Ysvi jää lataamaan "jotain"

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Ysvi jää lataamaan "jotain"

ViestiKirjoittaja iiwi » 13.09.10 11:29

Onko muilla tätä ongelmaa? Tän päivän ajan meni mille vaan ysvin sivulle, niin tää jää lataamaan jotain, en tiiä mitä. SIvu näyttää ihan valmiilta, mutta selaimesta näkee että jotain dataa ois siirtämässä.
  • 0

Minä, poika 08/08 ja tyttö 04/12 sekä Hän ja poika 4/11
Avatar
iiwi
 
Viestit: 3935
Liittynyt: 08.08.08 16:33
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Ysvi jää lataamaan "jotain"

ViestiKirjoittaja kiikku » 13.09.10 12:29

Mulla tekee tätä jatkuvasti. Ja on tehnyt jo kuukausia. Mulla auttaa tähän ainoastaan läppärin uudelleen käynnistys. Normaalisti mä en juuri koskaan sammuta konetta, vaan jätän Stand bylle. Muutaman päivän välein kuitenkin joudun uudelleen käynnistämään koneen, koska se tosiaan jää lataamaan jotakin. Sitten taas toimii normaalisti muutaman päivän.
  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
Avatar
kiikku
 
Viestit: 10124
Liittynyt: 22.08.06 11:31
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Ysvi jää lataamaan "jotain"

ViestiKirjoittaja Administrator » 13.09.10 13:43

Kantsii koittaa toisella selaimella tekeekö samaa. Mutta joskus voi johtua esim. siitä että sivulla ladataan sisältöä (esim. avatarta) jostain toiselta palvelimelta, joka ei sitten vastaa ja sivu ei ikinä saa ladattua itseänsä loppuun asti. Tai sitten jos käytössä on jokin proxy palvelin, niin sekin voi aiheuttaa ongelmia ja muistaakseni joskus javascripteillä ja niiden asetuksilla oli jotain tekemistä tuon ongelman kanssa.
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3282
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa