R83 tonttu kirjoitti:R83 kirjoitti:R83 tonttu kirjoitti:Hei R83
Tonttu täällä valvoo keskellä yötä ja miettii kalenteriasi. Se ei oikein ole edennyt toivotusti. Voisitko laittaa vähän tarkempaa esittelyä vaikka emännän kautta, jos et yleisesti halua?
Haluaisin tietää jotain tähän tyyliin:
pidän suklaasta, mintusta, norsuista, punaisesta ja raidoista,
En pidä sitruunasta, violetista, koriste-esinäistä ja luurangoista.
Toivottavasti et tykkää huonoa tästä pyynnöstä. Tonttuparka vain haluaisi saada edistettyä kalenteriasi.
Miepä viikonloppuna teen. Alkaa tämä elämä ehkä tästä taas selkiytyä, niin osaan sanoa mitä voisin kaivata uudessa kodissani. En ole tarkoitus sinulle valvottuja öitä tuottaa.
Vastaisitko tähän R83, niin tonttu pääsisi tositoimiin ensi viikolla?
Muoks. Voi kökön kökön kökkö. Mitähän on käynyt mun pitkälle viestille, kun ei sitä lähetetyistä löytynyt, joten ei ole emäntä voinut sitä sinulle välittää. Mie teen pikaseen uuden ja laitan eteenpäin.
Mie laitoin emännälle maanantaina pidemmän esittelyn itsestäni. Onkohan jäänyt siellä huomaamatta välittää eteenpäin. Laitankin samantien pyyntöä uudestaan, että laittavat tiedot sinulle. Hei, älä ota stressiä, mie olen ihan tosi joustava ja tykkään lähes mistä vaan. Ja jos joku ei ole just mun makuun, niin en mie pahoita mieltäni, saatan laittaa eteenpäin jollekin josta tiedän, että ilahtuu mua enemmän, joten hyödyllisiä nekin ovat
.