Sysvy 12 - kyselyt

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja Herkkupeppu79 » 30.01.12 19:43

Oi oi oi oi... Jännäää!!! Valmiiksi laukuksi ommeltuna kiitos! Olen hirrvittävän huono tekemään mitään itse :) paitsi sitten ku innostus iskee :) ja kiitos vinkeistä :)
  • 0

Ä-79 I-78 Veikat -02 ja -04 sekä Veikkopeikko 02/11, Emppu 4/13
Herkkupeppu79
Bannattu
 
Viestit: 871
Liittynyt: 15.11.10 20:59
Paikkakunta: Varkaus

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja Ruiskukka » 31.01.12 13:39

.
  • 0

Viimeksi muokannut Ruiskukka päivämäärä 16.02.12 15:21, muokattu yhteensä 1 kerran
"Ai niin - muista olla varovainen, kun kävelet. Minulta vähän läikähti liimaa lattialle."
Niisku
Avatar
Ruiskukka
 
Viestit: 3127
Liittynyt: 31.03.08 11:15
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja Jacintan kamu » 31.01.12 17:58

Hepsan!
Vein pakettisi eilen postilaatikkoon ihan vähän viiden jälkeen vasta, mutta vaikutti olevan vielä tyhjentämättä eli ehkä kirje on jo tänään perillä kun laitoin ykkösluokassa tai viimeistään huomenna sitten. En ollut yhtään varautunut että postissa on niin järjettömät jonot ja jouduin juosta ostamaan postimerkkejä ärrältä että sain edes matkaan paketin. Anteeksi kovasti möhlintä, lupaan laittaa jotain ekstraa seuraavaan pakettiin korvaukseksi :o)

Jacintan kamu
 

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja Pennien sysvy » 31.01.12 20:28

Pennie!

Oletko innokas pihan laittaja? Onko kesäksi tarkoitus tehdä kasvimaa vai meneekö kukkalinjalla?

Pennien sysvy
 

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja sysvy täällä hei » 01.02.12 6:51

Oli innokas olo, eli jo eilen lähti helmikuun lähetys matkaan.
Se on tulossa kakkosluokassa maksina, ja tosi maksi onkin. Ruma neliön mallinen pahviloota, eli ei mitä luultavammin mahdu postilaatikkoon millään ilveellä.

Että jännittäkääpä nyt :)

sysvy täällä hei
 

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja Katemman sysvy » 01.02.12 8:40

Hei Katemma!

Mitä odotat helmikuulta? Lisää lunta ja pakkasta vai jo vähitellen kevättä? Syyhyääkö sormet päästä pihatöihin?

Käytätkö koruja? Sormuksia, korviksia? Siistiä ja asiallista vai räikeää ja retroa? :D

Katemman sysvy
 

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja Pennie » 01.02.12 10:29

Ihanaa, huhuilua [onni]

Mä haaveilen tulevani innokkaaksi pihan laittajaksi :lol: Tilanne on se, että toivottavasti jo keväällä, mutta tänä vuonna kuitenkin, tulee täyttömaata ja kaivuri laittamaan pihamme oikeaan muotoon. Tavoitteena on saada pensasaitaa istutettua viimeistään syksyllä ja kesäkukkia laitan kanssa vähintään ruukkuihin, jos en ehdi varsinaista kukkapenkkiä tehdä. Yrttien kasvattamisesta olen kanssa haaveillut ja miettinyt, että saisko tossa keittiön aurinkoisella ikkunalla esikasvatettua ja sit jossain ruukuissa tms. pihalle. Porkkana- ja perunamaata en siis haaveista huolimatta voi vielä perustaa. :D
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja Katemma » 01.02.12 10:41

Katemman sysvy kirjoitti:Hei Katemma!

Mitä odotat helmikuulta? Lisää lunta ja pakkasta vai jo vähitellen kevättä? Syyhyääkö sormet päästä pihatöihin?

:D

Juurikin eilen ystävän kanssa juteltiin että kohta pääsee vaihtamaan multia kukkiin, samoin ensimmäiset siemenet voi laittaa kohta itämään. Jee, ihan parasta. Ei sillä, kyllä mä lumesta ja talvestakin tykkään ja kovasti jo odotellaan lomaviikkoa että päästäisiin maalle hiihtelemään.

Katemman sysvy kirjoitti:Käytätkö koruja? Sormuksia, korviksia? Siistiä ja asiallista vai räikeää ja retroa? :D

Koruista käytän lähinnä korviksia, toisinaan myös kaulariipuksia tai helminauhoja... ei kuitenkaan sellaisia 'klassisia' vaaleita helminauhoja. Korvissa käytän lähinnä roikkuvia koruja, tyyli on kyllä lähempänä räikeää ja retroa :lol:
  • 0

Lapset -04 -06 -08

Ole se muutos, minkä haluat maailmassa nähdä. - Gandhi
Katemma
 
Viestit: 2928
Liittynyt: 22.08.06 12:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja laumanemon sysvy » 01.02.12 18:30

Hei laumanemo!

Laitoin tammikuun pakettisi matkaan viime perjantaina ja varmistin, että se lähtee samana päivänä eteenpäin. Laitoin sen vielä varmuuden vuoksi ykköspostina, että olisi varmasti tiistaihin mennessä perillä.

Itse paketti on sellainen postin oma litteä pikkulaatikko (240 x 150 x 27 mm), joka jaetaan ihan postilaatikkoon, mahtuu postiluukustakin ja maksikirjeenä se kai virallisesti menee. Minulla ei ole seurantakoodia eikä se palaudu minullekaan, kun en laittanut siihen lähettäjän osoitetta, etten paljastuisi.

Olen tosi pahoillani, ettei paketti ole tullut perille ajoissa. Ilmoitathan emännälle jos pakettia ei tämän viikon aikana kuulu, niin yritän saada sinulle korvaavan paketin mahdollisimman nopeasti matkaan. :(

laumanemon sysvy
 

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja louhiloun sysvy » 01.02.12 19:46

Heips :)

Mitä värejä teillä on keittiössä?

louhiloun sysvy
 

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja Herkkupepun sysvy » 02.02.12 20:49

Heippahei :)

Lanka on villa-tencel -sekoitetta, joten vaippavilliksiä siitä ei kyllä saa :( Mutta muita ihoa vasten tulevia tuotteita kyllä, ainakin oman kokemuksen mukaan tencel tekee langasta kutittamatonta ja sopi meillä herkkäihoisimmallekin :)

Herkkupepun sysvy
 

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja laumanemo » 02.02.12 23:08

laumanemon sysvy kirjoitti:Hei laumanemo!

Anteeksi, että olet joutunut odottamaan näin pitkään, mutta sysvypakettisi lähti tänään postin matkaan. Toivottavasti se on mieleinen. :D

Mitenkäs muuten on: Pidätkö koruista? Teestä? Kahvista? Lempiherkut?

Juu, pidän kyllä koruista. Ja teestä. Ja varsinkin kahvista! :mrgreen: Korujen suhteen olen kyllä aika kranttu, mikään kovin iso ja muhkea ei ole koskaan oikein päässyt käyttöön vaikka muuten silmää miellyttäisikin.

Lempiherkut... *hmmm* Valkosipuli! :mrgreen: Ja kahvi tosiaan. Kinuski... Appelsiini ja muut sitrusmaut. Olen ehkä kuitenkin enemmän suolaisen ja kirpeän kuin makean perään. :lol:
  • 0

"Varoitan että puhun tätä nykyä yksinomaan totta"
Avatar
laumanemo
 
Viestit: 3516
Liittynyt: 20.12.10 10:57
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja Pantteriinan varasysvy » 06.02.12 12:56

Hei pantteriina, kuulin huhua että sinulle on vihdoin kirje tulossa ;) Koitathan malttaa vielä hetken, jos meillä tuuri käy niin huomenna tulisi jo perille :o)

Pantteriinan varasysvy
 

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja pantteriina » 06.02.12 16:24

[onni] ihana huhu.
Alkaa taas vakavissaan kyttään tuota postilootaa :D
  • 0

Tytöt 10/06 ja 02/09
Avatar
pantteriina
 
Viestit: 546
Liittynyt: 01.05.08 20:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja JADSKUn sysvy » 07.02.12 13:39

Hei Jadsku!

Ootko perjantaina kotona? Saako sulle tuoda sillon pakettia ja onko teille helppo osata? :)

JADSKUn sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron