Joulukalenteri-11 kyselyketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja AAPAN tonttu » 14.11.11 10:05

AAPPA!!! Olisi muutama kysymys kalenteria varten...

Minkäkokoinen jalka sinulla on?
Leivotko paljon?
Käytätkö minkälaista kosmetiikkaa?
Juotko teetä tai kahvia?

Olisiko mahdollista saada emännän kautta myös sinun puh nrosi, olisin mielellään lähettänyt kalenterin tuon Smartpostin kautta :)

AAPAN tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Satsan tonttu » 14.11.11 10:39

Heippa SATSA!

Olisi muutama kysymys :mrgreen:

Olisiko jotain käsityötarviketta mitä kaipailisit, entä jotain mitä on jo liikaa tai ei tule käytettyä?
Minkälaisia saippuoita/shampoita/voiteita käytät?
Käytätkö itse tai käyttävätkö tytöt pinnejä/ponnareita?
Onko teillä saunaa tai takkaa?

Satsan tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Susailan tonttunen » 14.11.11 14:57

Hei Susaila, minulla olisi mahdollisuus lähettää kalenterisi SmartBox-palvelua käyttäen. Jos (ja vain jos :) ) sinulle sopisi niin voisitko laittaa puhelinnumerosi emännälle? :o)

Susailan tonttunen
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja satsa » 14.11.11 14:59

Satsan tonttu kirjoitti:Heippa SATSA!

Olisi muutama kysymys :mrgreen:

Olisiko jotain käsityötarviketta mitä kaipailisit, entä jotain mitä on jo liikaa tai ei tule käytettyä?
Minkälaisia saippuoita/shampoita/voiteita käytät?
Käytätkö itse tai käyttävätkö tytöt pinnejä/ponnareita?
Onko teillä saunaa tai takkaa?



Jes, mua oltiin huhuiltu [onni]
hmm... aika vaikeen heitit heti alkuun. Voiks mitään olla koskaan liikaa :oops: Pul-kankaat taitaa olla ainoat, jossa kiintiö on täys, eli esim. vaippa- tai sidepaloillekaan ei oo tarvetta :)
Bambulankoja tiskirättejä varten metsästelin jossain vaiheessa, samoin kuviollisia bambukankaita samaan tarkoitukseen, mutta vaan siinä tapauksessa, jos niitä sattuu joutilaana olemaan omasta takaa ;)
Valkoinen, musta ja tummanruskea polyester-ompelulanka on sellaista kuluvaa, jolle on aina tarvetta. En nyt oikein osaa muuta sanoa :D

Saippuat tuppaa oleen market-kamaa, Dermosilin shampoita mulla on ollu nyt jonkin aikaa käytössä, itsetehtyjä palasaippuoita on ollu käytössä sekä suihkussa että käsisaippuana vessassa, joskin nestemäiset koen helpommiksi. Voiteita mä oon tosi huono käyttämään, vaikka vissiin pitäs. Viime joulunakin sain naamarasvoja jos jotakin sorttia, mut alkuinnostuksen jälkeen ne on tuolla purkeissaan ja putkiloissaan edelleen. Käsirasvoina apteekin perusvoiteet tarpeen mukaan, tosin kädetkin rasvaantuu noita kuivaihosia rasvaillessa :) Näissä ei muita rajotteita, kun että kovin voimakkaita tuoksuja en kestä/siedä.

Käytetään kaikki talon tytöt pinnejä ja ponnareita, kun hiustenkasvatusprojekti on käynnissä itse kullakin :)

Saunoja meillä on peräti kaksin kappalein, talossa sisällä hikikoppi sähkösauna suihkuineen ja muine mukavuuksineen, ulkorakennuksessa sitten taas vanha kunnon puusauna, jonne vesi pumpataan kaivosta ja lämmitetään padassa :) Molemmat ympärivuotisessa käytössä :)
Alakerrasta löytyy pystyuuni, jolla lämmitetään, yläkerrassa puuhelloja kaksin kappalein, joskin toinen vaan käytössä, toinen eristämättömässä huoneessa, niin menis aika harakoille sen lämmitys ;)

Toivottavasti näistä on apua :) Mikäli tuo smartboxin pakettitarjous osuu kohdallesi, toimitin puhelinnumeroni emolle. Paketin toimituspaikaksi sama, mikä mulla on postitoimipaikkana, täällä kun ei muuta ole, eikä sillä postinumerolla varmaan muuta tarjoakaan :)
  • 0

'Lahja 02/03, Armas 08/04, Lempi 08/07 & pieni Velho-poika 01/10'
satsa
 
Viestit: 3721
Liittynyt: 22.08.06 19:46
Paikkakunta: KY52

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja aappa » 14.11.11 15:40

AAPAN tonttu kirjoitti:AAPPA!!! Olisi muutama kysymys kalenteria varten...

Minkäkokoinen jalka sinulla on?
Leivotko paljon?
Käytätkö minkälaista kosmetiikkaa?
Juotko teetä tai kahvia?

Olisiko mahdollista saada emännän kautta myös sinun puh nrosi, olisin mielellään lähettänyt kalenterin tuon Smartpostin kautta :)


Ohoh, muakin on huhuiltu! Täähän on ihan jännää!

Mun jalka on 37. Leipomisesta pidän kyllä, mutta en ole mikään himoleipuri. Viime aikoina leipominen on ollut vähäistä noiden ruoka-ainerajoitteiden tähden, mutta aina silloin tällöin kuitenkin. Kosmetiikka käytän etenkin nyt kotona ollessa tosi laiskasti, mutta silloin kun käytän niin herkälle iholle sopivaa. Juon enemmän teetä, vaikka kahvistakin kyllä pidän. Teestä maistuu kaikki, niin vihreät, mustat kuin yrttiteetkin.

Kalenterin lähettäminen smartpostin kautta onnistuu kyllä, laitoinkin jo emännälle puhelinnumeron aiemmin. Eli saanet sen häneltä jossakin vaiheessa.
  • 0

1+1=3
Avatar
aappa
 
Viestit: 1568
Liittynyt: 30.05.11 7:53
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Louhiloun tonttu » 14.11.11 15:43

Heipparallallei,

Kiitos päivämäärävastauksista!

Myös minä kaipailen puhelinnumeroasti smartbox-lähetystä varten. Emännän kautta sen voi mulle toimittaa. Mutta ymmärrän jos et halua privanumeroa jakaa.

Louhiloun tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja neurotic » 15.11.11 16:50

^ Lähetetty sulle yksärillä jo :) Emäntä on ollu vähän hidas, mutta numeroiden eteenpäin toimitus on nyt meneillään :)
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
Avatar
neurotic
 
Viestit: 3474
Liittynyt: 20.10.10 12:43
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Jagmon tonttu » 16.11.11 14:59

Hei Jagmo, kalenterisi alkaa olla aika hyvässä vaiheessa, mutta haluaisin vielä tietää käytätkö korvakoruja. :wink:

T: Tonttusi

Jagmon tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Tiinatainan tonttu » 17.11.11 5:59

Esittelyn avulla sain paketin koottua hyvin ja se on jopa valmiskin, mutta olisin vain kysynyt vielä voinko saada puhelinnumeron tuota Smartpostia varten? :D Ei mitenkään pakollista ja vähän viime tingassa kyselenkin, tuota tarjousta ajatellen, mutta ajattelin kuitenkin vielä kysäistä. :D

Tiinatainan tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Tiinatainan tonttu » 17.11.11 6:02

^ niin edellinen viesti oli siis Tiinatainalle.. :D Hidas sytytys näin aamutuimaan.

Tiinatainan tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja jagmo » 17.11.11 21:34

Jagmon tonttu kirjoitti:Hei Jagmo, kalenterisi alkaa olla aika hyvässä vaiheessa, mutta haluaisin vielä tietää käytätkö korvakoruja. :wink:

T: Tonttusi


Heippa:) KIva kuulla:) Kyllä kä'ytän korviksia eikä oo nikkeliallergiaa yms 8)
  • 0

Minä -85 , mies -76 ja pikkuhöpö 07/10 sekä kultainen noutaja
jagmo
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.09.10 18:33
Paikkakunta: SASTAMALA

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja *OA*n tonttunen » 18.11.11 22:50

Lainaus ketjusta:
Mä oikeesti toivon että mun kalenteri tulee viime tippaan Ku olen niin kärsimätön etten millään meinais pysyä nahoissani jos pitäs viikko katella kalenteria ilman että saa avata luukkuaja

-Voi jos tän olisin tiennyt niin ei pakettisi olisi jo postissa vaan vielä täällä oottamassa sitä "viime tippaa". Mä kun olin niin malttamaton ja halusin sen äkkiä postiin kun tuli valmiiks... Maltillista joulukuun alun oottelusta [onni]

*OA*n tonttunen
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja *OA* » 18.11.11 22:52

*OA*n tonttunen kirjoitti:Lainaus ketjusta:
Mä oikeesti toivon että mun kalenteri tulee viime tippaan Ku olen niin kärsimätön etten millään meinais pysyä nahoissani jos pitäs viikko katella kalenteria ilman että saa avata luukkuaja

-Voi jos tän olisin tiennyt niin ei pakettisi olisi jo postissa vaan vielä täällä oottamassa sitä "viime tippaa". Mä kun olin niin malttamaton ja halusin sen äkkiä postiin kun tuli valmiiks... Maltillista joulukuun alun oottelusta [onni]

Voi ei :lol: Nyt pitää pistää mies jemmaamaan paketti joulukuuta odottamaan. Mutta olet hienosti keksinyt luukut kyselemättä mitään ja mun esittelykin oli niin juosten tehty [onni]
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18049
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Boyanin tonttu » 19.11.11 12:24

Boyan hohoi!

Kalenteri alkaa olla hyvin kasassa, mutta pari kysymystä vielä, että saan viimeisetkin luukut valmiiksi:

-millaisia kirjoja luet?
-minkä väristä talvitakkia käytät?
-juotko teetä tai kahvia? jos, niin kumpi parempi?

Boyanin tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Boyan » 19.11.11 13:03

Oooh. :shock: Muakin on huhuiltu! [onni]

Luen... no sellaista perusromanttista (tyyliin jane green, nora roberts ym.) hömppää aika paljon (aivokapasiteetin rajallisuudesta johtuen) - luen paljon englanniksi. Ja sitten fantasia on ihan mun juttu, jos vaan pystyn keskittymään yhtään pidempään kirjaan. Ja Kaari Utrio sekä Virpi Hämeen-Anttila on mun suomalaisia suosikkeja. Mutta luen melkein mitä tahansa, dekkarit ja jännitys eivät ehkä niin uppoa (Koontzia ja Kingiä lukuunottamatta).

Mulla on tummanharmaa villakangastalvitakki ja beige syystakki (jota todennäköisesti käytän melko pitkään tuon kannettavan takia).

Juon sekä kahvia että teetä, kahvin aamuisin (ja kyläillessä tai jos on vieraita) ja teetä sitten iltaisin. En tee eroa noiden välillä, molemmat ovat ihania. :)
  • 0

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Avatar
Boyan
 
Viestit: 9579
Liittynyt: 18.05.11 16:47
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa