Millä viestiketjusta tykkäys pois?

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.
Ellu-72, Hellasärö tykkää tästä viestiketjusta.

Millä viestiketjusta tykkäys pois?

ViestiKirjoittaja Sofia » 29.03.12 14:31

Huomasin tuossa surffaillessani, että olen jollain lailla päätynyt tykkäämään ihan randomeista viestiketjuista: esimerkiksi ketjusta Puolalaiset Nati-kantoliinat olen näköjään mennyt tykkäämään vaikkei minulla semmoisten kanssa ole mitään tekemistä. (Ei kun onpas nykyisin yksi pääskyrenkula, mutta se ei nyt kuulu tähän :mrgreen:!) Oletan, että nuo tykkäykset ovat tulleet puhelimella surffaillessa, kun sormi osuu helposti harhaan.

Millä saan nuo tykkäykseni pois? Peukkunappi ei tunnu tekevän mitään.

Ja löydänkö jostain listan ketjuista, joista tykkään? Omista asetuksista en löytänyt.

Kiitos jos autatte lopettamaan tämän hallitsemattoman tykkäilyn.
  • 0

Tähtityttö (12/2010) ja minimummo (2/2016)
Avatar
Sofia
Bannattu
 
Viestit: 799
Liittynyt: 11.05.11 23:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millä viestiketjusta tykkäys pois?

ViestiKirjoittaja suip » 29.03.12 15:21

Mä joskus tein kans jonkun harha-painalluksen ja kyselin samaa, mutta ainakaan aiemmin ei saanut tykkäyksiä poistettua, eikä saa varmaan vieläkään.
  • 0

sisko 7/10 veli 4/14 vaavi 3/16

"Aamulla hän etsi paria sukalle, kunnes muisti ettei aina ole pakko mennä läpi harmaan kiven, jos sen voi kiertääkin.
Siitä helpottuneena hän poimi eriparin ja jatkoi iloisesti elämäänsä." (Anu Pellinen)
Avatar
suip
 
Viestit: 2210
Liittynyt: 08.11.08 15:56
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Millä viestiketjusta tykkäys pois?

ViestiKirjoittaja *miiuska* » 31.03.12 21:13

Ei taija saaha, mä kans oon tykkäilly ihan hassuista ketjuista, joihin tykkäys ei kuulu mitenkään...
  • 0

Keskellä merta, matkalla kauas, vain hölmö kaipaa jotakin - Tommy Tabermann
*miiuska*
Bannattu
 
Viestit: 6694
Liittynyt: 23.11.08 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa