Sysvy 11 - huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Boyanin sysvy » 02.11.11 10:59

Hei Boyan, onhan sinulle tullut se ensimmäinen Joulu-lehti?

Boyanin sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Boyan » 02.11.11 20:06

On tullut. Kiitos kovasti siitä! [onni]
  • 0

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Avatar
Boyan
 
Viestit: 9579
Liittynyt: 18.05.11 16:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja tiinatainan salainen.... » 03.11.11 9:59

Tiinataina

Pidätkö neulomisesta/virkkaamisesta? Jaksatko tehdä suurempia töitä?

tiinatainan salainen....
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja simpsura » 06.11.11 13:01

simpsuran sysvy kirjoitti:simpsura

Hei taas! :)

Mä oon pulassa viimesen paketin kanssa... Mitä mä siihen laitan? Joten kysellään taas vähän.

Luetko kirjoja tai lehtiä? Ja jos luet niin millaisia?
Käytätkö koruja?
Entä palasaippuaa?

Onko jotain mitä haluaisit saada? Jotain mitä olet ajatellut ostaa/hankkia muttet ole saanut aikaiseksi...


Moi moi!

Anteeksi, että on jäänyt huomaamatta huhuilut... :oops: Mutta vastauksia kysymyksiin:

- tällä hetkellä luen lähinnä oppikirjoja :? , vaikka "normaalisti" dekkarit, Kaari Utrion romaanit tms. kepeä kyllä uppoaa. Lehdistä tulee seurattua Hesaria ja Meidän Perhe -lehteä. Perusnaistenlehdet ja juorulehdet ahdistaa, muuten lehdet on kyllä pääsääntöisesti kivoja :)
- käytän koruja jonkin verran, tällä hetkellä lähinnä isohkoja kaulakoruja. Tykkään kovasti kyllä muistakin.
- palasaippuaa meillä ei oikein osata käyttää (paitsi sappisaippuaa)

Mitä haluaisin saada, hm... Joku heijastin tulis tarpeeseen (ne häviää aina käsittämättömällä tavalla... :roll: ), samoin muistivihko. Lapset tykkää hirmu paljon esim. tarroista, mutta äiti on laiska ostamaan niitä. Myös pienet syötävät yllätykset maistuu :D
  • 0

Poika (08/07), tyttö (12/09)
Avatar
simpsura
 
Viestit: 1545
Liittynyt: 15.06.10 20:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja satsa » 08.11.11 11:56

Heip sysvyni, huutelen tätäkin kautta, että lisäilin tuonne hehkutusketjuun asian, mille olisi tarvetta, kun kirjeessäsi kyselit. Sama vinkki käy kyllä joulukalenteri-ystävällekin :D
  • 0

'Lahja 02/03, Armas 08/04, Lempi 08/07 & pieni Velho-poika 01/10'
satsa
 
Viestit: 3721
Liittynyt: 22.08.06 19:46
Paikkakunta: KY52

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja -Jeeku-n sysvy » 16.11.11 11:17

Hei -Jeeku-,

Mitä lehtiä sinulle tulee tai mitä lehtiä luet?

kyselee sysvysi :)

-Jeeku-n sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja tiinataina » 16.11.11 12:38

tiinatainan salainen.... kirjoitti:Tiinataina

Pidätkö neulomisesta/virkkaamisesta? Jaksatko tehdä suurempia töitä?


Pidän kummastakin, mutta en ole kummassakaan kamalan hyvä :oops: . Mulla on tuolla ikuisuus projektina 7-veikasta alotettu isöäidin- neliöpeitto .
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja -Jeeku- » 16.11.11 13:52

-Jeeku-n sysvy kirjoitti:Hei -Jeeku-,

Mitä lehtiä sinulle tulee tai mitä lehtiä luet?

kyselee sysvysi :)


Muakin huhuiltu.

Mulle ei tule lehtiä, syystä, etten kerkiä niitä koskaan lukemaan.
Mun laatikkoon tulee kyllä useampia MLL perhekahvilaan tarkoitettuja lehtiä ja niitäkään en kerkiä edes selaamaan, vaikka olisi sopivasti tyrkyllä :)
  • 0

Hurahtanut äiti -81,nikotteleva iskä -83, pojat 8/01 ja 6/04 ja tyttönen 12/09, sekä hännänhuippu 7/12.

Eletään niin, ettei tartte vanhainkodissa valehdella :)

Nukkumatin kyytiin liftataan panemalla peukalo suuhun. -Martti Vasamaa-
Avatar
-Jeeku-
 
Viestit: 1343
Liittynyt: 27.04.10 8:22
Paikkakunta: Sastamala

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Boyanin sysvy » 22.11.11 19:03

Boyan, onko tyttärelläsi jotain suosikkiväriä? Entä onko joku väri ihan ehdoton nou-nou? Entäs pikkuinen, kuinka ehdoton hän on värien suhteen :wink:?

Boyanin sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Boyan » 22.11.11 19:17

Tyttö tykkää oikeastaan kaikista väreistä paitsi mustasta ja ruskeasta. Tällä hetkellä neiti valitsee moniväriset (raidalliset) jutut mieluiten ja yksittäisenä värinä sanoisin, että pinkki on suosikki. :) :roll: Ja tuo kääpiö ei oikein vielä perusta noista väreistä kauheasti. :D Mutta käytetään paljon värikkäitä vaatteita, oikeastaan kaikki paitsi sininen ovat hyviä värejä. :)
  • 0

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Avatar
Boyan
 
Viestit: 9579
Liittynyt: 18.05.11 16:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Vattu1:n sysvy » 28.11.11 14:00

Heips Vattu,

Sinun pakettisi on ollut jo ikuisuuden valmiina, mutta mutta postiin asti sitä en vielä ole sannut, eikä taida tänäänkään mennä niin, että ehtisi tämän päivän kuljetukseen. Pahoittelen tätä ja tiedät, että tulossa kyllä on!

Mutta jos jotain hyvää tästä saa, niin voin sanoa, että paketti on odottaessa saannut pari lisäelementtiä, jota ei sieltä olisi löytynyt jos tämän aikaisemmin olisin postittanut :wink:.

Vattu1:n sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja satsan sysvy » 29.11.11 14:37

Satsa!
Anteeksi taas viimetinkaan jäänyt paketti. Maksikirjeenä lähtee tänään!

satsan sysvy
 

ViestiKirjoittaja sysvyilijä » 30.11.11 23:59

Näin sysvy kierroksen lopussa haluan kysyä sellaista asiaa joka on mietityttänyt noita kommentteja lukiessa. Miten pysytte budjetissa? Kun lukee miten monta eri asiaa joissain lähetyksissä oli en ymmärrä miten niissä on pystytty pitäytymään budjetissa. Laitatteko vaan kalliimmalla?

sysvyilijä
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja lave83 sysvy » 01.12.11 7:41

LAVE83: sun paketti on myöhässä. ollut lähdössä kyl monta pv mutta meillei ole autossa talvirenkaita ja näin ollen pääkallo kelit on jättäneet meidät kotiin. yritän tänään kytätä postiauton jotta se ottas tuon siun paketin kyytille :)

jossei ota, niin huomenna pääsen. valmiina postitukseen son ollu tossa jo tovin aikaa. mutta mä toivon et tuo paketti sua sit miellyttää ja lohduttaakin niin et myöhästyminen ei haittaa.

lave83 sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja lave83 » 01.12.11 20:10

^Ok. Odottelen sit postia.. :)

^^ Minä ainakin oon pysynyt budjetissa. Osa löydöistä on kirppiksiltä, osa uusia, osa joskus itse tehtyjä, ja osa saattaa olla itselle tarpeetonta tavaraa joka kotoa löytyy, jonka on aikonut hävittää/viedä kierrätykseen.
  • 0

lave83
 
Viestit: 309
Liittynyt: 07.12.07 18:33
Paikkakunta: Raasepori/Pohja

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa