Sysvy 13 huhuiluketju!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Vattu1:n sysvy » 09.06.12 9:56

Hei Vattu1!

En valitettavasti ehtinyt vielä eilen postiin, mutta maanantaina lähtee paketti matkaan, joten odottelehan sysvypostia ensi viikolla! :o)

Vattu1:n sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja PullaKanan sysvypysvy » 09.06.12 10:53

Pullakana,
pahoittelen unohdin jo paketoimani lähetyksesi kotiin kun lähdimme lomalle, joten joudut valitettavasti odottelemaan lähetystä vielä kuun loppuun (vaikka olikin jo valmiina lähetettäväksi) :(

PullaKanan sysvypysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja irQ:n sysvy » 13.06.12 21:04

Tarkkaile postiasi, paketti lähtee huomenna matkaan :)

irQ:n sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajon sysvy » 14.06.12 15:37

Kuunkajo hohoi!

Ihanaa alkanutta kesää! Sysvypakettisi on valmis ja odottaa toimitusta. Suunnittelen "kuriiripalvelua". Oletteko vielä kotioloissa vai jo lomilla? Kuriiri saattaa taas jättää oven eteen paketin, jos ok? Toimitus olisi nyt viikonloppuna tai ensi viikolla. :D

Kuunkajon sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja joku sysvy vaan » 14.06.12 18:26

jonkun sysvylle on lähdössä paketti ihanaa erikoisherkkua mmmmmmmmmm (om nom nom :wink: ), esteettistä nautintoa ja uusia makuja. Sovitaanko vaikka niin, että kun saat paketin (piirrän siihen sydämen niin tunnistat) niin älä avaa heti vaan seuraavana aamuna (tai no. iltana) kun saat olla rauhassa joko yksin tai hyvässä aikuisseurassa vaikka partsilla tai pihalla. Se on sellaisen hetken paketti.

joku sysvy vaan
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja *O&A*:n sysvyppeli » 14.06.12 22:18

Hei taas :)

Toivottavasti kesä on ollut mukava tähän asti! Viimeistelen tässä viimeistä pakettia ja tuli mieleen, että tarvitsetko koulua varten jotain erikoisjuttuja? Onko sinulla jo uusinta Kotivinkin 101 ideaa -lehteä? Onko erikoistoiveita tai ylipäätään mitään kommentteja? :)

*O&A*:n sysvyppeli
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja aappa » 15.06.12 10:04

Voi ei, sori en ollut ollenkaan huomannut että minua oltiin huhuiltu! Anteeksi!

-En ole päiväkirjaihminen, mutta skräppäystä olen joskus harrastanut ja nytkin välillä suunnittelen että pitäisi tehdä jotain.. Vauvakirja on luvattoman huonolla hoidolla.
-Olen kotoisin muulta paikkakunnalta, mutta olen asunut täällä jo yli kymmenen vuotta. Tosin osittain nykyisin kotipaikkakunnan tuntemus on heikkoa
-En mökkeile, kun ei ole mökkiä. Appivanhempien mökillä käydään ehkä kerran kesässä ja mun vanhempien luonna maalla jokunen kerta. Vietän siis kesän kaupungissa, mutta ei sekään huono vaihtoehto ole kun asuu järven rannalla
-Taloudessamme ei ole (vielä) Applen tuotteita
-Lempi sarjani taitaa olla täydelliset naiset, muutenkin katselen paljon hömppää, tosin säännöllinen seuraaminen on vähän haastavaa nykyisin
-Musiikin suhteen olen kaikkiruokainen
-Lapsi pitää nyt vaatteita kokoa 80. On aika sirpukka, eli monet vaatteet tosi leveitä, mutta pituus jää helposti lyhyeksi, etenkin selästä.
-Ruoka; olen oikeasti aika kaikkiruokainen. Tykkään paljon mausteisista ruuista ja etenkin chilistä.

Vieras kirjoitti:
Aapan sysvypysvymysvy kirjoitti:Aappa!

Muutama kysymys viimeisen postituksen avuksi (eikä toki tartte vastata kaikkiin jos ei halua paljastaa liikaa itestään, mutta mä olen utelias):

- Oletko päiväkirja/vauvakirja/skräppäyshenkinen ihminen?
- Oletko kotoisin jostain muualta ts. onko paikkakuntasi sinulle miten tuttu?
- Mökkeilettekö tai miten vietätte kesää?
- Onko taloudessanne Applen tuotteita?
- Mikä on lempi-TV-sarjasi?
- Millaisesta musiikista pidät?
- Mitä vaatekokoa lapsesi nyt pitää?

kiitos ja kuittaus,
sysvyisesi :)


Lisäys. Mikä on lempi- ja inhokki-ruoka-aineesi?
  • 0

1+1=3
Avatar
aappa
 
Viestit: 1568
Liittynyt: 30.05.11 7:53
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kenzabon sysvy » 15.06.12 11:50

Kenzabo, sitä osoitetta olisin vailla :)

Kenzabon sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 15.06.12 13:27

Kääk! Mua oli huhuiltu.
Loma on vasta heinäkuussa. Viikonloppu ollaan mökillä. Sunnuntai-iltana kotiudutaan johonkin aikaan. Voi jättää terassille esim. niihin puisiin laatikoihin, mutta kannattaa huomioida, että ilta-aurinko porottaa siihen terassille.
Ensi vkolla eli vko 25 ollaan kotosalla.
*pomppii ylös alas jännityksestä*
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1729
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja *OA* » 15.06.12 15:43

*O&A*:n sysvyppeli kirjoitti:Hei taas :)

Toivottavasti kesä on ollut mukava tähän asti! Viimeistelen tässä viimeistä pakettia ja tuli mieleen, että tarvitsetko koulua varten jotain erikoisjuttuja? Onko sinulla jo uusinta Kotivinkin 101 ideaa -lehteä? Onko erikoistoiveita tai ylipäätään mitään kommentteja? :)

Kiitos, kesä on ollut oikein onnistunut tähän asti. Toivottavasti myös sinulla sysvyseni :)
Uusinta Kotivinkin 101 ideaa ei ole, olen sitä pikaseen selannut kyllä huoltiksella kun oli ruokatauko menomatkalla Alavudelle, ihan hyvältä se kyllä vaikutti taas niinkuin aina. Joku vastaava askartelulehtikin käy hyvin, niitä selailin kun etsin serkulleni mielenkohotuspakettiin täytettä ja niissä kaikissa oli kanssa kaikkea kivaa pikku näperrystä ohjeineen.
Kaksi edellistä lähetystä on ollut kyllä niin onnistuneita että uskon kolmannenkin olevan, innolla odotan taas [onni]
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18049
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajon sysvy » 16.06.12 8:42

Kuunkajo kirjoitti:*pomppii ylös alas jännityksestä*


8) Saat olla vielä jännityksessä, koska en osaa antaa tarkkaa tietoa, milloin kuriirini ehtii paketin toimittamaan (ei valitettavasti ainakaan tänä viikonloppuna). Toivottavasti on sitten odotusten arvoinen :)

Kuunkajon sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja kenzabo » 16.06.12 16:09

*
  • 0

Viimeksi muokannut kenzabo päivämäärä 02.10.12 9:43, muokattu yhteensä 1 kerran
ihana kolmikko 11/08, 01/11 ja 07/13
kenzabo
 
Viestit: 6292
Liittynyt: 10.12.10 12:55
Paikkakunta: suomessa taas

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Silkkiksen sysvy » 18.06.12 15:46

Silkkiiiis!! JUHUU!!

Ei mulla muuta kuin että tänään lähti postia sinulle!

:o)

Silkkiksen sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja sinirin sysvy » 18.06.12 15:50

Hei siniri!
Tykkäätkö leipoa? Mites, maistuuko ruoanlaitto? :)

sinirin sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja *O&A*:n sysvyppeli » 20.06.12 19:20

Hellurei! Nyt on paketti lähtökuopissa, vaan en tiedä että minne! :) Oletteko kotosalla ensi viikolla vai laitetaanko paketti tulemaan kesälomanviettopaikkaan? Ajattelin saada paketin postiin vielä tällä viikolla, eli varmaan saapuu sinulle ensi viikon alkupuolella. Mitään pilaantuvaa paketissa ei kylläkään ole, että jos haluat, voin sen joka tapauksessa laittaa tulemaan kotiosoitteeseen?

*O&A*:n sysvyppeli
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 70 vierailijaa