Sysvy 13 huhuiluketju!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja pastis » 13.04.12 11:27

Huhuu! Onko utsittavaa sysvyltä? Kysele täällä. :)
  • 0

Tiedänköhän tästäkään aiheesta
En, voin vain ihmetellä
Avatar
pastis
Bannattu
 
Viestit: 913
Liittynyt: 14.09.09 8:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Lave83: sysvy » 13.04.12 11:30

Moiiiii!!!!

Kiitos esittelystä, oli aika kattava. Kuitenkin kysyisin seuraavaa:
- jalkojen koot?
- käytätkö itse ketoja? Siteitä, talouspaperia, rättejä?
- lempi vuodenaikasi?
- tykkäätkö tai tykätäänkö teillä Muumeista?

Lisää tulee kunhan muistan mitä pitikään ksyä 8)

Lave83: sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja *OA*:n sysvyppeli » 13.04.12 11:42

Moikka,

Onko sinulla ruoka-aineallergiota tai -inhohkkeja, käytätkö superfoodeja, millä herkuttelet (vai herkutteletko ollenkaan)? Käytätkö "sokerinkorvikkeita" kuten steviaa? Uskaltaako pakettiin laittaa jotain pientä hyvää, vai pidättäydytäänkö tiukassa painonpudotuslinjassa? :)

Mitä lehtiä sinulle tulee? Tarvitsetko jotain harrastuksiisi liittyviä välineitä tai tarvikkeita, vai onko kaikkea jo riittämiin? Mitä aiot tehdä kesällä?

Vaikka teet käsitöitä itse, onko silti kiva saada jotain sinulle tai perheelle tehtyä valmiina, vai ottaisitko mielummin materiaalit ja tekisit itse?

Pienimutoinen kyselytulva näin alkuun :lol:

*OA*:n sysvyppeli
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja *OA* » 13.04.12 11:58

*OA*:n sysvyppeli kirjoitti:Moikka,

Onko sinulla ruoka-aineallergiota tai -inhohkkeja, käytätkö superfoodeja, millä herkuttelet (vai herkutteletko ollenkaan)? Käytätkö "sokerinkorvikkeita" kuten steviaa? Uskaltaako pakettiin laittaa jotain pientä hyvää, vai pidättäydytäänkö tiukassa painonpudotuslinjassa? :)

Mitä lehtiä sinulle tulee? Tarvitsetko jotain harrastuksiisi liittyviä välineitä tai tarvikkeita, vai onko kaikkea jo riittämiin? Mitä aiot tehdä kesällä?

Vaikka teet käsitöitä itse, onko silti kiva saada jotain sinulle tai perheelle tehtyä valmiina, vai ottaisitko mielummin materiaalit ja tekisit itse?

Pienimutoinen kyselytulva näin alkuun :lol:

Mua on heti kaivattu [onni]

Pari ruoka-aineallergiaa on mutta ne on tuoreiden kohdalla ja epäilen ettet kuitenkaan lähettäisi paketissa mm tuoreita porkkanoita :lol: Onnellisesti olen päässyt raskaus ja imetysaikana eroon pähkinä ja manteliallergiasta mutta en tietenkään vielä osaa syödä noita sellaisena vaan ruoan (suklaan) seassa. Pakettiin uskaltaa laittaa herkkuja, olen saannut itsehillintää kerättyä enkä tuhoa enään heti kaikkea makeaa. Makeutuksena meillä on käytetty ihan sokeria ja hunajaa jos johonkin on tarvittu, superfoodit ei ole hallussa enkä taida edes nyt äkkiseltään tietää mitä niihin kuuluu :oops: Herkuttelen kyllä, tumma suklaa ja hedelmäkarkit on herkkujani ja sellaisia myös mihin mies ei koske ;)

Meille tulee tällä hetkellä vain Avotakka, tykkään lukea kaikkea joista saa vinkkejä sisustamiseen taikka joissa on ohjeita käsitöihin/tsi sisustusjuttuihin. Kaavat on ihania, niitä otan mielelläni vastaan niin aikuiselle naiselle taikka lapsille, ja miksei vaikka miehellekkin. Jos noita innostut piirtämään niin kysele kokoja ihmeessä. Meidän kesä on vielä pahasti kesken, se on todennäköisesti viimeinen kesä kotona lasten kanssa. Loppukesästä on vasta kesäloma miehellä joten hengaillaan lasten kanssa puistoissa ja pihalla mahdollisemman paljon tehden hiekkakakkuja ja keräten syksyä varten luonnon askartelutarvikkeita. Tarvikkeista, paljonhan niitä on jo mutta onko niitä koskaan liikaa? :lol:

Jostain syystä en osaa tehdä itselleni mitään, teen lapsille vaatteita ja asusteita, leluja yms mutta itselleni olen ommellut yhden ainoan topin ja siinä se. Joten mielelläni vaikka jotain valmista itselleni.. (puikkopussi on edelleen tekemättä, tätä olen suunitellut marraskuusta lähtien mutta aina on mennyt lasten jutut edelle)
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18044
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Jafulin sysse! » 13.04.12 12:10

Moi Jafuli!

Tässä olisi lista, jos voisit poistaa siitä niin että jäljelle jää vain asiat joista tykkäät

Poro
Kuivatut yrtit
Rucola
Jalkahoito
Englanninkieliset lehdet
Perhepotretti-hääkuvat
Retrot hääkuvat
Huovutus
Leivonta
Lukeminen
Runot
Ajatelmat
Unisex
Luomu
Reilu
Mustikka
Maca
Kehitysmaat
Lasikorut
Jamie Oliver
Juustokumina
Teeleivät
Villa
Merinovilla
Kasvojenhoito
Lastenpaketti
Herkkupaketti
Vauvapaketti

saa kommentoida myös, mä en voi kysellä tarkemmin etten paljasta mitään.

Jafulin sysse!
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajon sysvy » 13.04.12 19:11

Kuunkajo!

Mitä odotat eniten keväässä? Entä kesässä? Mitä teette mieluiten viikonloppuisin jos olette vapaalla? Oletko raksaleski vai teetättekö ulkopuolisella enemmän? Tuleeko sinulle jotain lehtiä ja jos niin mitä? Pidätkö ruoanlaitosta vai onko se välttämätön pakko? Entä leivonta? Askarteletko? Onko kaunis ja lempeä vai tyylikäs ja sähäkkä enemmän mieleen? Käytkö kirppareilla ja jos niin millaisia asioita tarttuu useimmiten mukaan? Saako paketeissa olla mahdollisesti jotain kierrätettyä? Millaista kosmetiikkaa käytät? :D

Kuunkajon sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja irQ:n sysvy » 13.04.12 19:38

Muutamia kyssäreitä irQ:lle:

Saako paketeista löytyä jotain kierrätettyä, esim kirppikseltä löydettyä?
Teetkö käsitöitä? (ompelu, virkkaus, neulominen, askartelu, puutyöt...)
Miten herkuttelet?
Miten teillä vietetään vappua?
Mitä lehtiä teille tulee tai mitä tykkäisit lukea?

irQ:n sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja aapan sysvy » 13.04.12 20:22

Aappa! Mikä ompelukone sulla on? Mitä kaikkea olet haaveillut sillä ompelevasi? Onko sulla muna-allergiaa, kun olet leiponut munattomia leipomuksia? Kestovaippaillaanko teillä? Mihin käyttäisit aikasi, jos toukokuussa joka viikolla sulla olis yks päivä aikaa tehdä ihan mitä haluat?

Mitä sä et missään nimessä halua sysvyltäsi saada?

aapan sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja sofiannan sysvy » 13.04.12 20:25

Heipä hei sofianna [hei]

Kerrot että tykkään retroista ja vanhanaikaisista asioista, onko joku tietty vuosikymmen suosikkisi? Keräätkö jotain tiettyä asiaa johon saisi mahdollista lähettää täydennystä?
Oletko minä vuonna syntynyt? Tämän tiedon voit tahtoessasi myös välittää emännän kautta, ei ole pakko jos et tahdo. Tiedän ettei naiselta saisi kysyä ikään liittyviä juttuja :oops:

sofiannan sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Jade Jalokivi » 14.04.12 7:22

Merkkaan ketjun itselleni :)
  • 0

Team Maho & Latvasta Laho, intensiivi-ipanat 2/11 & 8/16 sekä kahdeksan pienen pientä suurta menetystä matkan varrella.

Remonttipäiväkirja
Avatar
Jade Jalokivi
 
Viestit: 10443
Liittynyt: 10.04.11 18:26
Paikkakunta: Keskiluokan kehto

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja pantteriina » 14.04.12 8:02

Merkkaan :o)
  • 0

Tytöt 10/06 ja 02/09
Avatar
pantteriina
 
Viestit: 546
Liittynyt: 01.05.08 20:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja carena » 14.04.12 8:06

Merkkaus :)
  • 0

tyttö '03 & poika '13
Avatar
carena
Bannattu
 
Viestit: 654
Liittynyt: 10.11.11 11:55
Paikkakunta: pirkanmaa

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja neurotic » 14.04.12 8:09

Samoin :)
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
Avatar
neurotic
 
Viestit: 3474
Liittynyt: 20.10.10 12:43
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja lave83 » 14.04.12 9:21

Olin tulossa merkkaamaan ketjun, mutta ei tarvinukkaa ku mua oli huhuiltu. [onni]

Pikkuhiljaa se esittely on muuttunut kattavammaksi, kun olen useampaan sysvyyn osallistunut ja lisännyt ja päivittänyt esittelyä joka kerta. Mutta noihin kysymyksiin.. Mun jalka on 39, miehen 40, tytön n. 29 tai 30, poikien 29, 26, 22. Voin mittailla jalat vielä jos haluat/tarvit senttimitat. Ja kestovaippoja ei nyt käytetä kun hoidossa olisivat niin hankalat, eikä oikein ehdi pesemään. Käytän Kuukuppia, mutta samalla kestositeitä, (vuodan reilusti, että imukykyisille siteille olisi ainakin käyttöä öisin). Kangastalouspaperia käytetään ja niitä ei ole tarpeeksi, ja keittiörätit on pääosin bambua, mikrokuitua mun kädet ei kestä. Lempivuoden aikani on varmaan kesä, tai ehkä alkukesä, ei saa liian kuuma olla.. :) Vesisateesta en tykkää. Itse en erityisemmin tykkää muumeista, tai öö en mä tiiä. On ne ihan kivoja, mut riippuu vähän missä niitä on. Esim. astiat ja lasten lelut menee, mut vaatteissa en niin muumeista välitä. Lapset ei oo erityisemmin muumi-faneja mutta tykkäävät kyllä muumeista. Muumi-videoita meillä ei katsota, lapset on tähän mennessä pelänneet/jännittäneet niitä, en tiedä mistä se johtuu, musiikista kai... :shock: Tässäpä näihin kysymyksiin vastaukset :o) Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä posti tuo tullessaan. :) Ja kysymyksiin vastaan mielellään, ne lisäävät vaan jännitystä pakettien sisällöstä. :lol:
  • 0

lave83
 
Viestit: 309
Liittynyt: 07.12.07 18:33
Paikkakunta: Raasepori/Pohja

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Jafuli » 14.04.12 13:06

Iik! Mua on huhuiltu! :shock: :lol:

Ihan superjees:
Rucola - rakastan, rakastan, rakastan. Nam!
Englanninkieliset lehdet - luen paljon sekä lehtiä että romaaneja englanniksi
Perhepotretti-hääkuvat ja retrot hääkuvat - Näihin molempiin pätee ihan sama juttu, kaikki hääkuvat on ihania. [onni]
Kuivatut yrtit - kaikki yrtit on ihania. [onni] Etenkin persiljaa, timjamia ja meiramia tulee tungettua kuivattunakin yhteen jos toiseenkin ruokaan.
Leivonta - kunhan vaan aikaa on, niin leivon oikein mielelläni. Täytekakkujen kanssa mä oon vähän käsi, mutta kaikki muu oikeastaan menee. Piirakat, juustokakut, muffarit, pullat, keksit, leivät...
Lukeminen - romaanit ja lehdet menee molemmilla kotimaisilla ja englanniksi ja olen aina lukenut niin paljon kuin vain ehdin. Aiemmin saattoi mennä monta kirjaa viikossa (ihan laidasta laitaan eli dekkareista Kaari Utrio -hömppään jne), mutta nyt tämä arjen pyörittäminen on vähän verottanut tahtia. Luen silti aina kuin vain ehdin ja vapaahetkenä tartunkin mieluiten kirjaan tai puikkoihin, mutta tv:tä en sitten katsokaan juuri ollenkaan.
Unisex - sekä väreissä että malleissa mieluummin unisex, kuin pinkki prinsessahörhellys ja tämä pätee kyllä sekä lasten vaatteisiin että omiinkin. :lol:
Luomu ja reilu - molemmat erittäin pop!
Mustikka - vadelman lisäksi yksi mun suosikkimarjoista
Villa ja merinovilla - Kaikki luonnonmateriaalit on ihania ja mikä tahansa pehmoinen villa hakkaa kyllä viileän puuvillankin ihan mennen tullen. Kaiken villaisen suhteen olen tosiaan ihan suurkuluttaja ja musta on ihana hamstrata kotiin pehmoisia villalankoja seuraavia projekteja odottamaan. Villasukat, villatakit, villapipot, lapaset... Aah! [onni]
Jamie Oliver - Tykkään sen tavasta laittaa ruokaa ja mulla on jotain sen keittokirjojakin tuolla hyllyssä. Yksinkertaista, mutta maistuvaa ruokaa, paljon yrttejä ja puhtaita raaka-aineita, joita ei pilata liialla kikkailulla. Tykkään!
Teeleivät - Saako tätä edes sanoa, kun karppaus on nykyään niin pop, mutta olen kyllä napostelun ja viljatuotteiden suuri ystävä. :oops: Varsinkin kaikki kahvin tai teen kanssa nautittava pikkusyöminen on siis mieleen ja niillähän voi oikein kätevästi korvata niitä kokonaisia aterioitakin. :roll: :oops: :lol:
Kasvojenhoito - myönnän olevani tässä liian laiska, enkä jaksa aina pelata silmänympärysvoiteiden ja muiden spessujuttujen kanssa, mutta se ei silti tarkoita sitä ettenkö siitä hypeltämisestä pitäisi. Kaikenlaiset hemmottelujutskat on oikeasti ihania, kuorinnat ja naamiot ja... [onni]
Lastenpaketti, herkkupaketti, vauvapaketti - Kaikki käy. :D

Varauksella:
Poro - ei oo elävänä erityisen läheinen (tyyliin mun "toteemieläin" tms) ja lihoinakin vähän siinä ja siinä, koska viime kesänä sain Signen imetysdieetin takia yliannostuksen poroa ja saksanhirveä. No kuivattu poronliha on kyllä aivan mielettömän herkkua, mutta käristyksissä yms on vähän "toipumisaika" vielä meneillään. :lol:
Jalkahoito - Tämän suhteen olen valitettavasti vielä laiskempi kuin kasvojenhoidon suhteen. :oops:
Huovutus - Mä tykkään kyllä huovutetuista tuotteista, mutta en ole itse tainnut koskaan huovuttaa.
Runot - Ei jaksa keskittyä ja filosofoida. :oops:
Ajatelmat - Tykkään, mutta valikoiden. Tylyt, sarkastiset ja ironiset aforismit on kivoja, mutta mitään liirumlaarumia ja "pilven takana paistaa varmaankin aurinko" -tyyliä en oikein jaksa. :lol:
Maca - En ole koskaan maistanut, kuten en varmaan mitään muutakaan superfoodseja... [what] Vai lasketaanko kaakaonibsit superfoodiksi? Ne on kyllä hyviä. :lol:
Kehitysmaat - Voiko kehitysmaista tykätä? Tai siis tarkoitan, että olen kyllä kiinnostunut kehitysmaiden tilanteesta, huolestunut ihmisten kärsimyksistä ja kiinnostunut siitä miten kehitysmaissa elävien ihmisten tilannetta voitaisiin parantaa, mutta mikään asiantuntija en kyllä ole.
Lasikorut - Mä olen aika huono käyttämään koruja. Tai siis mulla on mieheltä huomenlahjaksi saatu valkokultainen rubiinikoristeinen ortodoksiristi aina kaulassa ja korvissa mieheltä lahjaksi saadut valkokultaiset rubiininapit + ranneketju ja kihla- + vihkisormukset, mutta sellaista koruilla "asustamista" mä en oikein osaa. :oops: Mulla on aina vaan samat korut. :roll:
Juustokumina - Ei mulla varsinaisesti ole mitään juustokuminaa vastaan, mutta sitä vaan ei ole tullut hirveästi käytettyä. Ehkä jos olis joku tosi herkullinen resepti, niin sitten. :D

Ihan ot: Vitsit mä muuten rakastan listoja, ku niitten tekeminen ja lukeminen on vaan niin ihanaa. [onni]
  • 0

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Avatar
Jafuli
 
Viestit: 7825
Liittynyt: 22.08.06 19:53
Paikkakunta: Espoo

Seuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa