Minua seurataan, ahdistaa

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Minua seurataan, ahdistaa

ViestiKirjoittaja apua » 20.04.11 0:01

Eräs henkilö on rekkautunut foorumille vain lukeakseen viestejäni. Luulin vihamiestoiminnon tekevän viesteistäni hänelle näkymättömiä mutta olin väärässä. Onko minulla muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa ysvääminen? Kyseinen nikki on ainoastaan esitellyt itsensä ja sitten kommentoinut minun juttujani. Voidaanko hänet näillä perusteilla potkia pois vai onko minun lopetettava ysvääminen nyt?

apua
 

Re: Minua seurataan, ahdistaa

ViestiKirjoittaja Elsi193 » 20.04.11 7:02

Mitäs jos ottaisit omalla nikilläsi yhteyttä ylläpitoon?
  • 0

Elsi193
 
Viestit: 25160
Liittynyt: 22.08.06 17:04

Re: Minua seurataan, ahdistaa

ViestiKirjoittaja Lillukka_ » 20.04.11 8:24

Ota yhteyttä ylläpitoon. Ilmoita seuraajan nikki ja katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.
Palstan säännöissä edellytetään aktiivista osallistumista, toisen käyttäjän kyttääminen ei sitä ole.

Vihamiestoiminto piilottaa toisin päin viestejä. Eli vihamieslistallasi olevien henkilöiden viestit eivät näy sinulle.
  • 0

Avatar
Lillukka_
 
Viestit: 15923
Liittynyt: 22.08.06 15:44
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Minua seurataan, ahdistaa

ViestiKirjoittaja apua » 20.04.11 9:42

Olen jo ottanut yhteyttä ylläpitoon, sieltä ei vastata :( Siksi ajattelin kysyä näin yleisemmin, että onko mitään tehtävissä, onko tullut kenellekään muulle vastaavaa ja miten on toimittu.

apua
 

Re: Minua seurataan, ahdistaa

ViestiKirjoittaja Marsal » 27.04.11 20:22

Mulle ei foorumeiden taholta ole tullut moista eteen,mutta sain tietää että ex-anoppi on kirjautunut facebookiin "salaa".Ei ollut kertonut edes tyttärelleen että on siellä.Asia paljastui sitten muuta kautta.Ja mie sitten pyysin vahingossa sen kaverikseni,kun luulin hänen lähettäneen minulle kaveri pyynnön ja en ilenny olla hyväksymättä.Kyseessää olikin sitten semmonen kaveriehdotus,jonka hänen tyttärensä oli laittanut. [ol]
Anoppi sitten naureskellen kertoi,että ihan salassa siellä käynyt. :roll:

Tiiä vaikka käy täälläkin,kun on nähnyt minun jäljiltä sivun heidän koneellaan.Hän on utelias luonne. :evil:

Mut oon ajatellu tommosten varalta,että jos uskaltaavat kaiken minusta esiin kaivella niin kestäköön sen sitten mukisematta :)

Mut ap:n tilanne on toinen :( Ota uudelleen yhteyttä ylläpitoon,jos sieltä ei mitään ole vielä kuulunut.
  • 0

12/79&11/80+10/02,02/06,01/09,05/13
*Ent.Mario
Avatar
Marsal
 
Viestit: 2979
Liittynyt: 22.08.06 12:30
Paikkakunta: Kymenlaakson seutu


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa