Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja PullaKana » 26.11.12 21:11

tonttu täällä kirjoitti:Pullakana hoi! Mieluisaa värimaailmaa kyselisin. :D


Ihanaa, huhuilua :o)


Värimaailma. Hmm. Pidän voimakkaista syksyn väreistä, harmaan eri sävyistä, vihreästä, (tummasta)turkoosista, ruskea, mustasta, valkoisesta.

En pidä pastelliväreistä, pinkistä, mintunvihreästä, lohenpunaisesta, neonväreistä.
  • 0

Äiti -77 ja Esikoinen 06/04 ja Kuopus 05/06
Avatar
PullaKana
 
Viestit: 3026
Liittynyt: 18.11.06 22:12
Paikkakunta: Länsi-Suomen lääni

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Paurian tonttu » 26.11.12 22:07

Hei Pauria!

Mites Tiina -kirjat? Onkos sulla niitä ja jos on niin mitä on tai mitä puuttuu? Entä Tuittupää?

Paurian tonttu
 

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja monsteran tonttu! » 30.11.12 21:17

Heippa Monstera!

Saako pakettiin pistää mukaan jotain kierrätettyä, jotain jota olen itse saanut lahjaksi (kihlajaiset, häät, yhteenmuutto jne.) vaikka lahjan rahallinen arvo silloin ylittäisikin toivotun? Kun minusta tuntuu, että nuo menevät käyttämättöminä kaapissa haaskuun, eikä niillä ole minulle minkäänlaista rahallista arvoa.

Pidätkö glögistä?
Käytätkö kestokauppakasseja, onko niitä tarpeeksi?
Onko sinulla omaa aikaa, jos on, miten käytät sen?
Kaipaatko elämääsi jännitystä?
Mikä on mielestäsi söpöä / ällöttävää?

Hauskaa joulun odotusta, paketti miltei valmis jo!

monsteran tonttu!
 

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja monstera » 06.12.12 9:05

Moi, huomasin tän vasta nyt vaikka mielestäni olen huhuiluja seuraillut :oops: . Kivaa kun mua on huhuiltu!

- Pidän glögistä
- Kestokauppakasseja käytän mutta niitä meillä on ihan julmetusti
- Vähäisellä omalla ajallani neulon ja liikun
- Jännitys kuulostaa jännittävältä :D!
- Söpöä on kaikki pieni ja pörröinen (kuten vaikka vauvat ja pöllöt), ällöttävää on toukat ja madot oikeina.
  • 0

Avatar
monstera
 
Viestit: 7806
Liittynyt: 23.03.09 12:09
Paikkakunta: Turku

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja PinnSvinin tonttunen » 06.12.12 19:15

Hei taas :)

Mikä toiveistasi olisi kaikista mieluisin?

PinnSvinin tonttunen
 

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja PinnSvin » 06.12.12 19:37

PinnSvinin tonttunen kirjoitti:Hei taas :)

Mikä toiveistasi olisi kaikista mieluisin?


Heipä hei :) Oikeesti noi kaikki mut sanon nyt ton tuubihuivin. Tänään just mietin et semmonen olis kiva kyllä kun ulkona olin :D
  • 0

Uusioperhe-elämää
Kuva
Avatar
PinnSvin
 
Viestit: 3105
Liittynyt: 06.08.07 20:58
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pauria » 06.12.12 23:28

Tiina-kirjoja mulla on 19, puuttuu vielä Tiina kesälaitumilla, Tiina toimii, Tiinan uusi ystävä, Tiina saa ehdot, Tiinaa ei ymmärretä, Tiinaa tarvitaan, Tiinalle otetaan pikkusisko, Tiina ei löydä Tinttamaria, Tiina saa suukon ja Taitaa olla rakkautta, Tiina. :) Tuittupäätä en kerää, ne ei ole mulle The Kirjoja vaikka lapsena lukaisinkin läpi. Sen sijaan kerään myös Viisikkoa ja Blytonin Seikkailu-sarjaa, L.M. Montgomeryn ja Alcottin kirjoja, Anni Swanin kertomuksia, Tarzania ja Wilderin Pieni talo Preerialla -sarjaa.
  • 0


Mä ja aviomies -84 yhdessä 2002 ->, Joonatan 07/03 -06/15, Tuhkimus (L.) 02/05 Belle (I.) 08/06 Veli (A.) 07/08 rv 26+0, Hai (Tiina, M.) 07/10 rv 29+3 Asterix (pikku-A.) 05/16 Idefix (I-B) 03/18 rv 30+2
sekä Tesla Puudeli
Päikky
Avatar
Pauria
 
Viestit: 18140
Liittynyt: 11.08.11 18:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Tiinatainan tonttu » 07.12.12 19:52

TIINATAINA HOHOI!

Pakettisi odottaa toimitusta :) Oletteko viikonloppuna kotosalla, jos aputonttu sattuisi hiippailemaan teidän nurkilla?

Tiinatainan tonttu
 

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Tiinatainan tonttu » 07.12.12 20:17

Tiinatainan tonttu kirjoitti:TIINATAINA HOHOI!

Pakettisi odottaa toimitusta :) Oletteko viikonloppuna kotosalla, jos aputonttu sattuisi hiippailemaan teidän nurkilla?


Heti perään pitääkin laittaa, että suunnitelmat muuttuivat äsken :oops: Paketti tuleekin postitse :o) Tarkkaile siis tiistai-keskiviikkoakselilla postiasi ;)

Tiinatainan tonttu
 

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 10.12.12 7:09

Mä olin saanut paketin Berliinin reissuni aikana :) Osallistun kahteen muuhunkin jouluvaihtoon, olikohan tämä punaiseen paperiin kkäritty paketti tästä vaihdosta?
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7383
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Emilyn tonttu » 11.12.12 11:07

Millaisia kirjoja luet? Onko sulla aikaa lukea?
Tykkäätkö suklaasta?
Urheiletko?
Mitä tekisit, jos saisit puoli tuntia omaa aikaa?

Emilyn tonttu
 

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja emily » 12.12.12 9:04

Emilyn tonttu kirjoitti:Millaisia kirjoja luet? Onko sulla aikaa lukea?
Tykkäätkö suklaasta?
Urheiletko?
Mitä tekisit, jos saisit puoli tuntia omaa aikaa?

Oi, tykkään suklaasta :P Mitä tummempaa sen parempaa. Erityisesti tykkään tummasta minttusuklaasta. Karkkia en syö ollenkaan, mutta suklaatahan ei lasketa karkiksi :wink:
Urheilen, päivittäin koiran kanssa lenkkeilyä ja kuntosalilla käyn aina kun on aikaa. Harrastan myös työmatkapyöräilyä ja talvisin -kävelyä.
Viimeinen on vähän vaikea kysymys, koska yleensä jos on puoli tuntia omaa aikaa en viitsi aloittaa mitään isompaa, mutta jos on joku neule kesken niin teen sitä, tai luen, tai sitten vaan olen ihan hiljaa silmät kiinni sohvalla :wink: Kirjoja luen kaikenlaisia, tykkään lukea englanniksi. Luen oikeesti ihan laidasta laitaan, historiallisia seikkaluromaaneja, kevyttä hömppää, jopa fantasiakirjallisuutta... Aikaa lukemiseen ei aina välttämättä ole, miulla saattaa olla joku kirja parikin kuukautta kesken, ja sitten innostun lukemaan sen loppuun.

Toivottavasti näistä oli apua :)
  • 0

emily
 
Viestit: 7178
Liittynyt: 21.12.06 10:30
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja irQ:n tonttu » 12.12.12 10:42

Moi irQ,

Yksi viime hetken kysymys joululahjaasi varten: herkutteletko muuten kuin joulutortuilla ja pipareilla? Syötkö esim. suklaata, vai jotain muuta?

irQ:n tonttu
 

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja irQ » 12.12.12 11:30

Syön suklaata. (en pähkinää - yääääk) :D Olen vähän sellainen, että syön mitä vain kunhan se ei ole hernekeittoa, pähkinää, mitään terveellistä ( :D ), silakkaa tai pinaattia. ;)
  • 0

Mies 9/76 Mää 1/85,
R 1/12 ja S 6/14 ja O 03/20
ja kissat Elsa ja Anna 5/16
Avatar
irQ
 
Viestit: 4077
Liittynyt: 29.07.11 10:13
Paikkakunta: Rauma

Re: Joululahjavaihto 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja irQ:n tonttu » 13.12.12 21:09

Pakettisi on matkalla :) Laitan tarvittaessa emännälle lähetystunnuksen niin tiedät milloin paketin voi hakea. Päällimmäisen paketin voi avata, lahja on paketoituna siellä sisällä :wink:

irQ:n tonttu
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron