Administrator kirjoitti: Muuten nuo kait ovat ennallaan. Tuosta "Näytä aktiiviset viestiketjut" -linkistä en ole nyt ihan varma onko toiminut aiemmin. Ehkä nuo "aktiivisuus" kriteerit on nyt tässä päivityksessä nollaantuneet ja siksi ei löydä nyt mitään.
appelsiini kirjoitti:Administrator kirjoitti: Muuten nuo kait ovat ennallaan. Tuosta "Näytä aktiiviset viestiketjut" -linkistä en ole nyt ihan varma onko toiminut aiemmin. Ehkä nuo "aktiivisuus" kriteerit on nyt tässä päivityksessä nollaantuneet ja siksi ei löydä nyt mitään.
Toimi se, oli ainakin mulla aktiivikäytössä (ts. luin ainoastaan omat viestit ja aktiiviset viestiketjut, ei tarvinnut navigoida sen kummemmin ja näki kuumimmat puheenaiheet ). Se päivittyi ennen ihan online sitä mukaa kun uusia viestejä tuli, joten kyllä nollaantumisenkin jälkeen olisi pitänyt jo tulla uusia.
rapukeiju kirjoitti:Joo, on se toiminut. Mutta nyt siellä on se "uudet viestit", joka myös taitaa näyttää kaikki aktiiviset viestiketjut, joten pitänee opetella käyttämään sitä.
Ainuliini kirjoitti:www-namiskat on kadonneet. Siis ne mitkä on tuossa profiilin ja yv:n vieressä.
Petruska kirjoitti:Ainuliini kirjoitti:www-namiskat on kadonneet. Siis ne mitkä on tuossa profiilin ja yv:n vieressä.
samaa mä täällä kaipailen.
iiwi kirjoitti:Mä päivittelin hetki sitten yhden toisen foorumin, ja siellä tuo näytä aktiiviset viestiketjut meni tosiaan jotenkin lopullisesti rikki. En jaksanut hakea siihen silloin ratkaisua, mutta käsittääkseni se ei enää hae foorumin ihan kaikilta alueilta niitä viestejä, vaan vain osasta (ainakin siitä ihan ensimmäisestä alueesta, täällä se ois esittäytymiset)
Petruska kirjoitti:Ainuliini kirjoitti:www-namiskat on kadonneet. Siis ne mitkä on tuossa profiilin ja yv:n vieressä.
samaa mä täällä kaipailen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa