Minna1980:n sysvy kirjoitti:M i n n a 1 9 8 0
Harrastatko leivontaa tai ruuanlaittoa?
Oletko sisustanut keittiösi johonkin tiettyyn sävyyn/tyyliin?
Entä muun kodin?
Pidätkö kynttilöistä?
Tuleeko sinulle itsellesi noita lehtiä, joita mainitsit lukevasi, vai osteletko irtona?
Josko näillä pääsisi alkuun
En juurikaan tykkää ruuanlaitosta enkä leipomisesta. Sellasta pakkopullaa se vähän on.
Meillä on keittiö harmaan sävyinen (siniset seinät mutta lattia, verhot ja välitilalaatat harmaat, Kaapit on kermanväriset ja tasot pähkinänruskeet.
), mutta kyllä sinne muitakin värejä mahtuu.
Muu koti on vielä vähän vaiheessa kun remppa on kesken vielä esim. olohuoneeseen on tulossa valkoset/pikkusen harmahtavat tapetit ja muuten meillä sisustus olohuoneessa on enemmän sinisen sävyä. Mutta mä en oo koskaan ollu mitenkään tarkka sisustamisen ja värien suhteen. Lastenhuoneet on värikkäitä ja meiän makuuhuone sini-harmaa (tosin joskus sinneki vaihdetaan tapetit)
Musta tuntuu että nyt meiän ei tuu kynttilöitä poltettua kun Miio on siinä iässä että käy koskemassa niihin. Party liten kynttilöitä meillä onkin aika paljon viime vuodelta jäljellä.
Mulle ei tuu mitään lehtiä ja niitä voi myös ostaa. Olen vaikka ostamatta tässä kuussa lehtiä varmuuden vuoks etten sit osta samaa jos oot aikeissa ostaa
Ei tarvi ottaa paineita paketista. Mä ilahdun melkein mistä vaan