Mirtatsapiini masennuslääke, kokemuksia?

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Mirtatsapiini masennuslääke, kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Anonyymi mase » 15.12.11 17:41

Onko kukaan syönyt Mirtazapinia masennukseen ja univaikeuksiin ja millasia kokemuksia, mitä sivuvaikutuksia?
Kiitos!

Anonyymi mase
 

Re: Mirtatsapiini masennuslääke, kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Sinilintu » 15.12.11 20:07

Olen syönyt tuota aikana ennen Muksua. Ensimmäiset kaksi viikkoa olin äärimmäisen väsynyt ja janoinen, elämästä tuli ahdistavan ja vaikean sijaan hidasta, tahmeaa ja sumuista, voin myös jonkunverran pahoin. Sitten lääke alkoi toimia, olo helpotti, masennus selätettiin lääkkeen ja terapian voimilla ja ongelmitta sain käytön lopetettua kun sen aika tuli. Nukuin paremmin kuin koskaan. Kun alun sivuvaikutukset loppuivat ei mitään muita tullut. Tai no tuli, lihoin 30 kiloa, josta noin puolet on yhä jäljellä. :roll: Mutta samassa tilanteessa söisin samat napit uudelleen, oli se vaan muuten oikein toimiva lääkitys.

Niin ja tästäkin kannattaa tietysti ottaa se halvempi versio. Ainakin silloin rinnakkaislääkkeen ja alkuperäisen hintaero oli melkoinen, sisältö sama.
  • 0

Muksu 07/09, Tirri 03/11, Iisku 11/17 kuopus 01/20
Avatar
Sinilintu
 
Viestit: 10846
Liittynyt: 18.08.07 12:18
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mirtatsapiini masennuslääke, kokemuksia?

ViestiKirjoittaja tepa_s » 15.12.11 21:52

Olen joskus sitä syönyt, aloitin pienellä annostuksella,juuri unettomuuteen. Ja ai että miten se teki minusta aivan uuden ihmisen kun sain nukuttua. Nukahdin heti kun olin yöllä syöttänyt vauvan enkä jäänyt enää valvoskelee. Mulla siis positiivisia kokemuksia. En muista sivuvaikutuksia oliko,ei ilmeisesti kun ei ole jäänyt mieleen.
Eiku yks juttu olikin. Aamulla ylösnousu saattoi olla vaikeampaa mutta joskus otinki sen pillerin liian myöhään illalla.
  • 0

Minä ja neljä sydänkäpystä v2000-2008 <3
Avatar
tepa_s
 
Viestit: 1963
Liittynyt: 23.08.06 10:23
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Mirtatsapiini masennuslääke, kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.12.11 13:03

Tuo syötättää melkein kaikkia, koska vaikuttaa aivojen kylläisyyskeskukseen.

Vieras
 

Re: Mirtatsapiini masennuslääke, kokemuksia?

ViestiKirjoittaja laumanemo » 17.12.11 1:37

Vastasin tähän HH:lla! [hug]
  • 0

"Varoitan että puhun tätä nykyä yksinomaan totta"
Avatar
laumanemo
 
Viestit: 3516
Liittynyt: 20.12.10 10:57
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Mirtatsapiini masennuslääke, kokemuksia?

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 08.01.12 16:14

Mä söin pitkään. Toimi. Turvotusta ja just syömähimoa siitä tuli, mutta auttoi se myös nukkumiseen. Mulle lääkäri antoi ohjeen, että sitä pitää syödä säännöllisesti, jos haluaa siitä apua ja muistaakseni noin puoli tuntia - vartti ennen kuin haluaa nukahtaa. Miehelle taas annettiin ohjeeksi, että ottaa sitä silloin kun huvittaa ja haluaa nukkua, ja 2 h ennen haluttua nukahtamista :shock: Eli ihan eri ohjeet! Mulla se kyllä toimikin just noin, että vartti ja taju pois. Lopetin sen niin, että pienensin annosta ja lopuksi otin vaan joka toinen pv vkon ajan ennen kuin lopetin kokonaan.

Sain sitä silloin mun syöpä/vatsakatastrofin aikaan, ja kyllä se autto mun mielestä pahimman yli. Eli mulla varmasti se oli myös masenuslääke, vaikka se unilääkkeenä mulle markkinoitiin ;)
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7347
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa