Avattaresta

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Avattaresta

ViestiKirjoittaja rapukeiju » 19.06.10 20:00

Mun avatar on tietääkseni näkynyt aikaisemmin ihan normaalisti, ainakin mä oon ite nähnyt sen. Mutta nyt lähipäivinä se on alkanut näkymään sellaisena, että siinä on "kuvalaatikko" ja lukee "käyttäjän avatar". Sit jos pidän samaa sivua auki pitkään, niin avatar alkaa taas näkymään normaalisti, mutta seuraavalla sivulla taas sama ongelma. Muitten avattaret näkyy oikein, tää on vaan mun oma, mikä temppuilee. Onko vika nyt siinä kuvassa tai siellä palvelussa, mitä kautta oon kuvan tänne ladannut vai liittyykö tää nyt ysvin ongelmiin, mitä on ollut lähipäivinä? (Kun eiks nyt ollu joku muisti täyttynyt tms, mistä mulla ei oo hajua mitä oikeesti tarkoittaa, mut jos se mun ava nyt kuormittaa koko ysviä liikaa niin et koko paikka kaatuilee sen takia...? :shock: :lol: )
  • 0

tytöt 04/95 ja 04/09 sekä poika 09/99
Avatar
rapukeiju
 
Viestit: 6799
Liittynyt: 14.09.09 17:45
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Re: Avattaresta

ViestiKirjoittaja Administrator » 19.06.10 20:08

rapukeiju kirjoitti:Mun avatar on tietääkseni näkynyt aikaisemmin ihan normaalisti, ainakin mä oon ite nähnyt sen. Mutta nyt lähipäivinä se on alkanut näkymään sellaisena, että siinä on "kuvalaatikko" ja lukee "käyttäjän avatar". Sit jos pidän samaa sivua auki pitkään, niin avatar alkaa taas näkymään normaalisti, mutta seuraavalla sivulla taas sama ongelma. Muitten avattaret näkyy oikein, tää on vaan mun oma, mikä temppuilee. Onko vika nyt siinä kuvassa tai siellä palvelussa, mitä kautta oon kuvan tänne ladannut vai liittyykö tää nyt ysvin ongelmiin, mitä on ollut lähipäivinä? (Kun eiks nyt ollu joku muisti täyttynyt tms, mistä mulla ei oo hajua mitä oikeesti tarkoittaa, mut jos se mun ava nyt kuormittaa koko ysviä liikaa niin et koko paikka kaatuilee sen takia...? :shock: :lol: )


Juu onneksi tämä ei liity mitenkään ysviin. ;) Vaan ongelma on tuolla imageshack.us palvelussa. Eli sun avatar latautuu sieltä, mutta nyt siellä on jotain häikkää. Kannattaa mieluummin ladata se avatar ysville, niin ainakin näkyy aina (jos vaan ysvi ylipäätään toimii :D)
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3282
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula

Re: Avattaresta

ViestiKirjoittaja Fanny M » 19.06.10 20:11

^ Mutta jos ysvi ei toimi, ei haittaa vaikkei avatari näy? :mrgreen:
  • 0

"Jos iloitset älä sitä muille jaa / Ole yksin oman surusi kantaja."
Avatar
Fanny M
 
Viestit: 8142
Liittynyt: 10.04.07 19:57
Paikkakunta: PK

Re: Avattaresta

ViestiKirjoittaja rapukeiju » 19.06.10 21:45

^^ Ja mites toi tapahtuu? :oops:
  • 0

tytöt 04/95 ja 04/09 sekä poika 09/99
Avatar
rapukeiju
 
Viestit: 6799
Liittynyt: 14.09.09 17:45
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Re: Avattaresta

ViestiKirjoittaja rapukeiju » 19.06.10 22:43

^Tai keksinkin sen itse. OoO
  • 0

tytöt 04/95 ja 04/09 sekä poika 09/99
Avatar
rapukeiju
 
Viestit: 6799
Liittynyt: 14.09.09 17:45
Paikkakunta: Keski-Uusimaa


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron