Joulukalenteri-11 kyselyketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja *OA*n tonttunen » 21.11.11 15:44

*OA* kirjoitti:
*OA*n tonttunen kirjoitti:Lainaus ketjusta:
Mä oikeesti toivon että mun kalenteri tulee viime tippaan Ku olen niin kärsimätön etten millään meinais pysyä nahoissani jos pitäs viikko katella kalenteria ilman että saa avata luukkuaja

-Voi jos tän olisin tiennyt niin ei pakettisi olisi jo postissa vaan vielä täällä oottamassa sitä "viime tippaa". Mä kun olin niin malttamaton ja halusin sen äkkiä postiin kun tuli valmiiks... Maltillista joulukuun alun oottelusta [onni]

Voi ei :lol: Nyt pitää pistää mies jemmaamaan paketti joulukuuta odottamaan. Mutta olet hienosti keksinyt luukut kyselemättä mitään ja mun esittelykin oli niin juosten tehty [onni]


Sain kyllä esittelystä jotenkin osviittaa kun rakentelin kalenteria, toivottavasti se on mieluinen. Tässä tais kohdata nyt kaksi erittäin malttamatonta :lol:

*OA*n tonttunen
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja kiikun tonttu » 21.11.11 20:20

Kiikku! Kalenteristasi uupuu vielä pari luukkua. Antaisitko vielä vinkkiä mikä sinua erityisesti ilahduttaisi? En lupaa, että toteutuu, mutta voisin yrittää.

kiikun tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja kiikku » 21.11.11 21:04

Voi apua :lol: Tää tuli niin äkkiä. Ensimmäiset asiat, mitä mieleen tuli, oli kesä, uusi auto ja vauva. Mutta ei taida mikään noista olla kovin realistinen joulukalenterin täytteeksi.

Mikä tahansa yllätys ilahduttaa varmasti. Pinnit mulla on aika hukassa, niitä siis ei ole koskaan liikaa. Avaimen periä mulla on tällä hetkellä yksi ihan kulahduspisteessä oleva. Uusi voisi olla tervetullut. Ja melkein mikä tahansa käsitöihin liittyvä on tervetullutta. Hillitön hamsterihan minä olen ja kaikkea käsitöihin tarvittavaa minulta löytyy, mutta silti kaikkea voi olla lisääkin. Paitsi silmäneuloja ;) Niitä mulla on varmaan satoja erikokoisia :lol:

Voi että kun alkaa jo jännittää :D
  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
Avatar
kiikku
 
Viestit: 10124
Liittynyt: 22.08.06 11:31
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja PinnSvinnin tonttu » 22.11.11 11:16

Hei PinnSvin tykkäätkö teestä? Entä minkälaisia kirjoja luet? Millä herkuttelet herkkupäivänäsi? Lähetätkö joulukortteja? :)

PinnSvinnin tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja PinnSvin » 22.11.11 14:26

PinnSvinnin tonttu kirjoitti:Hei PinnSvin tykkäätkö teestä? Entä minkälaisia kirjoja luet? Millä herkuttelet herkkupäivänäsi? Lähetätkö joulukortteja? :)



OOOOO :mrgreen:
Tykkään teestä. Mieluiten juon vihreää tai rooibosta. Nyt maistoin jotain mausteista missä oli kanelia ja anista vissiin jne mut siitä en tykänny. Mut monenlaisesta tykkään kyllä.
kirjoja luen laidasta laitaan kyllä. Ihan mikä millonkin sattuu kiinnostamaan. Vaikea kuvailla. Kaikkea sairaala kauhusta romanttiseen hömppään mut mikään kauheen jäykkä ja raskas teksti ei jaksa kiinnostaa. mm täällä pohjantähden alla ei jaksanu kirjana kiinnostaa, leffana kyllä. Suosikki kirjailijoista jotain mainitakseni robin cook, jean m. untinen-auel, henning mankel, torey hayden joiden tuotannot olen vasrmasti lukenu aikalailla kokonaan :lol: Paljon kuitenkin luen ja olen kirjottanu ylös kaikki kirjat mitä oon lukenu vuoden -97 jälkeen :D Herkuista uppoaa turhankin monet :D Ei mulla kauheesti inhokkeja ole sen suhteen. Varm,asti mikä vaan ilahduttaa :) Joulukortteja lähetän kyllä!
  • 0

Uusioperhe-elämää
Kuva
Avatar
PinnSvin
 
Viestit: 3105
Liittynyt: 06.08.07 20:58
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Happy_phantomin tonttunen » 24.11.11 14:25

Happy_phantom
Huomenna lähtee paketti sinulle päin. Pakettia oli mukava koota, toivottavasti tykkäät näin ensikertalaisen tekeleestä :)

Happy_phantomin tonttunen
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Usvan tonttu » 24.11.11 21:48

Hei Usva,

sinulle lähtee huomisessa postissa paketti kohti kotikuntasi postia. Toivottavasti ehtii ajoissa perille :) Päällimmäisin paketti on vähän rujo, sisältö on värikkäämpää. Älä pidä pakettia kauhean pitkään ulkona pakkasessa, jos mahdollista.

Hyvää joulunodotusta,

tonttusi

Usvan tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Pantteriinan tonttu » 25.11.11 12:28

Hei Pantteriina!

Vein kalenteripakettisi juuri postiin eli eiköhän se kerkeä sinulle asti alkuviikosta. Hauskaa joulunodotusta! :D

Pantteriinan tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja rusinan. tonttu » 25.11.11 12:36

Heipparallaa!

Muuttuvien tekijöiden vuoksi joudun postittamaan pakettisi vasta maanantai-aamuna, mutta uskoisin sen ehtivän perille ennen 1.päivää. Joten älä huolehdi jos pakettiasi ei vielä kuulu :)

rusinan. tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja satsan tonttu » 25.11.11 13:59

Heippa satsa!

Pakettisi on pakkausta vaille valmis, mutta valitettavasti en ehdi sitä millään viemään tänään postiin :( eli se lähtee vasta maanataina sinnepäin. Toivottavasti ehtii ajoissa, voin vaikka laittaa emännän kautta sinulle lähetyskoodin jos haluat.

Hauskaa joulunodotusta!

satsan tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja satsa » 25.11.11 14:10

satsan tonttu kirjoitti:Heippa satsa!

Pakettisi on pakkausta vaille valmis, mutta valitettavasti en ehdi sitä millään viemään tänään postiin :( eli se lähtee vasta maanataina sinnepäin. Toivottavasti ehtii ajoissa, voin vaikka laittaa emännän kautta sinulle lähetyskoodin jos haluat.

Hauskaa joulunodotusta!


Ok, vastahan se torstai on ensimmäinen päivä :)
  • 0

'Lahja 02/03, Armas 08/04, Lempi 08/07 & pieni Velho-poika 01/10'
satsa
 
Viestit: 3721
Liittynyt: 22.08.06 19:46
Paikkakunta: KY52

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja neurotic » 28.11.11 16:54

---
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
Avatar
neurotic
 
Viestit: 3474
Liittynyt: 20.10.10 12:43
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Boyanin tonttu » 28.11.11 19:13

BOYAN!!!

Pakettisi lähti vihdoin matkaan, toivottavasti ehtii vielä ajoissa perille! Jos siis hyvin käy, aukeaa sinulle SmartPost-luukku vielä tämän kuun puolella ;)

Boyanin tonttu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja Rusinan tottu » 28.11.11 19:29

Hei RUSINA

Pakettisi lähti tänään postiin. Toivon todella että ehtii perille vielä tämän kuun puolella. Kalenterista sen verran että numeroin ensimmäisen ja viimeisen "luukun", muut luukut voit avata satunnaisessa järjestyksessä. Jännittää jo ihan mitä tykkäät kalenterista, tulis näet aikas kiva jos multa kysytään :mrgreen: Laitan sinulle vielä emännän kautta seurantakoodin.

Rusinan tottu
 

Re: Joulukalenteri-11 kyselyketju

ViestiKirjoittaja rusina » 28.11.11 20:39

Iik! Ihanaa! Ihan jännittää jo! :D Sain koodin, kiitos, ja varmasti kalenteri ehtii joulukuun alkuun, kun pääsen koodilla jo hakemaan. Voi miten jännää, kun luukut availen satunnaisesti, ehkä annan (joskus :mrgreen: ) tyttösten toimia luukunvalintaonnettarina. IhanaaIhanaaIhanaa, olen jo ihan täpinöissäni! [onni]
  • 0

Tyttösarja 9/04, 7/06, 6/09, 3/12
rusina
Bannattu
 
Viestit: 2713
Liittynyt: 30.08.06 10:57
Paikkakunta: i-s

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa