salasanan palautusviesti ei toimi?

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

salasanan palautusviesti ei toimi?

ViestiKirjoittaja paappunan...äiti » 15.04.12 20:27

Help! Mulla on ilmeisesti unohtunut ysvin tunnus; yleensä kirjautuu automaattisesti mutta nyt oli heivannut pihalle eikä mikään kokeilemani tunnus toimi. Kone sanoo että automaattinen salasanan palautusviesti on lähetetty gmail-osoitteeseeni, mutta sitä ei näy?? (ei myöskään gmailin spamissä). Missäköhän vika? Ja ennen muuta, voisiko joku armollisesti kertoa ysvinati-ketjussa ellanmammalle että tässä on syy etten ole päässyt maksamaan liinaani..! Anteeksi! (Laitan heti tämän viestin perään parille reaalimaailmassa tutulle ysv-kaverille viestin että kysyisivät ellanmammalta maksutiedot vielä s-postitse, älyvälkky välähti vasta nyt että niinhän se onnistuu vaikken ysville sisään pääsisikään..) (oikea tunnukseni siis paappunan_äiti)

paappunan...äiti
 

Re: salasanan palautusviesti ei toimi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.04.12 20:29

en tiedä onnistuisiko tämä näin, mutta koetanpa: jos se on teknisesti mahdollista, voisko admin katsoa mun tiedoista sen gmail-s-postiosoitteeni, ja vaihtaa sen niin että lisäisi etu- ja sukunimen väliin pisteen ja muuttaa lopun muotoon @helsinki.fi, ja sitten vielä lähettää siihen osoitteeseen tilinpalauttamistiedot..?

Vieras
 

Re: salasanan palautusviesti ei toimi?

ViestiKirjoittaja Javealin » 15.04.12 20:33

Sattuipa sopivasti tämä viesti heti silmään. Laitan maksutiedot sähköpostiisi huomenna, olen itsekin ilman nettiä tämän viikonlopun.
  • 0

E 9/09 ja O 1/14

Yksikin on paljon vähässä
ja kuitenkaan kenelläkään ei väliä.

(Paula Vesala: Lähden)
Avatar
Javealin
 
Viestit: 3009
Liittynyt: 10.01.10 18:47
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: salasanan palautusviesti ei toimi?

ViestiKirjoittaja Administrator » 15.04.12 21:45

Aika outo juttu. Vaihdoin nyt sähköpostiosoitteesi.
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3282
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa