Pennien tonttunen kirjoitti:Hei Pennie! Pientä huhuilua tähän väliin, ideoita pursuilee jo runsaasti, mutta pieniä tarkentavia lisäkysymyksiä vielä.
Pidätkö luonnonkosmetiikasta?
Lempivärisi?
Harrastatteko lasten kanssa jouluaskarteluja? Minkälaisia?
Leivotteko jouluna/jouluksi?
Joulunne värit?
Luetko kirjoja taikka lehtiä?
Mitä lehtiä teille tulee?
Pidätkö glögistä?
Lähetättekö joulukortteja?
Huhuilua, jes!
Olen kaikessa kosmetiikassa erittäin amatööri, käytän hyvin vähän yhtään mitään mutta olen ainakin
kiinnostunut luonnonkosmetiikasta ja olen tykännyt tosi paljon sysvyistä ja viime vuoden joulukalenterista saamistani jutuista (mm. kuorinta-ainetta ja saippuaa). Ainoa rajoitus on mun yhä pahentunut hajusteyliherkkyys eli voimakkaita tuoksuja ei saa olla, tosin kai ne luonnonjutut on miedompia ja ööh... luonnollisempia?
Lempiväri lienee tummanpunainen, tykkään myös tummasta (oschan Julietit) violetista. Omissa vaatteissa ja asusteissa olen vähän harhailija, mutta ainakaan haaleat värit ei taida mua pukea. Pinkki on kanssa kiva väri
Kyllä me vähän jouluaskarrellaan. Oon aika laiska askartelemaan, vaikka tykätään siitä kaikki. Jotain koristeita saatetaan tänä vuonna tehdä. Kortit hankin tänä vuonna todennäköisesti syöpäpotilaiden hyväksi.
Leivotaan ympäri vuoden paljon
(paitsi tällä hetkellä kun uuninluukku on rikki, mutta leivinuunissa jos on riittävän kylmä ja sähköuunikin tulee lähiviikkoina käyttöön). Joulu ollaan tänä vuonna laivalla, mutta sitä ennen leivotaan ja syödään paljon joulutorttuja ja pipareita, todennäköisesti kakkuja ynnä muuta meidän perheen juhlasesonkiin kuuluuvaa. Tykkään kokeilla uusia reseptejä, erityisesti suklaata sisältäviä.
Eiköhän ne ole noita perinteisiä joulun värejä, tummanpunaista, kultaa, valkeaa ja vihreää.
Luen paljon kirjoja ja lehtiä. Olen aika teini kirjamaultani vissiin, just lopettelin Twilightit
(ja aloitin uudelleen alusta
) tykkään myös Harry Pottereista (jotka mulla on kaikki englanniksi), Cecelia Ahernista, Marian Keyesistä, Torey Haydenista, Kaati Utriosta, Väinö Linnasta, Sujata Masseysta, Niamh Greenestä... viime vuosina olen lukenut enempi kevyttä hömppää kuin vakavampaa, mutta tykkään paljon mm. kotimaan ja pohjolan historiasta.
Mulle tulee MeNaiset ja Meidän Talo, perheeseen lisäksi muutamia yhdistyslehtiä. Jonkun joululehden sain jo äidiltäni.
Tykkään sekä vaaleasta että punaisesta alkoholittomasta glögistä, samoin isot tytöt. Olemme jo aloittaneet glögikauden

Lähetämme lähipiirille joulukortteja ehkä max. 30kpl. Isovanhemmille ehkä tehdään itse, loput ostetaan (niitä hyväntekeväisyyskortteja).