JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja fudgen tonttu » 02.12.12 12:13

Oikeassa olet, ihan noin vaativa haaste ei ollut tarkoituksena. :lol: Sulla on osoitteessa pienenpieni kirjoitusvihre, oikea on http://www.gymtv.fi/?viewkey=290fa60eb31b5fc917ad . Harmittelin jo kalenteria kootessani, että pitkät nettilinkit ovat hankalia kopioida paperilta koneelle, olisipa jokin keino liittää ne kalenteriin suoraan sähköisessä muodossa. Mutta tuleepahan vähän lisää kummitustalovaikutelmaa, jos ei koskaan etukäteen voi olla varma, mille sivulle päätyy! :mrgreen:

fudgen tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Cinere » 02.12.12 12:14

^Printtaa paperille, leikkelee ja liimaa vaikka.. :)
  • 0

Kolmen muksun äiti (-07, -10 & -12).
Avatar
Cinere
Bannattu
 
Viestit: 6683
Liittynyt: 28.01.11 9:04
Paikkakunta: Vihti

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja fudge » 02.12.12 12:32

^^ Kiitos. :D Perehdyn tuohon illemmalla.
(Ja nyt mä oon ihan pihalla, en oikeasti huomaa mitään eroa noissa kahdessa osoitteessa, mutta ilmeisesti siinä kuitenkin on joku kirjain tai numero eri. En vaan millään huomaa minkä kirjoitin väärin. :lol: )
  • 0

Avatar
fudge
 
Viestit: 18387
Liittynyt: 22.08.06 20:25
Paikkakunta: Turku

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja fudgen tonttu » 02.12.12 12:50

Yksi = -merkki liikaa. Itsellänikin meni hetki jos toinenkin, kun yritin selvittää, miksi antamasi linkki ei toimi, vaikka itse tallentamani täsmälleen samannäköinen toimii... Onneksi lopulta selvisi.

Cinere: kyllähän linkit saa helposti koneelta paperille, mutta hankalampaa on saada ne paperilta takaisin koneelle. :D Helppohan mun siis oli tulostaa linkit fudgen kalenteria varten, mutta kun hän nyt joutuu kopioimaan ne paperilapuilta nettiselaimeen, niin siinä tulee helposti virheitä. Pahoittelen.

fudgen tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Cinere » 02.12.12 13:02

:oops: :D
  • 0

Kolmen muksun äiti (-07, -10 & -12).
Avatar
Cinere
Bannattu
 
Viestit: 6683
Liittynyt: 28.01.11 9:04
Paikkakunta: Vihti

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja eräs tonttu » 02.12.12 21:04

Yksi tapa kirjoittaa pitkiä linkkejä paperille on käyttää tinyurl.com:ia tai vastaavaa palvelua. Siihen syötetään pitkä linkki, joka halutaan lyhyemmäksi tai selkeämmäksi. Uusi osoite on muotoa tinyurl.com/<joku merkkijono> ja ton lopun voi myös valita itse, esim. tinyurl.com/liikunta. Uusi osoite ohjaa siis siihen alkuperäiseen, mutta on helpompi kirjoittaa.

eräs tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja fudgen tonttu » 02.12.12 21:15

^Äh, olisinpa tiennyt aikaisemmin, niin Fudge-parka olisi säästynyt paljolta ylimääräiseltä vaivalta. Mutta hyvä tietää vastaisuuden varalle, kiitos! :D

fudgen tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja PinnSvinin tonttu » 03.12.12 0:31

Kyllä se on tiskirätti :oops: Tää on yksi niistä asioista joita olen mietiskellyt jälkikäteen että miksi en tehnyt siitä isompaa [auts]

PinnSvinin tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kurmitsan tonttu » 03.12.12 8:19

^niistä tulee usein vahingossa vähän nafteja, olen itse huomannut saman :)

ja tässä varsinainen asiani:
Kurmitsa,
Kiva kun olet ilahtunut kalenterin yllätyksistä! Kun kasausvaiheessa stalkkailin muun muassa blogiasi niin jäin siihen käsitykseen että jollain tasolla tykkäisit siitä ompelustakin niin pari pakettia tulevissa luukuissa ovat kyllä hiukan siihen viittaavia. Kun ompelu nyt ei sitten kuitenkaan ole se juttusi (niin kuin ekan luukun kohdalla mainitsit) niin toivottavasti keksit noille käyttöä vaikka askarteluissa :o)

Kurmitsan tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja sis:in tonttunen » 03.12.12 15:36

Sis, huomasit varmasti jo että ne kankaiset kääreet (kuten tämänpäiväinen) ovat kestopaperia. Toivottavasti teillä ei ole jo isot pinot niitä ennestään :D

sis:in tonttunen
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja PinnSvin » 03.12.12 17:55

PinnSvinin tonttu kirjoitti:Kyllä se on tiskirätti :oops: Tää on yksi niistä asioista joita olen mietiskellyt jälkikäteen että miksi en tehnyt siitä isompaa [auts]


Ei se haittaa, oli oikein hyvän kokoinen. :)
  • 0

Uusioperhe-elämää
Kuva
Avatar
PinnSvin
 
Viestit: 3105
Liittynyt: 06.08.07 20:58
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Nindadan tonttu » 03.12.12 18:38

nindada kirjoitti:Jes, vihdoin mäkin pääsen hehkuttamaan!! Paketti tuli täydelliseen saumaan, koska lapsen kenkä katosi kauppakeskus-reissulla ja oli molemmilta aika hermojen kiristelyä kun lapsi olisi halunnut kävellä kotiin... Paketin siintävin ajatuksin olin oikein lempeä ja päättäväinen, lapsi suostui vaunuihin ja päästiin kotiin. :D

Ihan mahtavaa, nyt sen vasta tajus että mullekin on kalenteri kun ne nyytit on tuolla hyllyllä! Ihania luukkuja, ja paljon viestejä, vaikuttaa erittäin hyvältä! [onni]

Kivaa, että sait paketin viimein! Toivottavasti on mieleen! Ja anteeksi, että niitä viestejä ei ole ihan joka luukussa, selvästi olisi tarvetta. :oops: Onneksi olet fiksu ja kyselet, niin voin vastata täällä.

1. Höh, ja minä kun luulin saaneeni sen purkin niin tiukkaan, ettei varmaan vuoda... Hillo on on omena-puolukkaa. :)
2. Minulla on samanlainen heijastin ja se on tosiaan tosi hyvä.
3. Karpaloita. Punnitse & säästä -kaupasta ainakin löytyy. :)

Nindadan tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja nindada » 03.12.12 19:53

Hahaa jes, arvasin oikein karpalot :D Ja hillonkin melkein! (eikä se paljoa ollut vuotanut, ihan hiukan vaan mutta just siihen etiketin kohdalle) Olivat tosiaan ihania [onni] , heijastin päätyi heti vaunujen hoitolaukun kahvaan kiinni.
  • 0

nindada
 
Viestit: 15286
Liittynyt: 11.01.11 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Vieras » 03.12.12 20:44

OA

Ne on kuule kasvonaamioita, eikä rasvaa eli älä kovin iloisesti kuivaan naamaan lotraa :D

Vieras
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja *OA* » 03.12.12 20:46

Vieras kirjoitti:OA

Ne on kuule kasvonaamioita, eikä rasvaa eli älä kovin iloisesti kuivaan naamaan lotraa :D

No hyvä etten siis laittanut niitä naamaan aamulla :D
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18049
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa