Sysvy 13 huhuiluketju!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Lyam » 25.06.12 15:06

Lyam:n sysvy kirjoitti:Lyam
Paketti on vihdoin pakattu. Kesti tosi kauan keksiä sopiva teema. Toivottavasti on nyt mieluinen. Ainut ongelma on postittaminen. Olen seuraavat 1,5 viikkoa kiinni työtehtävissä 12t päivä. Toivottavasti mies ehtisi postiin joku päivä.
Ps, Mietin kovasti olisiko linnunpönttö tai puutarhaliikkeen lahjakortti ollut mieluinen...

Nyt vasta tämän huomasin! Älä stressaa, ymmärrän hyvin :o), omakin elämä tuntuu kaaokselta vaikka en edes vielä ole töissä...
  • 0

mielikuvitusta 08/07, temperamenttia 3/09, sekä arvoitus 12/10
Avatar
Lyam
Bannattu
 
Viestit: 5739
Liittynyt: 04.02.08 14:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Pennie » 25.06.12 15:31

Pennien sysvy kirjoitti:Pennie!

Makaan kotona sairaana, mutta koitan päästä huomenna postittamaan pakettisi :oops:
Malta siis vielä hetki!

t.Sysvysi


Paranemisia, ihana sysvyni [hali]
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja sofiannan sysvy » 26.06.12 12:20

Sofianna!

Olemme olleet 3vk reissussa sukulaisilla,pakettisi on perjaatteessa kasassa ja koitan saada sen tänään postiin. Toivottavasti sen on mieluinen, tarkkaileppa siis postia. Tutulla kääreellä varustettu pakettisi on toivon mukaan perillä ylihuomenna :)

sofiannan sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Fanny M:n salarakas » 26.06.12 12:40

Sinne läks viimeinen paketti, tai ainakin käskin työkaverin kiikuttaa sen laatikkoon. Jos ei tule perille, niin käynnistän etsinnät.

Fanny M:n salarakas
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kenzabon sysvy » 26.06.12 16:18

Kenzabo, sinulle on postia tulossa :)

Kenzabon sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Carenan sysvypysvy » 26.06.12 16:48

Hei Carena!

Pakettisi myöhästyy taas vähän mutta on kyllä tulossa. Anteeksi kamalasti! :oops:

Carenan sysvypysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Pastiksen sysvy » 27.06.12 17:23

tiedottaa, että sinulle on postia matkalla!

Pastiksen sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja TAROUN sysvy » 27.06.12 18:12

Ylläri kotiovella, ellet ole huomannut :o) !

TAROUN sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajon sysvy » 27.06.12 19:32

TAROUN sysvy kirjoitti:Ylläri kotiovella, ellet ole huomannut :o) !


Samaa olin tulossa sanomaan KUUNKAJOLLE! Toivottavasti eilen klo 22 toimitettu paketti on löydetty ovelta :D

Kuunkajon sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Sirithrunin sysvy » 27.06.12 20:24

Juttuja matkalla! :D

Yksi juttu on sitten lapsen kanssa yhdessä käytettäväksi, toivottavasti tuo iloa kesäpäivään! Jos ei tuota tulosta, niin sitten ainakin retken muodossa. :D

Sirithrunin sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Nuppu04:n sysvy » 29.06.12 8:49

Heissa Nuppu!

Paketistasi unohtui kokonaan saatekirje :oops: . En tiedä huomaatko mitään teemaa, mutta ajatuksena on kesän herkut, eli grillaukseen ja muuhun sekä touhuillessa tulevat pienet naarmut :)

Nuppu04:n sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Bombus » 30.06.12 20:42

Hei Sysvyni,
en tiedä oletko lähettänyt minulle kesäkuussa mitään, kun en ole kotona tosiaan juuri ollut (sait varmaan emännältä viestin) eikä mies ainakaan ole ilmoittanut saapuneesta lähetyksestä. Jos siis kirjeen pitäisi olla jo kuitattuna ja perillä, ilmoitathan siitä emännän kautta minulle niin voin alkaa kyselemään mieheltä tarkemmin! Ja jos et ole mitään lähettänyt, niin minua ei haittaa vaikkei postia ole vielä kuulunutkaan. :) Ei siis mitään hätää! Mutta aloin vaan miettimään, että kuukausi alkaa olla lopussa ja pelästyin, että jos lähetys on hukkunut jonnekin niin tosi kurjaa. :|
  • 0

http://kirjavakimalainen.blogspot.fi/
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Avatar
Bombus
 
Viestit: 10000
Liittynyt: 26.08.06 20:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Bombuksen sysvy » 30.06.12 21:22

Bombus kirjoitti:Hei Sysvyni,
en tiedä oletko lähettänyt minulle kesäkuussa mitään, kun en ole kotona tosiaan juuri ollut (sait varmaan emännältä viestin) eikä mies ainakaan ole ilmoittanut saapuneesta lähetyksestä. Jos siis kirjeen pitäisi olla jo kuitattuna ja perillä, ilmoitathan siitä emännän kautta minulle niin voin alkaa kyselemään mieheltä tarkemmin! Ja jos et ole mitään lähettänyt, niin minua ei haittaa vaikkei postia ole vielä kuulunutkaan. :) Ei siis mitään hätää! Mutta aloin vaan miettimään, että kuukausi alkaa olla lopussa ja pelästyin, että jos lähetys on hukkunut jonnekin niin tosi kurjaa. :|


Hei,

Laitoin emännän kauttakin viestiä, eli maanantaina on lähtenyt kirje matkaan jonka olisi pitänyt olla viimeistään keskiviikkona perillä :)

Bombuksen sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Bombus » 30.06.12 21:27

Ok, voipi olla ettei ole mies sitten vaan muistanut sanoa siitä. :) Kiitos tiedosta, kyselen siltä heti huomenissa ja kun ensi viikolla nähdään, se voi tuoda kirjeen minulle. Jännittää!!! :o)
  • 0

http://kirjavakimalainen.blogspot.fi/
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Avatar
Bombus
 
Viestit: 10000
Liittynyt: 26.08.06 20:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Carenan sysvy » 10.07.12 13:36

CARENA!!

Postia viimein tulossa. Pitäisi huomenna olla perillä! :)

Carenan sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa