Joulukalenteri-11 kyselyketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Usvan tonttu » 08.11.11 15:52

Usva!

Kalenteriesittelysi avulla olen jo päässyt pitkälle :)

Millainen joulukuu sinulla tapaa olla? Paketoitko hyvissä ajoin tai paketoitko ollenkaan, tuleeko kiire, lähetätkö joulukortteja, valvotko jouluaattoa tai aatonaattoa vasten jouluvalmistelujen vuoksi, lähdetkö reissuun? Muuta, mitä?

Käytätkö koruja? Jos, niin millaisia ja mitä et käytä?

Usvan tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja neurotic » 08.11.11 16:22

Neuroticin tonttu kirjoitti:Neurotic

Mikä on lemppari sarjakuvahahmosi?

Luetko Utrion kirjoja entä torey Haydenin :wink: ?

Neulot ja virkkaat, riittääkö kärsivällisyyys isompiin töihin?

Pidätkö rusinoista?

Näillä mennään :o)


Hui, huhuiluja [onni]

Yhtä hahmoa en osaa sanoa, mutta Marvelia fanitan, joten spider man & x-menit on suosikkeja varmaankin. Utrion kirjoihin en oo tainnut tutustua mutta Haydeniltä oon lukenut sen tiikerin lapsen ja tykkäsin siitä kyllä :)
Neulomisesta, eiköhän se kärsivällisyys riitä. :D Ainakin musta ois kiva laittaa itelleni tavoitteeksi isompikin työ :mrgreen: Rusinat ja muutkin kuivahedelmät on herkkua :)
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
Avatar
neurotic
 
Viestit: 3474
Liittynyt: 20.10.10 12:43
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Mokkula08:n tonttu » 08.11.11 21:15

Hei vielä kerran.

Minulla olisi mahdollisuus lähettää joulukalenteri tuon uuden systeemin, Smartpostin kautta. Mutta vain jos saan puhelinnumerosi. Jos vähääkään epäröit, niin ei tietenkään tarvitse. Muussa tapauksessa voit antaa sen vaihdon emännälle (Neurotic), hän varmaan lähettää sen sitten eteenpäin minulle.

Ja vielä sen verran kysyn, että minkä kokoinen jalka sinulla on?

Kiitos taas!

Mokkula08:n tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Miauku » 08.11.11 21:31

Miaukun tonttu kirjoitti:Miaukulle muutama kysymys:

Luetko kirjoja, jos, niin mitä?

Tuleeko teille lehtiä?

Mikä on jalkateräsi pituus sentteinä?

Mistä makeasta tykkäät?


Heipä hei tonttuseni :o)
Luen kirjoja kyllä, mutta en yhtään niin paljon kuin toivoisin. Viimeksi taisin lukea alkusyksystä, jos ei lasketa lapselle luettavia muumikirjoja :oops: Olen melko kaikkiruokainen kirjojen suhteen, hömppäkin käy jos ei nyt aivan järjettömän imelää ole :wink: En osaa tarkemmin eritellä, jos menen kirjastoon (ilman lapsia) niin suuntaan ensimmäisenä yleensä fantasiaosastolle. Kirjakaupassa taas katselen niitä naisille suunnattuja pokkareita sunmuita uutuuksia.

Lehtiä tulee tällähetkellä vain ottobre ja suurikäsityö (jota olen perumassa). Jos tilaisin jonkin lehden nyt niin se olisi luultavasti kodinkuvalehti

Jalkani koko on 39-40. Ja mittaamalla sain 25 senttiä äsken.

Melkein kaikesta makeasta tykkään, suklaasta etenkin ja kuivatuista hedelmistä. Huomasin juuri että mies oli ostanut mulle salaa suklaakalenterin. Luulen siis sen tyydyttävän suurimman päivittäisen karkin tarpeeni :mrgreen:

Sen unohdin esittelyssäni mainita että kaikkien juttujen ei tosiaan tarvitse olla mitään materiaalista vaan ilahtuisin suuresti vaikkapa kirjeestä tai runosta, lempireseptistäsi tai vaikka jostakin inspiroivasta ideasta [onni]
  • 0

Avatar
Miauku
 
Viestit: 6429
Liittynyt: 26.08.08 9:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Boyan » 08.11.11 21:37

^Ihana mies. [onni] [onni]
  • 0

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Avatar
Boyan
 
Viestit: 9579
Liittynyt: 18.05.11 16:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Noannan tonttu » 08.11.11 21:49

Noannaaaa! :o)

Tonttutoveri kirjoitti hyvin Smartpostista
Mokkula08:n tonttu kirjoitti:Minulla olisi mahdollisuus lähettää joulukalenteri tuon uuden systeemin, Smartpostin kautta. Mutta vain jos saan puhelinnumerosi. Jos vähääkään epäröit, niin ei tietenkään tarvitse. Muussa tapauksessa voit antaa sen vaihdon emännälle (Neurotic), hän varmaan lähettää sen sitten eteenpäin minulle.

Myös minulla saattaisi olla mahdollisuus lähettää kalenteri Smartpostin kautta, jos haluat antaa puhelinnumerosi käyttööni tätä varten. Mutta tosiaan vain, jos se ei ole sinusta liian tunkeilevaa. Jos Smartposti käy, niin ilmoitatko myös noudatko pakettisi mieluiten omasta postista vai sattuuko jokin automaateista (linkki) sijainniltaan parempaan paikkaan. Tiedon voit laittaa emännän kautta.

Noannan tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Noanna » 08.11.11 21:57

.
  • 0

Viimeksi muokannut Noanna päivämäärä 16.10.19 20:34, muokattu yhteensä 1 kerran
minä + elämäni miehet; 2006, 2008 ja niiden isä
Avatar
Noanna
 
Viestit: 5564
Liittynyt: 03.05.08 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Susaila » 08.11.11 23:24

Susailan tonttunen kirjoitti:Susaila!!
Millä herkuttelet mieluiten? Entäs muu perhe? Onko teillä takkaa tai puusaunaa tai vastaavaa elävän tulen paikkaa? Tee vai kahvi? :o)


Herkuttelen mieluiten suklaalla, lakulla tai pähkinöillä.:) Muu perhe on samoilla linjoilla, paitsi miehen herkku on salmiakki. Meillä on takka, tai siis pönttöuuni. Ja teetä ja kahvia juon molempia tasapuolisesti.:)
  • 0

Susaila, Puolisko, Utelias 4/10, Urhea 8/11 & Pööpö LA 8/14 + yksi karvainen kaveri.
Susaila
 
Viestit: 179
Liittynyt: 03.02.10 20:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Usva » 09.11.11 8:44

Usvan tonttu kirjoitti:Usva!

Kalenteriesittelysi avulla olen jo päässyt pitkälle :)

Millainen joulukuu sinulla tapaa olla? Paketoitko hyvissä ajoin tai paketoitko ollenkaan, tuleeko kiire, lähetätkö joulukortteja, valvotko jouluaattoa tai aatonaattoa vasten jouluvalmistelujen vuoksi, lähdetkö reissuun? Muuta, mitä?

Käytätkö koruja? Jos, niin millaisia ja mitä et käytä?


Minuaki on huhuiltu, voi miten kivaa! [onni]

Kyllä mie paketoin lahjoja, tänä vuonna aattelin ommella jouluista kankaasta lahjapussukoita (jos suinkin saan aikaseksi) ja yleensä olen ihan hyvissä ajoin liikkeellä pakettien kanssa. Joulukuu sujuu suht rauhaisasti, en halua stressata joulun takia. Joulukortteja lähetän läheisille ihmisille, viime vuonna askartelin lasten kanssa kortit mummeille ja kummeille, mutta muutoin lähetän valmiit kortit. Reissuun ei lähdetä sen kummemmin, mun vanhemmat asuu samalla paikkakunnalla ja luultavasti mennään viettämään aattoiltaa siellä. Kuusi koristellaan aatonaattona viimeistään ja meän vähäiset koristeet laitetaan esille hyvissä ajoin. Mitään aikataulutettua joulua en halua viettää, pitää saada rauhoittua. Tänä vuonna olen joulua edeltävän viikon lomalla niin saa laitella rauhassa, ihanaa!

Aika vähän käytän koruja, yleensä laitan riipuksen kaulaan roikkumaan, korvakorujen käytön olen "unohtanut" lasten jälkeen, pitäis löytää jotku miellyttävät korut korviinkin. Pidän suht yksinkertaisista koruista ja hopea on mun materiaali nykyään tai sitte helmikorut.

Toivottavasti nämä auttoivat sinua eteenpäin! Jännityksellä odotan mitä olet keksinyt! :D
  • 0

Mie -74, poika -06 ja tyttö -08 (työhullu mies -67 joskus kotona) sekä lauma koiria. Siinäpä me.
Usva
 
Viestit: 5072
Liittynyt: 03.09.06 16:10
Paikkakunta: Pohjoinen Suomi

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Helios » 09.11.11 14:01

Helioksen tonttu kirjoitti:Hei Helios

Minkälaisista väreistä pidät? Sisustuksessa, asusteissa yms.?


Hups, anteeksi. en ole tätä huomannut :oops: Edes koko ketjua, en ole ehtinyt ysväilemään työpaikan vuoksi. Työ häiritsee harrastuksia..

Ainut väri jostä en pidä niin paljon, on sähkönsininen ja pastellisävyt. Mutta mä olen todella kaikkiruokainen värien suhteen, ei saa ottaa mitään paineita nyt, tai ylipäätään mistään!! :D
  • 0

Minä ja pojat 06/06 ja 04/09 sekä koira.
Avatar
Helios
Bannattu
 
Viestit: 1920
Liittynyt: 29.08.06 16:23
Paikkakunta: pkseutu

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja mokkula08 » 10.11.11 16:56

Mokkula08:n tonttu kirjoitti:Hei vielä kerran.

Minulla olisi mahdollisuus lähettää joulukalenteri tuon uuden systeemin, Smartpostin kautta. Mutta vain jos saan puhelinnumerosi. Jos vähääkään epäröit, niin ei tietenkään tarvitse. Muussa tapauksessa voit antaa sen vaihdon emännälle (Neurotic), hän varmaan lähettää sen sitten eteenpäin minulle.

Ja vielä sen verran kysyn, että minkä kokoinen jalka sinulla on?

Kiitos taas!



Hei,

en ole pariin päivään ehtinyt ysväämään, joten vähän viiveellä.. mutta siis. :)

Juu, smartpost sopii. Pistän samantien numeron emännälle ja varmaan joku toimipiste/paikkakin pitäisi tietää? :D No, tutkin asiaa. :)

Jalka on sellainen n. 39.
  • 0

äiti '85, ihanat tyttäret 01/08 ja 07/10 (sekä isi'81)
mokkula08
 
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.09.09 7:12
Paikkakunta: jkl

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Helioksen tonttu » 10.11.11 19:42

Hei Helios!

Kiitos vastauksesta, enköhän näillä tiedoin saa paketin kasaan. Olisin iloinen jos haluaisit aputontun välityksellä antaa minulle puhelinnumerosi niin saisin paketin smartpostin avulla edullisesti perille. Sinulla ei tarvitse olla lähellä automaattia, tuon kautta voi lähettää myös lähipostiin. Ymmärrän kyllä jos et halua puhelinnumeroasi jakaa.

Helioksen tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Helios » 11.11.11 6:16

^Mä taisin laittaa jo puhelinnumeron menemään tuossa sen yhden kyselyn jälkeen aputontulle.. Numerotiedustelustakin se löytyy, olen ainut tämän niminen Suomessa.. :lol: Mutta kyselehän aputontulta.. ;D Ja meillä on smartpost ihan tossa lähellä, noin 100 m lähempäneä kuin oikea posti, että ei sillä ole niin väliä kumpaan..
  • 0

Minä ja pojat 06/06 ja 04/09 sekä koira.
Avatar
Helios
Bannattu
 
Viestit: 1920
Liittynyt: 29.08.06 16:23
Paikkakunta: pkseutu

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja lumottin tonttu » 11.11.11 16:09

Minäkin lainailen muiden tonttujen postauksia, kun asia on niin hyvin ilmaistu. :) eli LUMOTTI HOI,

Noannan tonttu kirjoitti:
Tonttutoveri kirjoitti hyvin Smartpostista
Mokkula08:n tonttu kirjoitti:Minulla olisi mahdollisuus lähettää joulukalenteri tuon uuden systeemin, Smartpostin kautta. Mutta vain jos saan puhelinnumerosi. Jos vähääkään epäröit, niin ei tietenkään tarvitse. Muussa tapauksessa voit antaa sen vaihdon emännälle (Neurotic), hän varmaan lähettää sen sitten eteenpäin minulle.


Myös minulla saattaisi olla mahdollisuus lähettää kalenteri Smartpostin kautta, jos haluat antaa puhelinnumerosi käyttööni tätä varten. Mutta tosiaan vain, jos se ei ole sinusta liian tunkeilevaa. Jos Smartposti käy, niin ilmoitatko myös noudatko pakettisi mieluiten omasta postista vai sattuuko jokin automaateista (linkki) sijainniltaan parempaan paikkaan. Tiedon voit laittaa emännän kautta.

lumottin tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Happy_phantomin tonttu » 12.11.11 16:33

Vakoilemalla selvisi että sait Sysvypaketista Rooibos teetä. Tykkäsitkö sen mausta? Tykkäätkö muuten maustetuista teestä?

Happy_phantomin tonttu
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa