Sysvy 11 - huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Lyamin sysvy » 19.09.11 15:49

LYAM

Otin viestisi talteen, voit poistaa :)

T: sysvy

Lyamin sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Satsan Sysvy » 20.09.11 14:32

SATSA!

Näin ilmojen kylmetessä pidätkö huiveja ja millaisia, ja millaista huivia et missään tapauksessa pitäisi?
Onko tilkkupeitossasi joku vallitseva väri (muu kuin ruskea) vai onko ihan kirjava kukkaketo nallesta?
Tykkäätkö koruista tai muista asusteista?
Minkä kokoisia vaatteita itse käytät?
Onko jostain käsityötarvikkeista puutetta tai mitä ei voi koskaan olla liikaa?

Satsan Sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja satsa » 20.09.11 15:42

Satsan Sysvy kirjoitti:SATSA!

Näin ilmojen kylmetessä pidätkö huiveja ja millaisia, ja millaista huivia et missään tapauksessa pitäisi?
Onko tilkkupeitossasi joku vallitseva väri (muu kuin ruskea) vai onko ihan kirjava kukkaketo nallesta?
Tykkäätkö koruista tai muista asusteista?
Minkä kokoisia vaatteita itse käytät?
Onko jostain käsityötarvikkeista puutetta tai mitä ei voi koskaan olla liikaa?


Pidän kyllä huiveja, silkkihuivit tai sen tyyliset tekokuituiset on niitä, mitä en missään nimessä pitäisi :D Kolmiohuiveista tykkään, sellaisesta oon haaveillu, mut en oo koskaan saanu aikasiksi itelle tehdä (lahjaksi kylläkin) siis joku virkattu/neulottu/huovutettu tms. Tai ihan vaan pitkähkö kaulaliina. Kuitenkin sellainen, mikä mahtuu takin sisään, eli kovinkaan iso/paksu ei voi olla. Viime vuonna tein novitan crystal-langasta sellaisen pitkän kiepin, mut en osannu käyttää :)

Peiton suunnitelma on matkalla muuttunut, koska ruskeaa ei löydy enää, niin teen vaan reunapalojen reunoihin raidat/rivit siitä, riippuen millä mallilla/tyylillä tilkku tulee. Reunoista mulla on tarkahko suunnitelma, mutta keskelle käy periaatteessa mikä vaan :) Noita kukkaketo-lankoja mulla on varmaan kaikkia, mitä on saatavilla + muutamia pieniä villasukkia oon purkanut tilkkukäyttöön :D Vihreä on toinen vallitseva väri peitossa, sitä kun tuppaa olemaan melkein jokaisessa noissa kirjavissa langoissa ja nyt mallistossa olevaa sammaleenvihreää tms. meinasin hankkia seuraavaksi yhdistäväksi koontilangaksi :) Tilkuissa saa siis olla melkeinpä mitä vaan väriä, joskaan ihan pastellinsävyinen tilkku sinne ei oikein sovi, eikä mikään yksivärinen vaalea. 'Inhoamani' pastellinsävyt kyllä löytyvät noista kukkakedoista yhdistettynä reippaisiin väreihin ja niissä ne on ok :)
Voisin tietysti kuvata tähän nuo olemassaolevat tilkut, jos idea niistä aukeaisi :)

Koruja mulla on käytössä ainoastaan sormukset ja kaulassa Kalevalan äiti-lapsi tynnyriheloja 4kpl ketjussa :) Juhlan kunniaksi saattaa olla joku isompi riipus. Korvissa on 2 reikää kummassakin, mut näissäkin oon jämähtäny tiettyihin renkaisiin, enkä osaa oikein vaihella :)
Synttärilahjaksi toivoin nyt sellaista Nomination-korua kun tulee marraskuun lopussa 30vee mittariin. Tai jäljitelmää, kun löysin niin kivoja palojakin (ompelukone sytytti :D )
Kultasia ei oo kun sormukset, tykkään hopeasta/teräskoruista enemmän :)

Vastaan loput myöhemmin
  • 0

'Lahja 02/03, Armas 08/04, Lempi 08/07 & pieni Velho-poika 01/10'
satsa
 
Viestit: 3721
Liittynyt: 22.08.06 19:46
Paikkakunta: KY52

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pennien sysyvy » 20.09.11 18:11

Pennie! :)

Pari kysymystä sinulle..
Harrastatko käsitöitä?
Luetko naistenlehtiä?

Pennien sysyvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja sama » 20.09.11 18:13

^oho, tuli sysyvy :D

sama
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pennie » 21.09.11 8:28

Pennien sysyvy kirjoitti:Pennie! :)

Pari kysymystä sinulle..
Harrastatko käsitöitä?
Luetko naistenlehtiä?

Jee mua on huhuiltu! [onni]

En oikeastaan tee mitään käsitöitä nykyisin. Lasten kanssa askartelu taitaa olla ainoa "käsityö" :mrgreen:
Naistenlehtiä luen jonkun verran, meillä on äidin ja siskon kanssa lehtirinki. Siinä taitaa tulla tällä hetkellä Me Naiset, Kodin Kuvalehti, Kotiliesi ja Apu (joka nyt ei taida olla naistenlehti).

Voisin tässä samalla mainita esittelystä unohtuneen seikan, että mulla on 30v synttärit 13.10 :shock:
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Akinyille asiaa » 23.09.11 18:57

Akinyi!

Mitä ajattelet kissoista?
Entä millaisesta huumorista pidät?

Akinyille asiaa
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja simpsuran sysvy » 26.09.11 17:59

simpsura

Mikä on sun päänympärys mitta?
Ja lasten jalkapohjien mitat?

simpsuran sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja simpsura » 26.09.11 20:16

simpsuran sysvy kirjoitti:simpsura

Mikä on sun päänympärys mitta?
Ja lasten jalkapohjien mitat?


Moi!

Mun päänympärys on 57 cm, pojan jalka 18 cm ja tytön reilu 13 cm. Jännäksi menee... :D
  • 0

Poika (08/07), tyttö (12/09)
Avatar
simpsura
 
Viestit: 1545
Liittynyt: 15.06.10 20:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Rianna » 28.09.11 19:50

Mitä mieltä olet Halloweenin juhlinnasta? ei meillä ruukata juhlia :)

Millä herkuttelet? kaikenmaailman suklaat on herkkua. kunha siihe ei oo sotkettu salmiakkia. karkkia, hyvää kaakaota. yms
Lempiherkkusi. moon aika herkkusuu jotta kaikki melkes uppoaa.

mä en järin rakasta kukkakuoseja. ellei oo hillittyä kuosia. enempiki meiltä löytyy maanläheistä väriä (ruskea, vihreä, harmaa, oranssi ?
  • 0

Mie ♥ tuo & tytär 11/05, poika 06/07 & tupla prinsessat mahassa kasvamassa
Rianna
 
Viestit: 194
Liittynyt: 27.12.10 22:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Akinyi » 28.09.11 21:03

Akinyille asiaa kirjoitti:Akinyi!

Mitä ajattelet kissoista?
Entä millaisesta huumorista pidät?



meillä ei ole eläimiä, mies on allerginen enkä oikein itsekään ole eläinihmisiä. Enempi tykkään kissoista kuin koirista.

Huumorissa tykkään kaikenlaisesta, esim telkkarissa kätevä emäntä oli ihan huippu sarja! Tykkäsin myös putouksen harjakaisesta ja mr majorcasta. Semmosta sekalaista saa olla huumori!
  • 0

Avatar
Akinyi
Bannattu
 
Viestit: 1994
Liittynyt: 06.06.10 11:24
Paikkakunta: Eno

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja NanaKiu » 29.09.11 9:39

Onko meillä jo joku sysvynpalvontaketju.
Eka paketti tuli ja olin myyty [onni]
  • 0

Meillä asuu Onni ja Toivo kunnes armeija ne noutaa pois!
Avatar
NanaKiu
 
Viestit: 8654
Liittynyt: 06.02.07 20:05
Paikkakunta: *puistatus* Lahti

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja kiikku » 29.09.11 10:39

  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
Avatar
kiikku
 
Viestit: 10124
Liittynyt: 22.08.06 11:31
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pennien sysvy » 01.10.11 19:58

Pahoitteluni Pennie, sysvypostisi ei ole unohtunut,mutta saapunee sinulle heti alkuviikosta.

Pennien sysvy
 

Re: Sysvy 11 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja starly » 02.10.11 15:13

Kiitoksia sysvylleni ihanasta paketista :D Tässä olisi muutama vastaus kysymyksiisi.

Minä pidän syksystä kovasti, kuulaana syyspäivänä on ihana ulkoilla ja nauttia syksyn väreistä. Sateisempana päivänä on ihanaa kääriytyä peiton alle ja nauttia jotain kuumaa juotavaa, vuorotellen teetä, kahvia ja kaakaota :D Hemmottelen itseäni hyvällä ruualla ja herkuilla, varsinkin suklaalla, oma ompeluaika on myös minulle hemmottelua.

Kynttilöitä meillä ei juurikaan sisällä polteta, ulkona lyhdyssä sen sijaan enemmän.

Oma vaatekokoni on 36/38 ja kengänkoko 38. Lapset ovat molemmat tosi pienikokoisia ja hoikkia, tyttö käyttää nyt (86)/92 cm vaatetta ja kengänkokoa 24(25). Pojalla käytössä ovat nyt 68(74) cm vaatteet.

Neulotut jutut olisivat erittäin mieluisia, itselläkin kun ei oikein taito vielä riitä ja ikuinen riesani, jännetuppitulehdus tuntuu iskevän heti kun saan tartuttua puikkoihin :( Poika tarvitsisi ainakin lämpöiset, pitkävartiset liinailutöppäset ja jonkun kivan villahatun. Tosin lastenvaatefriikkinä nirsoilijana en usko pukevani pojalle muihin vaatteisiin sopimatonta asustetta :roll: :oops: eli lähinnä väreistä miellyttäisivät turkoosi, petrooli ym sinisen eri sävyt, musta, ruskea ja harmaa. Tytölle tarvittaisiin ainakin ohuet, mutta lämpimät esim. alpakkaiset aluslapaset aina viluisia sormia lämmittämään. Villasukkiakaan ei ole liikaa. Itsekin käytän villasukkia ympäri vuoden.
  • 0

Me ja muksut 10/08, 4/11, 7/13 ja 11/15
starly
 
Viestit: 2159
Liittynyt: 29.01.09 23:30
Paikkakunta: Tampere

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa

cron