SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Vieras » 30.12.10 11:00

enuuna kirjoitti::shock: :oops: Ai pahus, unohdin kuitata! Tuli perille, kiitos :o)


Ei haittaa vaikka unohtuikin heti kuitata! Ja bongasinkin hiiren siitä kuvasta, joten päättelin että perille oli tullut. :)

Huivin lanka on Hjertegarnin Cool Flamme Tweed. Unohtuikin muuten mainita, että pesuohje huiville on 30 astetta...

Vieras
 

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja SATSAn sysvy » 03.01.11 19:12

satsa kirjoitti:
SATSAn sysvy kirjoitti:Hei SATSA! Viimein sysvy-kirjeesi lähtee tänään postiin, toivottavasti ehtii vielä ajoissa. Anteeksi viivytys, on ollut kohtalaisen hässäkkä-kuukausi. :roll:
Ainakaan tänään ei tullut, mut onhan se päivä huomennakin :) Perjantaista en tiiä, kulkeeko posti, mutta ens viikollakin ehtii. Niin se on itse kullakin ollut kaikenlaista hässäkkää, enpä oo itseasiassa ehtiny ees kaivata :)

Kai kirje nyt jo sentään on tullut perille? Olisi pitänyt tulla torstaina (vein tiistaina postilaatikkoon, mutta se oli jo tyhjennetty siltä päivältä eli keskiviikkona lähti eteenpäin.)

SATSAn sysvy
 

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja satsa » 06.01.11 14:30

Juuh, tuli se, kiitos :D
  • 0

'Lahja 02/03, Armas 08/04, Lempi 08/07 & pieni Velho-poika 01/10'
satsa
 
Viestit: 3721
Liittynyt: 22.08.06 19:46
Paikkakunta: KY52

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja satsa » 11.01.11 15:48

Vieras kirjoitti:MAJI

Mulla on sellanen hassu fiilis, että ollaan sysvyni kanssa päittäin toistemme sysvyjä, onko tällaisia pareja?

Pitää kysyä anonyymisti sen takia, että jos näin on, niin ei sitten kuitenkaan paljastu sysvylleni, jos hänelle ei tällaista fiilistä ole tullut :D



Minä siis kysyin ja näinhän tämä olikin, että Maarun kanssa toisillemme postiteltiin :D
  • 0

'Lahja 02/03, Armas 08/04, Lempi 08/07 & pieni Velho-poika 01/10'
satsa
 
Viestit: 3721
Liittynyt: 22.08.06 19:46
Paikkakunta: KY52

Edellinen

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa