei oo koskaan ollu ihan mun juttu (siis nämä Annat ja Menaiset yms), mutta Kotivinkit, Kodin Kuvalehdet ja käsityölehdet kyllä kiinnostaa ja sitten kunnon asialehdet Imaget, Suomen Kuvalehti jne. :D

Käytetty kelpaa aina. Hyvin tehty tavara on kestävä ja mieluummin käytettyä ja kestävää ku uutta haperoa krääsää. :D

Lapsia saa muistaa. Esikoinen varsinkin on kovin kiinnostunut näistä "äidin salaisen ystävän paketeista" ja siitä mitä minä lähettelen jollekin "vieraalle tädille".

Retrohenkiset jutut passaa oikein hyvin, oli ne sitten eläinten kuvia tai muita. [onni]
  • 0

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Avatar
Jafuli
 
Viestit: 7825
Liittynyt: 22.08.06 19:53
Paikkakunta: Espoo

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa