Kaverin mies on ihastunut muhun

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Kaverin mies on ihastunut muhun

ViestiKirjoittaja Vieras » 03.06.10 14:50

Todella vaikea tilanne. Olen pitänyt tosi paljon hyvän ystäväni aviomiehestä. Siis pitänyt kaverina. Ikinä en ole ajatellut hänestä muuta kuin että on tosi mukava ja hyvä kaveri.
Nyt sitten hän kertoi että on korviaan myöten ihastunut minuun :shock: Olin todella järkyttynyt, ja mietin miten tyhmä olen ollut. Ollaan yhdessä vitsailtu ties mitä, molemmilla on samanlainen huumorintaju ja nyt hän sitten haluaa jotain enemmän.
Minulla ei ole mitään aikomusta pettää miestäni tai kaveriani, enkä tunne mitään "romanttista" tätä miestä kohtaan. Hän haluaisi tavata minua salaa, vain jutellakseen rauhassa kuulemma. Sanoin suoraan että tunnen häntä kohtaan vain ystävyyttä, ja että jos haluaa tavata vain jutellakseen niin sitä ei ole tarve salailla kummankaan puolisolta.
Ihan paska tilanne. Tää on ollut yksi harvoista ystäväPARISKUNNISTA, jota meillä on. En halua menettää ystävääni, en tiedä pitäisikö hänelle kertoa. Miten tulee jatkossa sujumaan perheidemme väliset vierailut jne.. Vielä kun tämä mies pahentaa tilannetta sanomalla ettei pysty unohtamaan minua, miettii minua päivittäin jne. Mietin jo miten vaivautunut oloni tulee olemaan hänen tai vaimonsa seurassa jatkossa.
Tunnen etten itse ole tehnyt mitään väärää, enkä haluaisi tehdä jatkossakaan, mutten halua satuttaa ketään :(

Vieras
 

Re: Kaverin mies on ihastunut muhun

ViestiKirjoittaja Sinilintu » 03.06.10 15:25

Tuommoinen tilanne on hankala ja ihan mahdottoman harmillinen. Se ystävyys tuon miehen kanssa lienee väistämättä mennyttä, hän kun haluaa sinusta jotakin sellaista mitä et voi/halua olla. Kuinka usein olette tavanneet? Miten pitkän tauon pitäminen onnistuisi huomiota herättämättä? Varmaan näin ihan alkuun kannattaa ottaa etäisyyttä, jotta mies huomaa siun olevan torjunnassa tosissaan.
  • 0

Muksu 07/09, Tirri 03/11, Iisku 11/17 kuopus 01/20
Avatar
Sinilintu
 
Viestit: 10846
Liittynyt: 18.08.07 12:18
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kaverin mies on ihastunut muhun

ViestiKirjoittaja Annis » 03.06.10 15:38

Ainakin sä hoidit tilanteen hienosti, kun sanoit heti suoraan [hali] inhottava tilanne.
  • 0

Kuva Annis 11/76 ja riiviöt 02/00, 09/02, 05/05 ja 05/07

I don't pay attention to the ones who never cared...
Avatar
Annis
 
Viestit: 3162
Liittynyt: 22.08.06 10:18
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Kaverin mies on ihastunut muhun

ViestiKirjoittaja soar » 03.06.10 15:55

Voithan kertoa sille että ihastuminen on eri asia kuin että antaa mennä.
Itse voi tehdä päätöksiä, että sen tunteen kanssa voi elää ja sen ei tarvi johtaa tekoihin.

Jos esim on naimisissa, ja on tahtonut, tahtonut rakastaa, niin jos tulee ihastus, niin kai se rakastamisen tahtominen on yhä voimassa: sitten sitä ihastumistunnetta ei kannata kuunnella.
?

Siiiiiis että jos on nälkä ja menee kakkutiskin ohi niin voi ihan tehdä päätöksen mennä syömään lounas eikä mättää kakkuja.

Tsemp.
  • 0

"Sinun on oltava se muutos jonka haluat maailmassa tapahtuvan"
-Mahatma Gandhi-
soar
 
Viestit: 7243
Liittynyt: 22.08.06 22:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaverin mies on ihastunut muhun

ViestiKirjoittaja Sinilintu » 03.06.10 16:48

Mie voin yv:llä kertoa miten oman lähipiirin vastaavassa jutussa kävi, jos ei muuten niin varoittavaksi esimerkiksi.
  • 0

Muksu 07/09, Tirri 03/11, Iisku 11/17 kuopus 01/20
Avatar
Sinilintu
 
Viestit: 10846
Liittynyt: 18.08.07 12:18
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kaverin mies on ihastunut muhun

ViestiKirjoittaja Lyttynen » 03.06.10 17:32

Sanot sille, että onhan tämä tavallaan imartelevaa, mutta höpö höpö koko jutulle. Ihastuksia tulee ja menee, mutta niihin ei tarvitse lähteä mukaan.

Voisithan vielä hehkuttaa, kuinka ihana oma miehesi onkaan ja kuinka et ikimaailmassa lähtisi kaverisi miehen kaavailemiin kuvioihin mukaan. Eiköhän tuo aikanaan mene ohi vahingoittamatta ketään, jos vain pysyt asiallisena. Ystäväsi miehen ego saattaa toki kokea pienen kolauksen, mutta eiköhän aikuinen mies siitä yli pääse. Mihinkään syväluotaaviin keskusteluihin aiheesta ei kannata lähteä, asiat vain saattavat mutkistua ja matkalla voi huonossa tapauksessa eksyäkin.
  • 0

Kotona vielä 09. Jo omillaan asuvat 02 ja 99.
Avatar
Lyttynen
 
Viestit: 1617
Liittynyt: 06.07.09 17:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Kaverin mies on ihastunut muhun

ViestiKirjoittaja Melli » 03.06.10 21:35

Kaverille ei kannata sanoa, tulee vain turhaa mustasukkaisuutta.
  • 0

Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä.
Avatar
Melli
 
Viestit: 5761
Liittynyt: 22.08.06 14:52
Paikkakunta: Keski-Suomen helmi

Re: Kaverin mies on ihastunut muhun

ViestiKirjoittaja kookoskeksi » 05.06.10 17:06

Soarin, Lyttysen ja Mellin kanssa samaa mieltä. Inhottava tilanne, tosiaankin!
  • 0

All my life I've been searching for somethin'
Somethin' never comes, never leads to nuthin'
Nothin' satisfies, but I'm gettin' close
Closer to the prize at the end of the rope


Esikko 02/06
Kuopus 03/08
Avatar
kookoskeksi
 
Viestit: 1436
Liittynyt: 22.08.06 12:23
Paikkakunta: Tamppere

Re: Kaverin mies on ihastunut muhun

ViestiKirjoittaja vieras » 29.06.10 13:32

Kiitos kaikille vastanneille.
Otin etäisyyttä koko tilanteeseen, mikä oli helppoa kun koko alkukesä on ollut aika täynnä menoa. Olen asiallisen viileissä väleissä tuon miehen kanssa, viesti meni siis onneksi perille eikä hän enää ole viestitellyt minulle mitään. Vaimonsa kanssa olen edelleen hyvissä väleissä.
Mutta jotain hyvää tästä jutusta oli. Miehelleni en tästä ole puhunut koska tää mies on hänenkin ystävä. Mutta itse ajattelin että tää oli ikäänkuin "tulikoe" mulle. Aloin ajatella että tuo mies on kuitenkin komea, mukava, ja että moni varmaan olisi lähtenyt tuohon mukaan. Tajusin että en hetkeäkään ajatellut tekeväni mitään hänen kanssaan. Oon tajunnut miten hyvä suhde mulla on omaan mieheeni ja jotenkin tää lisäsi mun rakkautta, tätä haluan vaalia. Toisesta ei voi ikinä olla 100-prosenttisen varma vaikka tosi vaikea mun olisi uskoa että mieheni ikinä mua pettäisi, mutta nyt ainakin tunnen itseäni paremmin ja tiedän, etten halua särkeä tätä mitä mulla on.

vieras
 

Re: Kaverin mies on ihastunut muhun

ViestiKirjoittaja soar » 29.06.10 15:20

Ihana kuulla :o)
  • 0

"Sinun on oltava se muutos jonka haluat maailmassa tapahtuvan"
-Mahatma Gandhi-
soar
 
Viestit: 7243
Liittynyt: 22.08.06 22:18
Paikkakunta: Helsinki


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa