Sysvy 13 huhuiluketju!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kenzabon sysvy » 23.04.12 14:22

Ai niin, piti vielä kysyä että kirjoitetaanko sinun etunimesi yhteen vai väliviivalla :)

Kenzabon sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja sinirin sysvy » 23.04.12 14:29

Heipä hei!
Halusin vaan kertoa että ensimmäinen pakettisi on lähtenyt tänään matkaan! Kauhealla tohinalla aamulla kiidin postittamaan ja jälkeenpäin jäin murehtimaan tuliko pakattua vähän turhan kevyesti mutta luulisin sen silti olevan turhaa hermoilua! :roll:

Toivottavasti paketti on jo pian perillä! :o)

sinirin sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Lyam:in sysvy » 23.04.12 14:32

Lyam!
Postia lähti tänään....
Aurinkoista päivää!

Lyam:in sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja kenzabo » 23.04.12 14:46

*
  • 0

Viimeksi muokannut kenzabo päivämäärä 02.10.12 9:38, muokattu yhteensä 1 kerran
ihana kolmikko 11/08, 01/11 ja 07/13
kenzabo
 
Viestit: 6292
Liittynyt: 10.12.10 12:55
Paikkakunta: suomessa taas

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Sussun sysvy » 23.04.12 14:56

Ensimmäinen lähetys on matkalla. :)

Sussun sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajon sysvy » 23.04.12 18:17

Hienoa, että löysit paketin. Se saapui sinne itseasiassa viime yönä... ;) Toivottavasti sisällöstä on jatkossa iloa, vaikket ihan heti päässytkään hyödyntämään. :o)

Kuunkajon sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Mellin sysvy » 23.04.12 21:00

Heippa Melli! Pakettisi on lähtenyt matkaan tänään, toivottavasti siitä on iloa. :o)

Mellin sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Noannan sysvy » 23.04.12 21:05

Noanna!

Sinulle on postia tulossa.. Tänään iltasella viety postiin.

Noannan sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Melli » 23.04.12 21:33

Mellin sysvy kirjoitti:Heippa Melli! Pakettisi on lähtenyt matkaan tänään, toivottavasti siitä on iloa. :o)

Iiih, jännää!!! [onni]
  • 0

Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä.
Avatar
Melli
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 22.08.06 14:52
Paikkakunta: Keski-Suomen helmi

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Reptilen sysvy » 23.04.12 22:31

Reptilelle lähtemässä postia huomisen postissa 2. lk:ssa , eli luulisin sen olevan perillä torstaina :wink:

Reptilen sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Silkkis » 23.04.12 23:32

Silkkiksen sysvy kirjoitti:Paketteja suunnittelen täällä sysvypajassa :o)

Haluatko että joka paketilla on jokin teema vai mieluummin jotain sekalaista yllätystä.
Saako olla käytettyä kirpparilta löydettyä tai itsetehtyä?
Mitä bongailet itse kirppikseltä?
Keräätkö jotain?
Mieluisin tv-ohjelma/elokuva?
Tuleeko lehtiä?
Millaisia käsitöitä teet?
Lempimauste?

Tulipas lista, mutta näillä mennään [onni]


ANTEEKSI ANTEEKSI ANTEEKSI, että vastaan vasta nyt!!! En ole moneen päivään käynyt lukemassa sen enempää sysvy- kuin huhuiluketjuakaan. Oon tämmönen pölö ensikertalainen ja oman sysvytettäväni kanssa olen mennyt niillä tiedoilla kuin yksityisviestiin on pompsahtanut. :oops:

Ei tartte olla teemaa! Saa olla kirpparilta ja itse tehtyä! Kirpputorilta ostan lähinnä lastenvaatteita ja -tarvikkeita. Joskus tarttuu mukaan paitoja itsellekin. Aiemmin ostin kaikenlaisia kauniita retroesineitä, mutta nyt tuntuu, ettei kotona riitä tila kaikelle kivalle. Unelmalöytö olisi jokin 70-luvun kangas. Keräilen Taika-astioita. Suosikkielokuvista tulee tällä haavaa mieleen vain Miesten vuoro ja Melancholia. Suosikkiohjelmat tv:ssä on Sinkkuelämää, Studio Julmahuvi ja, kröhöm, Viidakon tähtöset. Mulle tulee tällä hetkellä ihan hirveesti lehtiä. Suoramarkkinointikielto vanheni jossain vaiheessa ja sen jälkeen lehtimyyjät ovat alkaneet soitella. Tulee Meidän perhe, Kauneus ja terveys, Kodin kuvalehti ja Suomen luonto, miehelle tulee Mondo ja Image. Vauva-lehden tilaus loppui juuri. Tällä hetkellä ompelen lapsille trikoovaatteita ja kankaita on ihan hirveesti. Eli liikaa. Mutta aina mahtuu vähän lisää... Sit virkkaan isoäidinneliöitä, oon ihan hurahtanut. Jämälankakeriä tänne vaan, jos sellaisia on... Lempimauste on, ööö, valkosipuli! Ja basilika! Korianteri (tuore)!

Kysy lisää, jos tarpeen. :o)

t. nimim. "viikon myöhässä"
  • 0

Tauolla
Avatar
Silkkis
Bannattu
 
Viestit: 2310
Liittynyt: 06.10.10 13:41
Paikkakunta: Länsi-Helsinki

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Reptile » 24.04.12 16:10

Reptilen sysvy kirjoitti:Reptilelle lähtemässä postia huomisen postissa 2. lk:ssa , eli luulisin sen olevan perillä torstaina :wink:

Uuuu, jänskää [onni]
  • 0

Hipsiäinen 01/07 ja Hapsiainen 05/11
Avatar
Reptile
 
Viestit: 8422
Liittynyt: 18.01.09 20:43
Paikkakunta: uusmaa

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Lyam:in sysvy » 25.04.12 11:13

Pöh! Viime viikolla löysin tuopin sivuilta ohjeen. Nyt löysin kanssa vaan tuon sima-kakun, jota voisin kanssa kokeilla. :wink:
Mutta sima uutteesta tehdään seuraavasti ( tai siis minä ainakin tein ja pullotan tänään...)
Kädenlämpöiseen veteen 2 litraa lisätään uute (kannattaa pitää pussia hetki kuumassa vedessä niin tulee helpommin ulos pussista) ja sokeria 2dl. Itse laitoin intiaanisokeria. Sekoitetaan huolella. Ripotellaan hiiva pinnalle. Annetaan käydä huoneenlämmössä päivä ja sitten pullotetaan.
Pärjäätkö näillä?

Lyam:in sysvy
 

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 25.04.12 11:46

MIes söi mun salmiakit! :evil:
Onneton jätin sohvalle, kun kävin nukuttamassa poikaa ja hups salmiakit menneet. Joo oli avattu pussi ja houkuttelevasti esillä, mutta silti. :(
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1729
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Silkkiksen sysvy » 25.04.12 11:49

SILKKIIIS !!

Paketti lähti tänään matkaan :o)

Ja ilman korttia, kirjettä tms. vaikka sellainen piti mukana olla. Miten opin muistamaan :oops:

No katsotaan kuin käy, mukana on kuitenkin jotain keltaista ja vähän lapsellista 8) :D ja ....

Hauskaa vappua ja aurinkoista kesän odotusta
t. sysvysi

Silkkiksen sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 164 vierailijaa