JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja neuroticin tonttunen » 20.12.12 16:08

kirjoitin vahingossa väärään ketjuun vastauksen :oops: , se on nyt tuolla joululahjavaihto huhuiluketjussa.. :oops: :oops:

neuroticin tonttunen
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja nipsu » 20.12.12 16:10

Nipsun tonttu kirjoitti:Nipsu hoi!

Mauste ei ole omatekoinen, vaan Aaria-mausteiden valikoimasta. Tarkemmat tiedot löytyy ehkä tästä linkistä (jos se toimii ;) ) http://www.aaria.com/www/popupcard.php?id=203

Nyt mä vasta huomasin tämän :oops:

Tuo onkin mulle ihan uusi tuttavuus, mutta hyvään käyttöön on mauste päässyt. Olin ihan varma, että olit tehnyt seoksen itse :lol:

Kiitos sinulle ihanasta kalenterista :o) On ollut oikea aamujen ilopilkku availla luukkuja ja miten mahtavia ylläreitä kalenterista onkaan löytynyt [onni] Kuinkahan sitä taas oppii olemaan ilman kalenteriyllätyksiä. Onneksi on vielä muutama päivä jäljellä [onni]
  • 0

Avatar
nipsu
 
Viestit: 2706
Liittynyt: 27.04.09 9:51
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Marskin tonttu » 21.12.12 8:55

Marski:

Joo-o, vihajsin 9.päivän luukussa, että meidän perheeseen sattuu kahdet nimipäivät kalenterin aikana, toiset niistä oli silloin 9. päivä ja toiset 20. Juhlijoina minä ja esikoinen ;)

Marskin tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Nindadan tonttu » 21.12.12 10:43

nindada kirjoitti:Huomasin vasta äsken että eilisessä pähkina-pussissa oli ollut myös törkeen hyviä rusinoita. :D Vai oliko ne rusinoita vai jotain kuivattuja hedelmiä?

Juu, suuria vaaleita rusinoita olivat. Niitäkin myy Punnitse ja säästä, tietty. Se on vakkarikarkkikauppani. :P

Nindadan tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pennien tonttu » 21.12.12 10:46

Pennie!

23.luukku on laitettu matkaan eilen, koska tämä hajamielinen pää ei muistanut enemmin. :oops: Saattaa olla ettei se kerkeä täksi päiväksi, mutta toivotaan parasta. Pahoittelen, jos joudutkin odottamaan välipäiville.

Pennien tonttu
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pennie » 21.12.12 12:25

Itseasiassa se tuli tänään! Jee, kiitos! :o) :o)
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Taroun tonttuli » 21.12.12 22:45

Huopahelmistä, kiva kun tyttö tykkäsi :) Ne on itse tehty, ja ovat aika simppeleitä tehdäkin. Eli kaksi eriväristä huopa-arkkia päällekkäin. rullataan tiiviisti ja liimataan kuumaliimalla. Sitten vaan saksitaan "helmiksi".
Me on tehty noista ranne- ja kaulakoruja, eli lävistetään sivuttaissuunnassa se helmi neulan avulla, tulee ihan kivannäköisiä koruja lapsille :)

Taroun tonttuli
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Satsan tonttuli » 22.12.12 12:43

Risut oli gerpiileille ;)

Satsan tonttuli
 

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Heliosen tonttunen » 23.12.12 17:33

HELIOS

Se kummastelemasi puinen juttu on tehty pannunalukseksi, mutta mikäs sitä estää käyttämästä pikkuleikkuulautanakaan Aura-juuston alla :D

Mukavaa viime hetken joulun odotusta!

Tonttusi

Heliosen tonttunen
 

Edellinen

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa