SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Helinän sysvy » 23.11.10 14:40

HELINÄ!!!
"Paketit" lähtivät eilen matkaan, en uskaltanut laittaa samaan, jos vaikka eivät olisi läpäisseet Itellaan tiukkaa seulaa... ;)
Teemana käsityöt. Toivottavasti pidät!

Herkut tulevat kaikki sitten jouluksi (onpas järkevää...) ;P

Helinän sysvy
 

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Helinä » 23.11.10 16:10

Helinän sysvy kirjoitti:HELINÄ!!!
"Paketit" lähtivät eilen matkaan, en uskaltanut laittaa samaan, jos vaikka eivät olisi läpäisseet Itellaan tiukkaa seulaa... ;)
Teemana käsityöt. Toivottavasti pidät!

Herkut tulevat kaikki sitten jouluksi (onpas järkevää...) ;P


Tulivat tänään perille. Tosi ihana paketti [onni]
  • 0

Avatar
Helinä
 
Viestit: 10445
Liittynyt: 22.08.06 11:14
Paikkakunta: Pohjoinen

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Helinä » 24.11.10 8:44

Kysymys sysvylleni:
Asutteko vanhassa/vanhahkossa talossa taikka jossain rintamamiestalossa?

:D
  • 0

Avatar
Helinä
 
Viestit: 10445
Liittynyt: 22.08.06 11:14
Paikkakunta: Pohjoinen

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Lissukka 77 Sysvy » 24.11.10 13:17

Lissukka77

Tämän kuun paketti on jo melkein matkalla ;) mutta joulukuullekin pitäisi jotain keksiä 8)

Jos vietätte joulua niin mitkä asiat kuuluu ehdottomasti jouluunne ja mitkä ei missään tapauksessa? Mahdolliset koristeet, modernia vai perinteistä mallia?

Kuunteletko musiikkia, millaista ja onko lempparia?

Onko mitään mitä kipeästi tarvisit (postitettavaa)? :D

Näillä mennään taas vähän aikaa 8) :D

Lumisia terveisiä sysvysi!

Lissukka 77 Sysvy
 

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Helinän sysvy » 24.11.10 13:56

Helinä kirjoitti:Kysymys sysvylleni:
Asutteko vanhassa/vanhahkossa talossa taikka jossain rintamamiestalossa?

:D


[what] Hmm, mielenkiintoinen kysymys!

Asumme 32-vuotiaassa rivitalossa, johon muutimme viime maaliskuussa (edellinen asunto uusi kerrostalo)... :D

Helinän sysvy
 

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Lissukka77 » 24.11.10 14:02

Lissukka 77 Sysvy kirjoitti:Lissukka77

Tämän kuun paketti on jo melkein matkalla ;) mutta joulukuullekin pitäisi jotain keksiä 8)

Jos vietätte joulua niin mitkä asiat kuuluu ehdottomasti jouluunne ja mitkä ei missään tapauksessa? Mahdolliset koristeet, modernia vai perinteistä mallia?

Kuunteletko musiikkia, millaista ja onko lempparia?

Onko mitään mitä kipeästi tarvisit (postitettavaa)? :D

Näillä mennään taas vähän aikaa 8) :D

Lumisia terveisiä sysvysi!


Vietämme joulua, ja koti pursuaa koristeita, haluaisin kovasti heittää vanhat menemään ja ostaa jotain Pentikin tyylisiä koristeita... mutta pöytätilaa ei juuri ole, kuopus oppii ihan kohta kävelemään ja repimään kaikki tavarat alas, joten Marimekon jouluiset verhot ja kynttilä-/tuikkulampetit (Partylitetyylisiä tms.) ovat myös unelmissa. Kallis maku. :mrgreen:

Klassinen musiikki ja vanha hämyinen jazz on ihanaa... ;) Voikun ehtis kuunnella enemmän.

[what] Mitäköhän mä tarvitsisin... rahaa? :P :lol: 8) No, mä palaan tähän vielä...
  • 0

Akkavaltakunta (04/77; 07/07, 03/10, karvanarttu 04/05)
Avatar
Lissukka77
 
Viestit: 1889
Liittynyt: 14.03.08 12:35
Paikkakunta: Espoo

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja kaanin ystävä » 24.11.10 18:22

Moikka kaani!

Pahoittelen, että lähetys on jäänyt viime tippaan. On ollut (olevinaan) kaikenlaista muuta...
Lähipäivinä kolisee pienimuotoisesti ja isommin sitten joulukuun puolella :)

kaanin ystävä
 

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja omenan sysvy » 24.11.10 22:24

Heippa taas.

Arvasit ihan oikein eli pussi on kestohedelmäpussi. Olin ajatellut ommella semmoisen mutta kävin kaupassa ja näin punaisen ristin pusseja myytävänä ja ajattelin että hyvään osoiteeseenhän ne rahat menevät jos vaikka semmoisen ostaisin.
Niin ja älä ihmettele miksi ne tuikut oli irrallaan kuoressa, olin vain vahingossa ostanut liian pienen kuoren eikä muovipakkaus mahtunutkaan siihen joten laiskuuksiani en viitsinyt uutta kuorta ostaa vaan avasin pakkauksen ja laitoin ne irrallaan.
Toivottavasti suklaa oli syötävää, itse kun en juuri suklaata syö niin on hankalaa tietää mitä ostaisi.

Juolukuun pakettin on jo vireillä, toivottavasti ehtisin nyt saada valmiiksi ennen joulua sitä mitä olen ajatellut :D

omenan sysvy
 

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Miauku hei!! » 26.11.10 13:18

Eikö Miaukulle ole tullut lähetys perille vieläkään, viikko sitten olen sen postittanut?? Iso kirjekuori ja ois pitäny tulla ihan kotiin asti. Toivottavasti ei ole postipoika hukannut sitä... :(

Miauku hei!!
 

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Miauku » 27.11.10 12:18

Oho ompas postipoika ollut taas hidas :| Eilisen postin mukana tuli kirje perille, ehjänäkin vielä. Tänään aamulla siis hain postin. Paketti on ihana [onni] painunkin tästä tuonne hehkutusketjuun hehkuttelemaan :D
  • 0

Avatar
Miauku
 
Viestit: 6429
Liittynyt: 26.08.08 9:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Susun sysvy » 28.11.10 23:10

Susu

Sinulle lähti postia vasta tänään eli ehtii vasta maanantain postiin. Toivon, että ehtisi perille jo tiistaiksi mutta jos ei vielä tiistainakaan kuulu, niin tulossa on kuitenkin. Anteeksi hidas postitukseni.

Jouluun liittyen olisi kiva kuulla, miten vietätte joulua? Onko jouluun liittyvissä jutuissa jotain erityistä huomioon otettavaa (inhokkeja, suosikkeja, värejä jne.)?

Mukavia viimeisiä marraspäiviä. Pian pitäisi postia pudota taas sinullekin :)

Susun sysvy
 

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja omena » 29.11.10 9:07

omenan sysvy kirjoitti:Heippa taas.

Arvasit ihan oikein eli pussi on kestohedelmäpussi. Olin ajatellut ommella semmoisen mutta kävin kaupassa ja näin punaisen ristin pusseja myytävänä ja ajattelin että hyvään osoiteeseenhän ne rahat menevät jos vaikka semmoisen ostaisin.
Niin ja älä ihmettele miksi ne tuikut oli irrallaan kuoressa, olin vain vahingossa ostanut liian pienen kuoren eikä muovipakkaus mahtunutkaan siihen joten laiskuuksiani en viitsinyt uutta kuorta ostaa vaan avasin pakkauksen ja laitoin ne irrallaan.
Toivottavasti suklaa oli syötävää, itse kun en juuri suklaata syö niin on hankalaa tietää mitä ostaisi.

Juolukuun pakettin on jo vireillä, toivottavasti ehtisin nyt saada valmiiksi ennen joulua sitä mitä olen ajatellut :D


Hei sysvyni, suklaa oli oikein hyvää, eikä haitannut että tuikut oli irrallaan! Kestohedelmäpussi pääsi jo käyttöön, vielä kun muistaisi ottaa kauppaan aina mukaan :)
  • 0

Lapset: Tytöt -02 ja -10, pojat -04, -06 ja 06/16
Avatar
omena
Bannattu
 
Viestit: 1998
Liittynyt: 22.08.06 12:01
Paikkakunta: espoo

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Nipsun sysvy » 30.11.10 10:46

Nipsu,

anteeksi, saan pakettisi postiin vasta tänään. Ensin en osannut päättää, mitä valitsen pakettiin ja sitten tuli syyflunssa huonoon saumaan. Lupaan laittaa kolmannen paketin ennen kuun loppua!

Sysvysi

Nipsun sysvy
 

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Akinyin sysvy » 30.11.10 10:57

Akinyi!

Juotko teetä tai kaakaota? Viimeinen paketti alkaa olla kohta valmis, mutta postiin sen vien vasta ensi viikolla :)

Akinyin sysvy
 

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Akinyi » 30.11.10 16:11

Hei! Mua on huudeltu! Juon teetä ja kaakaota, enempi teetä, mutta molemmat käy!
Jänskättää! :)
  • 0

Avatar
Akinyi
Bannattu
 
Viestit: 1994
Liittynyt: 06.06.10 11:24
Paikkakunta: Eno

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 68 vierailijaa