Sysvy 11 - huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Akinyin sysvy » 04.10.11 6:57

Hei Akinyi,

Katsoppas vielä sitä turkoosia kukkaa: siitä helmilenkin ympäriltä lähtee irti sormus. Se voi olla siinä niin kuin nytkin, tai voit ottaa irti, mutta jos helmilenkki muotoutuu käytössä kapeammaksi, sormus voi tippua.

Tuoksupillit ovat suitsukkeita :) Sytytä päähän pieni liekki ja sitten puhalla se saman tien. Jos pieni savujuova jää nousemaan ylöspäin, silloin se toimii niin kuin pitää.

Tiedänkin jo mitä seuraavassa paketissa on :o) ja ehkä sitä seuraavassakin...

Akinyin sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Akinyi » 04.10.11 11:41

Moi Sysvyseni! Bongasinkin tuon pikkusormuksen, se piti tosiaan ottaa irti kun olisi vauhdissa varmasti muuten irronnut! En viellä päässyt testailemaan noita "tuoksupillejä", mutta kunhan nyt saan vähän rauhoituttua, niin istuskelen tee-kupposen kanssa viltin alla nautiskellen omasta ajasta ja suitsukkeista aforismeja lueskellen. Totuus lienee kuitenkin, että tee-kuppi jäähtyy sillä välin kun tukkaputkella touhotan ja samalla juoksen taaperon perässä... Viisainta ottaa siis viinilasi sinne viltin, alle, sen voi nopsaan kulauttaa kurkusta alas kun tulee taaperon kutsuhuuto...
  • 0

Avatar
Akinyi
Bannattu
 
Viestit: 1994
Liittynyt: 06.06.10 11:24
Paikkakunta: Eno

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja linnaean sysvy » 06.10.11 18:04

Linnaea, mistä väreistä tykkäät vauvan vaatteissa? Onko jotain, mitä vauvalle tarvisit tällä hetkellä tai mitä et ainakaan tarvi? :)

Niin ja pahoittelut siitä marmeladista. :oops: En hoksannut tsekata päiväystä purkkia ostaessani...

linnaean sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja PullaKana » 07.10.11 9:24

Tässäpä lupaamiani vastauksia sysvyni kirjeessä esittämiin kysymyksiin. Mutta aluksi vielä kerran kiitos ihanasta paketista :o)

Syksy tosiaan tännekin tullut, välillä kauniin keltaista kun aurinko paistaa keltaisiin lehtiin, välillä sataa hurjasti.

Kännykkä mulla on Nokian C6. Pääni on iso, olisiko päänympärys 58. Kun oikein herkuttelen, niin suklaata ja teetä se varmaan on. Koruistakin kysyit. En käytä paljon koruja. Kyse ei ole siitä ettenkö tykkäisi, en vaan paljoa omista ja olen huono niitä itse hankkimaan. Mielelläni käyttäisin enemmänkin.
  • 0

Viimeksi muokannut PullaKana päivämäärä 09.10.11 18:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Äiti -77 ja Esikoinen 06/04 ja Kuopus 05/06
Avatar
PullaKana
 
Viestit: 3024
Liittynyt: 18.11.06 22:12
Paikkakunta: Länsi-Suomen lääni

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja satsan sysvy » 07.10.11 16:01

SATSA

Anteeksi viime paketin ankeus... tuli hivenen kiire sitä tehdessä ja unohdin kirjeen laittaa mukaan kaikessa tohinassa.
Lisäkysymyksiä olisi vielä muutamat.
- Teidän perheen päänympärykset, ja tykkäätkö itse pipoista myssyistä vai korvanlämmikkeistä.
- Kestätkö villaa / mohairia tms lähellä ihoa vai onko jotkut villalaadut liian kutittavia, entä lapsilla?
- jalankokosi tai jalanpohja sentteinä?

Hauskaa syksyn jatkoa sinulle! :o)

satsan sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja linnaea » 11.10.11 21:06

linnaean sysvy kirjoitti:Linnaea, mistä väreistä tykkäät vauvan vaatteissa? Onko jotain, mitä vauvalle tarvisit tällä hetkellä tai mitä et ainakaan tarvi? :)

Niin ja pahoittelut siitä marmeladista. :oops: En hoksannut tsekata päiväystä purkkia ostaessani...


Hmm, villasukkia olen etsinyt. Itse en ehdi nyt tekemään ja mun mummuni on liian kipeä niitä tekemään, muut eivät kudo. Ei ole mistään löytynyt, vaikka oon kauppoja ja kirppareita kolunnut. Mitäs muuta olisi... Villahousuja on juuri sopiva määrä, samoin muita housuja, ja oikeastaan muitakin vaatteita. Ohkaista yöpaitaa olisi vauva ehkä vailla, vauvalle tulee öisin kuuma, ja kesävaatteet ovat jo liian pieniä. Vauva on n. 70cm. Väreissä on nyt vähän kaikenlaista, kun niitä on enemmän haalittu kunnon ja hinnan perusteella kuin värin. Sellaisista "olen TYTTÖ"-vaaleanpunaisista ja vastaavista sinisistä en pidä, enkä kovin räikeistä tai teollisen värisistä. Murretut ovat kauneimpia, muuten ei siis väliä.

Ja pyh, tuo on vielä aivan hyvää! :o)
  • 0

linnaea
 
Viestit: 1920
Liittynyt: 11.01.11 10:35
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja satsa » 13.10.11 8:16

satsan sysvy kirjoitti:SATSA

Anteeksi viime paketin ankeus... tuli hivenen kiire sitä tehdessä ja unohdin kirjeen laittaa mukaan kaikessa tohinassa.
Lisäkysymyksiä olisi vielä muutamat.
- Teidän perheen päänympärykset, ja tykkäätkö itse pipoista myssyistä vai korvanlämmikkeistä.
- Kestätkö villaa / mohairia tms lähellä ihoa vai onko jotkut villalaadut liian kutittavia, entä lapsilla?
- jalankokosi tai jalanpohja sentteinä?

Hauskaa syksyn jatkoa sinulle! :o)


Oho, mua oltiin taas huhuiltu [onni]
Paketti oli ihan kiva sellaisenaan, älä huoli :o)

Mun päänympärys on 56,5 näin itsemitattuna, Isosiskon 52cm, Isoveljen 54cm, Pikkusiskon 50,5cm ja Pikkuveljen 50cm. Pipoihminen olen, yleensä kuljen hattu päässä ympäri vuoden, en oikein osaa olla ilman :) Korvalämmikkeitä ja pantoja en osaa pitää, muuten ei niin väliä, millainen pipo tai myssy päässä on :)
Kestän villaa ihon lähellä, lapset myös :) Tekokuituisia taas pääsääntöisesti en, koska ne 'narisee' :D Sekoitelangat kyllä käy :)
Jalka on 26cm ja käytän koon 41 poposia :)

Lupailin viimeksi kuvaa peitosta, tänne osioon ei saa liitettyä kuvia, joten löytyy nyt tuolta kuittaus-ketjusta hehkutuksestani :) download/file.php?id=28786&mode=view
  • 0

'Lahja 02/03, Armas 08/04, Lempi 08/07 & pieni Velho-poika 01/10'
satsa
 
Viestit: 3721
Liittynyt: 22.08.06 19:46
Paikkakunta: KY52

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Vihreäsydämen sysvy » 15.10.11 23:23

VIHREÄSYDÄN

Yksi kysymys

Askarteletko tai teetkö käsitöitä?

Vihreäsydämen sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja vihreäsydän » 19.10.11 9:50

heii mua on huhuiltu :D jännittävää!

Askartelen satunnaisesti kun on askarreltavaa, kuten joulukortit yms. Ompelu on jäänyt vähälle kun ompelukone on rikki, mutta neulomis harrastuksen olen herätellyt henkiin muutaman vuoden tauon jälkeen, ja se on osa iltaista rentoutumishetkeäni [onni]
  • 0

Minä -89, mies-87 ja pojat 3/11 ja 1/13
Avatar
vihreäsydän
 
Viestit: 1430
Liittynyt: 02.08.11 20:33
Paikkakunta: Helsinki <3

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja mokkula08n sysvy » 21.10.11 21:23

kaipailit vinkkejä minusta. Annan viimeisessä paketissa enemmän vihjeitä jollet sitten keksi ennen mutta kerron tässä nyt että se nyt saapuneen kuoren tarra oli yksi vihje. Vaikeahko mutta vihje kuitenkin. :wink:

mokkula08n sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja pantteriina » 31.10.11 13:27

MUOKS:

---------pieni fiba vain-------
  • 0

Avatar
pantteriina
 
Viestit: 546
Liittynyt: 01.05.08 20:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja simpsuran sysvy » 31.10.11 17:59

simpsura

Hei taas! :)

Mä oon pulassa viimesen paketin kanssa... Mitä mä siihen laitan? Joten kysellään taas vähän.

Luetko kirjoja tai lehtiä? Ja jos luet niin millaisia?
Käytätkö koruja?
Entä palasaippuaa?

Onko jotain mitä haluaisit saada? Jotain mitä olet ajatellut ostaa/hankkia muttet ole saanut aikaiseksi...

simpsuran sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja lave83:n sysvy » 01.11.11 20:04

lave83: postisi tosiaan lähti matkaan viime viikon maanantaina. vain saapuakseen meille takaisin tänään... olin jostain syystä-. ÄLÄ kysy miksi. kirjoittanut sinut lähettäksi ja itseni saajaksi ... sitä en tiä miksi näin kauan meni tulla takaisinkaan mutta määpä kipasen kuules postiin ja vien sen takaisin postikustille joka kiikuttaisi sen oikeaan osoitteeseen tälle viikkoa :D

lave83:n sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja lave83 » 01.11.11 22:43

Ok. Hyvä että kirje löytyi kuitenkin. Mutta kumma kyllä että viikon oli matkalla, 2. luokassakaan ei yleensä noin kauaa mene. Minäpä odottelen ja ilmottelen jos ei perjantaihin mennessä ole tullut perille.
  • 0

lave83
 
Viestit: 309
Liittynyt: 07.12.07 18:33
Paikkakunta: Raasepori/Pohja

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja lave83:n sysvy » 02.11.11 8:02

lave83 kirjoitti:Ok. Hyvä että kirje löytyi kuitenkin. Mutta kumma kyllä että viikon oli matkalla, 2. luokassakaan ei yleensä noin kauaa mene. Minäpä odottelen ja ilmottelen jos ei perjantaihin mennessä ole tullut perille.



kyllä monesti on meille tehny jopa ykkösluokassa lähetetty matkaansa viikon tai toisat :S tuolle postille on muutama valituski aiheesta tehty kun tärkeät kirjeetki tuodaan jälkijunassa

lave83:n sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa