YV:t ei tule perille

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

YV:t ei tule perille

ViestiKirjoittaja Jafuli » 03.09.12 10:45

Nyt on ainakin kaksi kertaa käynyt niin (viimeisen viikon aikana), että joku on lähettänyt mulle yv:n, mutta se ei ole tullut perille. Muuta kautta siis on vaan käynyt ilmi, että lähettäjälle kaikki on näyttänyt olevan ok, mutta mun päässä postia ei näy missään. Samaan aikaan kuitenkin muiden käyttäjien yv:t on tullu läpi eikä yv-lootakaan ole täynnä. Missä vika!?!
  • 0

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Avatar
Jafuli
 
Viestit: 7825
Liittynyt: 22.08.06 19:53
Paikkakunta: Espoo

Re: YV:t ei tule perille

ViestiKirjoittaja sirithrun » 03.09.12 20:17

Mulle on käynyt sama homma ainakin yhden viestin kanssa. Lähettäjä sanoi varmasti lähettäneensä, mutta mulla ei viestiä näy. Sen jälkeen on kuitenkin taas tullut ihan normaalisti viestejä. Nyt pelkään, että saattais olla muitakin viestejä hukkateillä.
  • 0

"Granny Weatherwax had never heard of psychiatry and would have had no truck with it even if she had. There are some arts too black even for a witch.”
Yksi 9/06 ja toinen 12/13.
Avatar
sirithrun
 
Viestit: 19504
Liittynyt: 22.08.06 13:47
Paikkakunta: Turku

Re: YV:t ei tule perille

ViestiKirjoittaja Estrella » 03.09.12 20:44

Jafuli kirjoitti:Nyt on ainakin kaksi kertaa käynyt niin (viimeisen viikon aikana), että joku on lähettänyt mulle yv:n, mutta se ei ole tullut perille. Muuta kautta siis on vaan käynyt ilmi, että lähettäjälle kaikki on näyttänyt olevan ok, mutta mun päässä postia ei näy missään. Samaan aikaan kuitenkin muiden käyttäjien yv:t on tullu läpi eikä yv-lootakaan ole täynnä. Missä vika!?!


Moi!

Outo juttu. Lähetin sulle muuten viestiä viikonloppusella. Ota yhteyttä jos tarvitset vielä lapselle keinuliinaa. Se on myös myynti-ilmoituksessani.
  • 0

Poika 5/11
Estrella
 
Viestit: 434
Liittynyt: 13.03.11 11:43
Paikkakunta: Espoo

Re: YV:t ei tule perille

ViestiKirjoittaja enuuna » 03.09.12 20:45

Näemmä oli mullekin jäänyt sitten yv saapumatta tänään.
  • 0

Elän, siis olen. Aika paljon muualla.
Avatar
enuuna
 
Viestit: 25165
Liittynyt: 22.08.06 12:05
Paikkakunta: Espoo

Re: YV:t ei tule perille

ViestiKirjoittaja Administrator » 03.09.12 20:59

Jos tänään on ollut noiden kanssa ongelmia, niin ne ovat voineet johtua tänään tekemistäni tietokantasäädöistä, mutta se ei tietysti kelpaa selitykseksi aiemmin olleisiin ongelmiin. Aika kinkkinen selvitettävä, mutta laittakaa toki jatkossakin ilmoitusta jos näyttää ettei yv:t tule perille.
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3282
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula

Re: YV:t ei tule perille

ViestiKirjoittaja Lyam » 03.09.12 21:12

Mulla nyt ilmeisesti (ainakin) pari sellaista keissiä, että yv lähetetty, ei tule perille eikä sitten myöskään näy lähtevissä eikä lähetetyissä. Yksi tällainen oli sysvyilmoittautuminen (eli ei tänään), minä vastaanottajana ja nyt sitten tänään oma viesti teki ilmeisesti samaisen tempun. Tämän päiväinen kyllä ajoittuu katkoksien aikoihin ja viestin lähetin tapatalkilla, eli ehkä menee sen piikkiin.
  • 0

mielikuvitusta 08/07, temperamenttia 3/09, sekä arvoitus 12/10
Avatar
Lyam
Bannattu
 
Viestit: 5739
Liittynyt: 04.02.08 14:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: YV:t ei tule perille

ViestiKirjoittaja Boyan » 04.09.12 9:20

Mun yksi sysvylle menevä viesti ei myöskään mennyt perille eikä viestin lähetys ajoittunut eiliselle.
  • 0

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Avatar
Boyan
 
Viestit: 9579
Liittynyt: 18.05.11 16:47
Paikkakunta: Helsinki


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa