JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pennie » 16.12.12 21:15

Pennien tonttu kirjoitti:PENNIE!

23.luukku lähtee matkaan huomenna, toivottavasti se ehtii perille. MUtta tuloillaan on! Lisäksi näköjään unohdin kaikki viestilappuset luukuista :oops: Jos jonkun paketin sisältö kummastuttaa niin koitan huhuiluketjussa valaista asiaa :)

Hei kiitos, kiva tietää :o) Eiköhän se ehdi vielä perille :) Eikä haittaa viestilappusten puuttuminen, ei ole toistaiseksi tullut liian hämmentäviä luukkuja. Palaan asiaan jos tulee jotain kysyttävää :D
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Usvan tonttunen » 17.12.12 6:03

Hei Usva.

Ihan satavarma en nyt ole, mitä eiliseen luukkuun laitoin, mutta muistaakseni en pakannut sinne kaakaoita vaan kahveja. Tarkista tämä ennen kuin tarjoat niitä esim. lapsille :wink:

Usvan tonttunen
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Rautalangan tonttu » 17.12.12 11:09

OIkein arvattu, kestohedelmäpussejahan ne oli eilen. :)

Rautalangan tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Usva » 17.12.12 15:54

Joo kahvejahan ne :oops: joku ajatushäiriö tossa kirjottaessa näemmä tullut...
  • 0

Mie -74, poika -06 ja tyttö -08 (työhullu mies -67 joskus kotona) sekä lauma koiria. Siinäpä me.
Usva
 
Viestit: 5048
Liittynyt: 03.09.06 16:10
Paikkakunta: Pohjoinen Suomi

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja sis:in tonttunen » 17.12.12 16:08

Heippa sis. Arvasit oikein mutta siitä on kauan jo minun ajankäsityksen mukaani :) housut valitettavasti ei ole minun tekemäni,ostin ne kirppikseltä varmaan vuosi sitten kuopukselle mutta ne olivat vieläkin liian isot hänelle ;) ja arvioin niiden olevan teille sopivammat koon puolesta. Mutta vinkiksi, osaan kyllä ommella. Ompelen ja saumuroin viiikottain jotain aina ;)

sis:in tonttunen
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Marskin tonttu » 17.12.12 23:27

Hei Marski!

Kiva lukea, että paketit on ollu mieluisia :) Ja onneksi itse tehdytkin on kelvannut, vähän jännitti, että tuliko liikaa itse väkästettyjä... Mulla kun tulee aika paljon tehtyä kaikenlaista, jota sitten kertyy nurkkiin ja komeroihin.. Sellasta se on, kun työ on harrastus ja harrastus on työ ;)

1 cup on noin 2,5 dl. Täällä on lisää tosta amerikkalaisten jännittävästä ( :roll: ) mittajärjestelmästä: http://en.wikipedia.org/wiki/Cup_(unit) Kuppikakkuja voi tehdä myös ihan tavallisella muffinssireseptillä (sellaisella joka ei paisu amerikkalaisittain, vaan jää meikäläisittäin suht hillityksi) ja siihen päälle voi sitten pursotella erilaisia kuorrutteita. Mää kaivelen sulle pari mun lempireseptiä vielä, en ehtinyt niitä kalenterin mukaan kirjoitella.

Marskin tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kyynelsilmä -95 » 17.12.12 23:54

Musta nuo itse tehdyt on ihan parhaimpia! [onni] Tulee ihan superhyvä mieli. Piti siivota huomenna, mutta päätinkin sen sijaan leipoa, eli sotkea lisää. Kyllä se mies taas siivoaa töistä tullessaan. :D
  • 0

Emo, kainalokananen (10/11) ja Tissitipunen (07/13)
Avatar
Kyynelsilmä -95
 
Viestit: 3682
Liittynyt: 09.11.11 17:46
Paikkakunta: Jns

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja TAROU!!! » 18.12.12 7:00

Tarou viimeinen luukkusi olisi lähtenyt eilen postiin mutta olen kadottanut osoitteesi! Laitatko pikaisesti sen emännälle eli Rautalangalle niin saan sen tänään postiin ja pääset availemaan sitä aattona :)

TAROU!!!
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja PENNIE! » 18.12.12 7:33

Niin ne laput, ne unohtuneet laput! [auts] Jos muistini pelaa oikeen, pitäisi teen olla kardemummateetä. :o)

pst. Vielä yksi paketti saattaa olla sellainen, jonka tunnistamisessa saatat kaivata minua, mutta muut luukut ovat varmasti ihan tunnistettavissa :D

PENNIE!
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pennie » 18.12.12 7:47

PENNIE! kirjoitti:Niin ne laput, ne unohtuneet laput! [auts] Jos muistini pelaa oikeen, pitäisi teen olla kardemummateetä. :o)

pst. Vielä yksi paketti saattaa olla sellainen, jonka tunnistamisessa saatat kaivata minua, mutta muut luukut ovat varmasti ihan tunnistettavissa :D


Ok, nuuhkinkin sitä äsken ja miedolta tuoksui joten kardemumma on ihan mahdollinen. Noh, maku kertoo sitten :mrgreen: Varmasti tykkään kuitenkin, koska olen teeholisti ;) Palailen asiaan taas jos (kun?) tulee kysymyksiä. Kivahan se on näinkin kommunikoida :o)
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Nindadan tonttu » 18.12.12 23:46

nindada kirjoitti:Mulle tuli mun tontun lempimaustetta, luomuna rosmariinia! Jee, mä tykkään tosi paljon kokeilla uusia mutten yleensä raaski ostaa ellen ole varma että pidän, joten tää oli nappiosuma.

Se kannattaa sitten murskata kunnolla (huhmare on pop). Tai no, itse aina vaan heitän sitä pataan, ja sitten syödessä kiroan, kun ei ne piikit mihinkään pehmene. :roll: Maku on kuitenkin mainio!

Haluaisin linkata tätän Ukkosmaineen Tyttöni Rosmariini -biisin, mutten löydä siitä kuin yhden ruokottoman huonon tallenteen Youtubesta. Laitetaan siis korvaukseksi samalta bändiltä muuta rakkauden discopoppia: http://www.youtube.com/watch?v=CAZjVeECzBY

Nindadan tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja nindada » 19.12.12 8:22

Hyvä kun mainitsit, kiitos! Olisin varmaan käyttänyt samoin ku timjamia eli suoraan vaan ruokaan :D Biisin kuuntelen myöhemmin kun lapselta voin keskittyä :o)
  • 0

nindada
 
Viestit: 15286
Liittynyt: 11.01.11 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Sateenkaaren tonttu » 19.12.12 12:38

Hei Sateenkaari!

Piparikoristeet ovat tosiaan itse tehtyjä (samoin aikaisempi saippua).

Vihjeeksi henkilöllisyydestäni siis, että askartelen, tuunaan ja tuserran paljon - mutten niin paljon kuin haluaisin!! :D

Sateenkaaren tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Satsan tonttuli » 19.12.12 16:54

Lumihiutaleet ovat ikkunoihin pistettäviä kuvia. Muista vain hinkata niitä seuraavana päivänä vielä kiinni ikkunaan, etteivät irtoa niinkuin meillä.

Satsan tonttuli
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja sis:in tonttunen » 20.12.12 10:17

Sis,
eiliset mantelit olivat kanelimanteleita :) Mukavaa on ollut lukea hehkutuksia,ehkä siis osuin tarpeeksi oikein kalenterin sisällön kanssa.

sis:in tonttunen
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa