YV apua!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

YV apua!

ViestiKirjoittaja suvilappi » 26.09.10 10:48

Olen ilmeisesti lähetellyt itselleni osan yv:istä kun olen painanut "vastaa" ja viimeiseksi olenkin itse kirjoittanut viimeksi :roll: No mites ne viestit, joissa sitten on vastaanottajan paikalla kaksi nimimerkkiä ja toinen on mun, meneekö ne kuitenkin myös sille toiselle perille jos ei ole enää siellä lähtevissä?
  • 0

Avatar
suvilappi
 
Viestit: 2497
Liittynyt: 22.08.06 20:25
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: YV apua!

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 26.09.10 18:30

Löytyykö lähetetyistä?
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7347
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: YV apua!

ViestiKirjoittaja suvilappi » 28.09.10 18:54

Ei ole ihan vielä tää homma selvinnyt, olen aika onneton näiden tietokonehommien kanssa :lol:

Mutta joo, viestit oli kyllä siellä lähetetyissä, kun olin ne itse ensin vastaanottanut ja poistuneet sieltä lähtevistä. Meni kyllä perille ihan sillekin, jolle ne oli tarkoitettu, mutta siitä ei erikseen tullut mitään raporttia, tai siis kun ne viestit oli jo lähteneet sieltä lähtevistä.

Mutta opinpahan nyt, että jos vastaa siihen viestiketjuun ja on itse viimeksi kirjottanut, niin silloin se ei mene perille sille toiselle :wink: On varmaan aika monta kertaa tullu niin tehtyä ja nyt vasta tajusin...
  • 0

Avatar
suvilappi
 
Viestit: 2497
Liittynyt: 22.08.06 20:25
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: YV apua!

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 28.09.10 20:19

Vastatessa pitää olla tosiaan sen, jolle haluat lähettää, viesti viimeisenä :) Eikä siitä tuu erikseen ilmoitusta, kun viestit menee perille vastaanottajalle. Tosin senhän näkee siitä, että sulla näkyy inboxissa "lähtevät (1)" jos on yks perille menoa odottava viesti, ja sitten kun sulla näkyy pelkkä "lähtevät" niin se on mennyt vastaanottajalle asti.
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7347
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: YV apua!

ViestiKirjoittaja suvilappi » 29.09.10 18:21

Mut kun se ei ollut mennyt vielä perille (kahdelle lähetetty), vaikka lähtevissä ei ollut mitään. Paitsi mulle itselle. Ja meni kyllä sitten myöhemmin kuitenkin (vastaanottaja sai monta kerralla kun vähän harjottelin...), mutta se viesti oli mennyt sinne lähetettyihin silloin kun se oli mulla itsellä vasta saapuneissa :shock:

Saikohan kukaan mitään selvää :lol:
  • 0

Avatar
suvilappi
 
Viestit: 2497
Liittynyt: 22.08.06 20:25
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: YV apua!

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 30.09.10 6:57

Eli se viesti lähtee lähtevistä, kun vastaanottaja sen avaa. Eli tässä tapauksessa se oli vissiin avaamattomana myös sun inboxissa? Ja kun sen avasit, niin vasta sitten se lähti lähtevistä. Vai?
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7347
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: YV apua!

ViestiKirjoittaja suvilappi » 30.09.10 18:31

Öö, luulisin :lol:

Tai siis nyt tajusin. Eli näin just tapahtui, mutta en sitten ymmärtänyt että miksi, tai luulin että se viesti ei mennyt ollenkaan perille, mutta sitten kun löysin sen lähetetyistä niin ajattelin, että ehkä onkin. Mutta ei ollutkaan, vielä.

Parempi ehkä olla lähettelemättä itselleen enää viestejä, nyt kun tiedän miten niin ollaan tekemättä :mrgreen:
  • 0

Avatar
suvilappi
 
Viestit: 2497
Liittynyt: 22.08.06 20:25
Paikkakunta: Päijät-Häme


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa

cron