Saako Näytä omat viestit -ketjua siivottua?

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Saako Näytä omat viestit -ketjua siivottua?

ViestiKirjoittaja nindada » 31.05.12 12:43

Mun mielestä ketjujen seuraaminen kirjanmerkkeinä tai seuraamalla ketjua on hankalia, kun niihin ei pääse (kai?) käsiksi heti etusivulta, joten käytän lähinnä tota Näytä omat viestit -linkkiä ja surffailen yleensä vain niissä ketjuissa jotka oon merkinnyt. Nyt yritän radikaalia ysvi-lakkoa ja tahtoisin vähentää ketjuista kaikki muut paitsi "pakolliset"; onnistuuko se? Jos olen kerran kirjoittanut johonkin ketjuun, näkyykö se tuossa listassa sit ikuisesti?

Mulle iski epätoivo ysvin kanssa, oon täällä ihan liikaa. [ol]
  • 0

nindada
 
Viestit: 15286
Liittynyt: 11.01.11 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Saako Näytä omat viestit -ketjua siivottua?

ViestiKirjoittaja RiaKat » 17.10.12 1:52

Nostan tän kysymyksen. Mie kans haluisin poistaa aika monta ketjua noiden seurattujen joukosta. Oisko sellasta ominaisuutta mahdollista pliis kehittää? Löytyis ne mielenkiintoisimmat nopeammin, eikä tulis tuhlattua aikaa niihin, jotka ei sittenkään niin kiinnostakaan.
  • 1

Linnunpoika 10/10, toinen tulossa 08/18 ja kaksi kissaa, Etämies hengessä mukana. :)
Avatar
RiaKat
 
Viestit: 526
Liittynyt: 18.04.12 3:06
Paikkakunta: Vesilahti

Re: Saako Näytä omat viestit -ketjua siivottua?

ViestiKirjoittaja helitku » 02.11.12 17:25

Jokaisessa ketjussa on "lopeta seuranta" -nappula (tai "seuraa aihetta", jos et sitä vielä seuraa), josta saa lopetettua (aloitettua) ketjun seuraamisen. Minulla tuo nappula on vasemmalla, aika ylhäällä, mutta voi olla muuallakin riippuen omista asetuksista.
  • 0

helitku
 
Viestit: 1304
Liittynyt: 29.12.06 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: Saako Näytä omat viestit -ketjua siivottua?

ViestiKirjoittaja nindada » 02.11.12 22:50

^ Tuo on ketjujen seuraamista, mä selaan ysviä aina vaan omien viestien kautta, eli tarkotin eri asiaa :) Mut on ilmeisesti näin et tälle asialle ei mitään voi tehdä..
  • 0

nindada
 
Viestit: 15286
Liittynyt: 11.01.11 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Saako Näytä omat viestit -ketjua siivottua?

ViestiKirjoittaja RiaKat » 03.11.12 7:14

^ Samaa miekin tarkoitin, eli sellaisia ketjuja, joihin on esim. kirjoittanut yhden viestin vuonna nakki, eikä sen koommin ole kiinnostanut, ja sitten se ketju keikkuu hamaan ikuisuuteen siinä "participated" -listalla, kun selaa ysviä luurilla. Ois kiva, jos sen listan vois siivota.
  • 0

Linnunpoika 10/10, toinen tulossa 08/18 ja kaksi kissaa, Etämies hengessä mukana. :)
Avatar
RiaKat
 
Viestit: 526
Liittynyt: 18.04.12 3:06
Paikkakunta: Vesilahti

Re: Saako Näytä omat viestit -ketjua siivottua?

ViestiKirjoittaja helitku » 03.11.12 8:56

Anteeksi, luin hieman huolimattomasti. Jos seuraatte "omat viestit"-listoja, niin eihän ne omat viestit tosiaan minnekään poistu. Siksi minusta "seuratut"-listaus on paljon parempi. Sinne voi varmaan laittaa suoran linkin itselle selaimensa kirjanmerkkeihin, niin ei tarvitse klikkaille usean mutkan kautta.
  • 0

helitku
 
Viestit: 1304
Liittynyt: 29.12.06 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: Saako Näytä omat viestit -ketjua siivottua?

ViestiKirjoittaja nindada » 03.11.12 15:08

Puhelimella kun ysvää ni kirjanmerkit ei oo näppärä keino surffata. :|
  • 0

nindada
 
Viestit: 15286
Liittynyt: 11.01.11 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Saako Näytä omat viestit -ketjua siivottua?

ViestiKirjoittaja Hugoliina2 » 11.09.13 18:32

Tämä nyt ei oo varsinaisesti sama ongelma, mutta mulla ei omat viestit taida päivttyä. Omien viestien määrä ei nouse lainkaan vaikka täälä kirjottelen! :?
  • 0

Avatar
Hugoliina2
 
Viestit: 95
Liittynyt: 17.04.13 10:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Saako Näytä omat viestit -ketjua siivottua?

ViestiKirjoittaja Lillukka_ » 21.09.13 20:00

Jos kirjoittelee paljon kirppisosioihin niin viestimäärät saattaa pomppia kun kirppisosiota siivotaan, mutta muuten en oo kuullut/huomannut viestimäärissä ongelmia.
  • 0

Avatar
Lillukka_
 
Viestit: 15923
Liittynyt: 22.08.06 15:44
Paikkakunta: Lappeenranta


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa